Dat ligt er natuurlijk aan hoe makkelijk die informatie op het web te vinden is. Ik heb even kort rondgeneusd op de site van innovision en kon die specs niet zo snel vinden: dat zou betekenen dat die reactie IMO naar 2 of 3 zou moeten. 4 zou ik weer wat te veel van het goede vinden.
* korenwolf vraagt zich sowieso eigenlijk af, waarom Wouter het nieuws niet direct naar de innovision-site gelinkt heeft.
* korenwolf vraagt zich sowieso eigenlijk af, waarom Wouter het nieuws niet direct naar de innovision-site gelinkt heeft.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
PFF gewoon een kopie past verhaal, dat vind ik dus echt geen +4 waard. Ik vind hem gelijk even naar 3 gemod. Heb nog 186 modpuntjes in m''n zak, daar kan ik wel even mee vooruit.
Het kostte me wat puntjes, maarja.Beoordelingen: +1, +1: Informatief, +1: Informatief, -1: Overgewaardeerd, +1: Informatief, -0.80: Overgewaardeerd, +0.67: Informatief, +0.57: Informatief, -0.50: Overbodig, -0.44: Overgewaardeerd, +0.40: Informatief, +0.36: Behulpzaam, +0.33: Informatief, -0.29: Overgewaardeerd, -0.27: Overgewaardeerd, -0.25: Overgewaardeerd, -0.23: Overgewaardeerd, -0.22: Overgewaardeerd, -0.21: Overgewaardeerd, Totaal: 2.12 / 19x
Volgens mij zijn er veel mensen die nog steeds modden "naar hoeveelheid tekst". Veel tekst, zal wel goed zijn -> +1 inzichtvol
Zo komt deze kerel ook aan zijn +4 (inmiddels dus weer +2)
Echter, hij had net zo goed een linkje kunnen gebruiken, hij verteld immers zelf helemaal niks. Voor een link krijg je van mij een +2, hoogstens een +3 (maar dan moet het wel heeeel interessant zijn en ontopic). Daarom vind ik dat deze post ook niet hoger dan op +2 zou moeten eindigen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
* korenwolf geeft even verduidelijking van zijn mening:
Ik kon die informatie op de innovision-site niet vinden en vandaar zou ik in eerste instantie +3 niet erg vinden. Als de informatie zo op internet te vinden is, volstaat een linkje en is 2 de correcte eindscore. Als je informatie niet op internet te vinden is, en het dus ''inside-informatie'' is, dan vind ik 3 en als het heel erg ontopic is, misschien zelfs 4 de correcte eindbeoordeling.
Hier kreeg ik het idee dat de bedoelde info niet zo makkelijk te vinden was en dat gecombineerd met het voordeel van de twijfel, vond ik ''m op 3 wel goed eigenlijk.
Ik kon die informatie op de innovision-site niet vinden en vandaar zou ik in eerste instantie +3 niet erg vinden. Als de informatie zo op internet te vinden is, volstaat een linkje en is 2 de correcte eindscore. Als je informatie niet op internet te vinden is, en het dus ''inside-informatie'' is, dan vind ik 3 en als het heel erg ontopic is, misschien zelfs 4 de correcte eindbeoordeling.
Hier kreeg ik het idee dat de bedoelde info niet zo makkelijk te vinden was en dat gecombineerd met het voordeel van de twijfel, vond ik ''m op 3 wel goed eigenlijk.
Never stop seeking what seems unobtainable...
De info is idd lastig te vinden, maar toch zou ik niet zo snel een +3 geven, omdat er geen bron wordt gegeven (waar heeft hij dat pdf-je vandaan?!) en omdat er verder niks door de poster wordt toegevoegd.
Pagina: 1