[BC3] Veel offtopics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op http://www.tweakers.net/nieuws/17055?t=990879971& word weer een heleboel offtopic geblaat.

Het gaat over het AOL-pakket, dan moet je niet over XP zelf of over monopolies gaan zitten ouwehoeren, of over hoe hard Linux wel weer ruled.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op het eerste gezicht valt het wel mee, heb ik het idee: er staan geen off-topics op hoge scores.

Wat me wel opvalt is deze! Ofwel ik ben ziek en ik mod vandaag behoorlijk slecht, wat tot gevolg heeft dat mijn penalty-ratio hierdoor behoorlijk zal toenemen, ofwel dit is echt een troll en er zitten een heleboel (minstens 3 ;) ) andere mods niet goed op te letten.

edit:
Kaap is ook goed bezig trouwens. Deze is IMHO geen +2 waard en dit is een open deur: er staat niet voor niets een drop-down-box ''gerelateerde nieuwspostings (openen in nieuw window)'' onder het nieuwsbericht.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

wat een zooitje die thread. Een hoop is mi niet gehele terecht als flamebait gemod en andere staan wel erg hoog.
Kan er nog iemand ff overheen lopen?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Deze is nogal column-style. :)
D.w.z. er zit wel een kern van waarheid in (alhoewel??), maar de manier van formuleren is erg trollerig.

Enkele citaten:
Waar zijn die gasten nou mee bezig ? Ze moeten niet zoveel van die shit-ware bijleveren...

...en ze doen die AOL trojan mooi in een plastic hoesje mee in de verpakking...

...want die willen perse die klote prog op de XP cd zien...
Hij is overigens al 23 keer gemod.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
* Tha_Snail kan het toch niet laten, maar in deze draad staan ook wat erg offtopice dingen. Deze bijvoorbeeld vond ik op +4, hier heb ik niet zo erg om gelachen, datzelfde geldt voor deze, hier merkt iemand op dat er ergens een fout is, maar hij weet niet of het fout is |:( en dat op 3... En ook al is dit IMHO enorm interessant, ik denk niet dat het die score (3) verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:21 schreef tha_snail het volgende:
*knip*
Jezus, zeg, dat is flink overgewaardeerd voor een DPC-draad!
hier merkt iemand op dat er ergens een fout is, maar hij weet niet of het fout is |:( en dat op 3...
Jij moet niet zeuren, ik vond ''m op +4... >:) ;)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op zaterdag 26 mei 2001 19:23 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Jezus, zeg, dat is flink overgewaardeerd voor een DPC-draad!
[..]

Jij moet niet zeuren, ik vond ''m op +4... >:) ;)
Op 4 :o Tijd om deze smiley te gebruiken: (8>

Die heeft wel iets dat past bij de situatie.

Mensjes zijn zeker blij met de hitparade op de frontpage, gelijk alles omhoog :( Niet de bedoeling natuurlijk. In ieder geval niet te ver omhoog.
Pagina: 1