Toon posts:

[BC3] Zwaar oude koe!

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand deze FF omlaaghalen? Irritant gedoe zeg ..

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=318862

Edit : Hmmz .. link lijkt niet te kloppen? Hoe copy ik de url van een reactie op T.Net?

http://www.tweakers.net/nieuws/6514?t=990580856&

en dan onderaan .. van The Source :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou wel willen, alleen ook ik kan je reactie niet vinden. Je hebt de url van een T.net reactie overigens wel goed gekopieerd. Kijk maar naar de reacties 318861 en 318863: die bestaan gewoon wel, dus ik ga ervan uit dat de reactie die je aanstipte zo irritant was, dat ie gewoon verwijderd is.

Als ik op de tweede link klik, kom ik op een topic uit 1999. :?

edit: Wat stond er eigenlijk, dan?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er stond .. "t", zonder " ..

En dat was alles. En daarmee kwam de DeCSS topic uit ''99 weer fijn omhoog.

Gezellig.

Edit : hij lijkt idd getrashed. Mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 23 mei 2001 03:22 schreef HlpDsK het volgende:
Kan iemand deze FF omlaaghalen? Irritant gedoe zeg ..

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=318862

Edit : Hmmz .. link lijkt niet te kloppen? Hoe copy ik de url van een reactie op T.Net?

en dan onderaan .. van The Source :r
:? Jij hier, Ik hier ?

Op een of andere manier zie ik de modboxjes niet, zal wel aan me browser liggen. Ook zie ik niet wie er gepost heeft. "Gepost door [leeg]??

Wat ik wel kan beantwoorden:

Klik op Score:[getal] (rechts). Als alles gaat zoals het moet gaan (wat ik dus niet kan controleren) zie je alleen die reactie, met daaronder de gegeven beoordelingen. C/P de URL je browser aangeeft.

Werkt dit niet (waar ik vanuitga, want de URL die ik zie, kan best kloppen, moet je ff naar LA. Misschien is het practisch te wachten op iemand die de link wel kan volgen, ik weet nl. niet exact welke je bedoeld.

[updeet, Thor wil je voortan niet meer zo irri zijn om vlak voor me neus te posten als ik niemand meer verwaacht (iig niet zo verrot snel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik hier .. surprise. Kijk niet zo verbaasd :D

Enne, ik had dus toch al de juiste link, maar omdat hij getrashed was dacht ik FF dat ik een verkeerde had gepaste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
voorstel tot nieuwe FAQ:
Normaalgesproken wordt hier niet rondgezwaaid met slotjes, waarschuwingen en andere mogenlijkheden die Forum-moderators hebben. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar deze zullen pas worden toegepast als het "We komen er samen wel uit" principe niet werkt.
Natuurlijk, een lolletje moet kunnen, ''T is zelfs bijna verplicht alleen hou in de gaten waar het topic in 1e instantie om begonnen is, en weet hier weer naar terug te keren.
Ideeën draden komen hier ook wel eens om de hoek kijken, zoals hier.

Deze draden worden strenger gemodereerd dan de anderen. Dit wordt meestal wel aangegeven. Niet ter zake doende reacties worden zonder nadenken getrashed. Aangezien in deze draden onze Lieve Adjes ook acte de precence geven, zou ik dus een beetje oppassen.

Tot slot is het belangrijk dat er altijd minimaal 10 minuten gewacht moet worden, voordat er op een topic gereageerd wordt; de kans bestaat immers altijd dat je anders vlak voor de neus van de forummoderator post en dat vind ie niet leuk.

Samengevat: "Het beleid, dat ben jij"
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-10 23:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had beide reacties getrashed omdat ze toch nergens op sloegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ja ik hier .. surprise. Kijk niet zo verbaasd
Je had zeker gehoord/gezien dat het hier af en toe ook héél gezellig kan worden :)? Wat zeg ik, af en toe? Váák zellufs.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ik zou die draad toch eens doorlezen. Hij staat vol met Serialnummers en alles. Open en bloot.

En overal is de naam van de poster verdwenen. Dus er staat bv. ''gepost door Dinsdag blablabla'' ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tot slot is het belangrijk dat er altijd minimaal 10 minuten gewacht moet worden, voordat er op een topic gereageerd wordt; de kans bestaat immers altijd dat je anders vlak voor de neus van de forummoderator post en dat vind ie niet leuk
is dit nieuw??? en if so krijg je in geval van overtreden van deze regel een waarschuwing aan je broek (in mijn geval vandaag een korte zwarte, de groene rook nogal muf) 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 06:38 schreef HlpDsK het volgende:

Ik zou die draad toch eens doorlezen. Hij staat vol met Serialnummers en alles. Open en bloot.

En overal is de naam van de poster verdwenen. Dus er staat bv. ''gepost door Dinsdag blablabla'' ..
Dat is op zich niet zo bijzonder: de naam van de poster is (daar ga ik tenminste vanuit) verdwenen bij een van de updates van het systeem. Die namen zijn iig weggevallen bij alle oudere T.net draden. Ook de reacties zijn niet gemodereerd, omdat er toen nog geen moderatiesysteem was.
Netjes, als T.net is, zijn wel alle reacties bewaard gebleven.

Tja, en die serialnummers... Zoals ik al zei werd er toen helemaal niet gemodereerd op T.net en ook wat betreft serialnummers werd er minder streng opgetreden. Als relatief kleine site kun je dat gewoon maken. Er zullen best meer draden zijn met serial nummers erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd
deze zou ik maar ff langsgaan dit bijv:
http://www.sehr.org/

HELL YES TO DVD

PS. panasonic prugin:
Serial: [iets] Password: [iets anders]
[Edit by Floris] Haal ajb dan ook de serienummertjes uit je post als je iets gaat quoten, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien kan er een script gemaakt worden die in de oude draden zoekt naar ''serial'', daar een rapport van maakt (zodat ze die posts kunnen trashen), of gewoon alles waar ''serial'' in staat, wat inmiddels een bejaarde draad is trashen?

Lijkt me dat Femme die serials niet graag terugziet in diverse (oude) draden.

Ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben nog ff extra aan het editten geweest.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 13:54 editte Floris_Diemel deze draad en het corresponderende t.net artikel, met de volgende wijze uitspraak:
Ziet er wel grappig uit nu die draad:

[weg link]
[hier stond een link]
serial: ****-*******
password: **************

Anywayz, probleem weer opgelost, toch?

[off topic]

Floris, ik word altijd enigzins :r van die kip met die vlieg van je...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

zijn toch allang blacklisted ;)
* Wouter Tinus is ermee bezig

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 23 mei 2001 13:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Hmm Jaymz was nog niet helemaal wakker gelooft ''ie |:(
(ja ik was laat uit bed vanmiddag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo heb ik er ook een

http://www.tweakers.net/nieuws/7206

Waar kan ik de code/serial/crack/patch vinden

Gepost door Vrijdag 26 November 1999 - 13:47 Score: 1
Crack? Probeer het hier eens..

[linkje]

----------hr-----
Gepost door Vrijdag 26 November 1999 - 14:33 Score: 1
Serial:
CloneCD 1.0.0.4 serial (not works for 1.0.0.5)

Name:
E-mail:
Serial:
En voor 1.0.0.5:
[serial etc.]
Pagina: 1