[BC3] snijdt hout, toch troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=318532. Deze dus. Misschien discutabel maar +2 grappig toch wel op zun plaats

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zie er niks grappigs in, eerder off-topic.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Alleen een nerd zou dat doen omdat hij cool wil lijken.
Als dit nou met iets meer zelfspot gedaan was en er wat meer sarcasme van de post af zou druipen door een ;) bijvoorbeeld dan was ik geneigd om hem grapig te vinden. De afzeikactie geeft hem ook nog een troll gevoel. Ik kan niet echt veel met deze reactie. Om nou te zeggen dat deze reactie zwaar trolled, neuh. Ik denk ook aan 0: overbodig eventueel met wat borrels tussen de kiezen aan een +1 grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[snel lezen mode aan]

bla...bla... onderzetter ...bla...bla... stofjes ...bla... hard oppervlak...

[snel lezen mode uit]

Even kijken, wat is het topic?

"12 speed MSI brander"

Conclusie: off topic!

(soms is modden makkelijker dan je denkt)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Geplaatst door TgF - woensdag 23 mei 2001 10:08

--------------------------------------------------------------------------------
[snel lezen mode aan]
bla...bla... onderzetter ...bla...bla... stofjes ...bla... hard oppervlak...

[snel lezen mode uit]

Even kijken, wat is het topic?

"12 speed MSI brander"

Conclusie: off topic!

(soms is modden makkelijker dan je denkt)
ja, dan zeker off-topic maar als je alleen op de kop van elk artikel modereert is dan niet alles off-topic, ok tis niet bijster interessant maar ik vond de troll wel errug sneu

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice, hoe wil je dan modereren?

In principe heb je ergens wel gelijk, het zou best een zinnige discussie of behulpzame reactie kunnen zijn geweest op iets wat eerder gezegd is, maar als je niet consequent bent, dan krijg je in sommige draden alleen maar (zinnige) off topic discussies.

Het komt regelmatig voor en kan soms lastig zijn om eerlijk te modden, maar in wezen in het heel simpel.

De hier aangegeven reactie heeft he-le-maal niets te maken met een 12 speed brander.

Het is in ieder geval géén troll, daar kunnen we het over eens zijn, maar goed: iets wat niet direct over het topic gaat is off topic, voor je het weet heb je een bijzonder interessante en zinnige discussie over het smelten van de ijskappen en dan?

Van mij maggie op 0 eindigen.

Kan iemand deze even één treetje hoger zetten?

Ik heb de overige reacties ook even op de juiste plek getracht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
ja humm (spice zit met ff wat zand in zijn mond) Laat ik het zo zeggen. Dit is ook een best complex. Deze is inderdaad erg off-topic. In een draad onstaan weleens discussies die niet meer over het oorspronkelijke topic gaan die worden dan gemod op hun inhoud betreffende het sub-topic en niet off-topic gemod. Simpel voorbeeld.Bijv. bij een amd topic intel introduceren kan je zeggen off-topic, misschien dat jij dan wel zegt: nee ( in die specifieke draad dan) omdat jij het verband wel ziet, blijft zoals veel dingen met modden heel persoonlijk, ik geef je hier wel zeker gelijk dat het hiet totaal niet over de brander gaat, het snijdt wel hout (zie kop topic hier) en ik vond de troll gewoon sneu en in mijn geval (ook weer persoonlijk en dus subjectief) vond ik het wel grappig. Het was ook het 1e wat ik vandaag tikte en ik had het zo moet brengen: totaal off-topic (contaminatie?) maar troll is niet op haar/zijn plaats (is een troll mannelijk of vrouwelijk, vraagt spice zich hier onder het zand af)ipv originele tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMHO is het de troll, suggestie dat het mannelijk is?

Laten we het op onzijdig houden (da''s net zo makkelijk).

Maar goed, je hebt gelijk, het is altijd complex en je moet iets wat off topic neigingen heeft altijd bekijken in de geest van het artikel en de reactie(s).

Eigenlijk moet ik dan zeggen:

"Modden, een vak appart"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zoals de nieuwsposter zelf al aangaf als reactie op de gemodde post.
* Rene vd Veen zal de volgende keer maar niet meer van die geintjes in zijn post verwerken. Heb de eerste mailtjes al binnen van de Nederlandse Onderzettersbond.
Want in de nieuwsposting zelf staat het volgende:
De drive beschikt over Seamless Link Technologie zodat je voor onderzetters nu toch echt naar de winkel moet.
Wat dat betreft is het offtopic zijn wat mij betreft discutabel. Met dit in mijn achterhoofd heb ik boven ook gesteld dat ik hem vooral overbodig vind omdat ik de grappige intentie nergens terugzie. Het kan ook zijn dat * KeX zo gruwelijk simpel is dat hij hem niet begrijpt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Welkom in de complexe wereld der Moddereters :)

Alleen de allerbeste overleven (*Kuch) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 11:54 moest TgF lachen om deze van Jaymz:
Welkom in de complexe wereld der Moddereters :)

Alleen de allerbeste overleven (*Kuch) ;)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Welkom in de complexe wereld der Moddereters
Alleen de allerbeste overleven (*Kuch)
and then you die?
kijk wel uit ga vanmiddag lekker releksen, ff paar daagjes off-line, mod ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Vinnut niet echt een troll, maar kan me wel voorstellen dat iemand dat dacht.
Het venijn zit ''m in de staart:
Een echte tweaker weet wat practisch is en wat cool lijkt maar in werkelijk nutteloos is (zoals een orb cooler).
Zomaar terloops even de orbs afdoen als werkelijk nutteloos... Dat zou een heleboel reacties kunnen geven van tevreden orb-bezitters, die nog volledig off-topic zijn ook.
Pagina: 1