Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Thanks....Op woensdag 23 mei 2001 17:49 schreef dennisdotcom het volgende:
done @ me
Mestreechs volksleed:
Ben je bang dat we te enthousiast wordenOp woensdag 23 mei 2001 17:45 schreef smeetsr het volgende:
Maar niet allemaal tegelijkertijd a.u.b.
Ik heb de tag even goed gezet voor je. (Jah kostte me 2 punten jah!)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Floris, alway''s at our serviceOp woensdag 23 mei 2001 19:07 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb de tag even goed gezet voor je. (Jah kostte me 2 punten jah!)
Tja, als Jaymz, ecteinascidin, TgF, testcase en de rest van de Molicemen begint te modden, dan zou de reactie misschiens te ver naar beneden gaan... En dat is nu ook weer niet de bedoelingOp woensdag 23 mei 2001 18:10 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ben je bang dat we te enthousiast worden
Mestreechs volksleed:
U vraagt, TMF mod afgepast.Op woensdag 23 mei 2001 17:45 gaf smeetsr aan dat zijn post op twee met tag grappig zou moeten staan:
Dat kostte me dus nu wederom punten, 6 stuks deze keer. Een of andere randdebiel heeft er ook nog een +1 interessant tegenaan gezet.Beoordelingen: +1, +1: Grappig, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -1: Overbodig, -0.80: Overbodig, +0.67: Grappig, +0.57: Behulpzaam, -0.50: Overbodig, +0.44: Ondergewaardeerd, +0.40: Interessant, -0.36: Overgewaardeerd, -0.33: Overgewaardeerd, -0.31: Overgewaardeerd, -0.29: Overgewaardeerd, +0.27: Grappig, Totaal: 1.76 / 16x
Hij staat nu dus weer op +2 grappig... Wat een gedoe.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat een commotie, hij''s dan ook wel erg grappig gevonden.Op woensdag 23 mei 2001 20:08 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dat kostte me dus nu wederom punten, 6 stuks deze keer. Een of andere randdebiel heeft er ook nog een +1 interessant tegenaan gezet.
Hij staat nu dus weer op +2 grappig... Wat een gedoe.
Pagina: 1