[BC3] erg veel gevoel voor humor...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-10 16:04

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
iemand zit hier op T.net de boel een beetje te vern##ken.
alweer een topic waar iedere post op hetzelfde niveau is gemod.

http://www.tweakers.net/nieuws/17018

alles stond op ''grappig'' :(

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Kan iemand misschien ff de logs (ofzo) induiken en deze grapjas even uitleggen dat dit niet echt de bedoeling is.

Wijs hem/haar evt op TMF, misschien is er nog een goeie mod van te maken [wishfull thinking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ook een keer over dat draadje gelopen. De meeste grappigs zijn nu weg. ''t is lang geleden dat ik zo gelachen heb, zeg. :)

Ik zou wel willen vragen om de eerste reactie naar -1 te modden en er ook voor te zorgen dat ie daar blijft.
Wouter Tinus zegt hier dat er eerst alleen "1" stond en als hij dat zegt geloof ik dat. Ik vind een first post met maar één karakter wel zo provocerend, dat ik vind dat die reactie niet van -1 af zou mogen komen, ook al typte de user in kwestie er binnen een uur zijn eigengeschreven boek neer.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-10 16:04

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 03:44 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik ben ook een keer over dat draadje gelopen. De meeste grappigs zijn nu weg. ''t is lang geleden dat ik zo gelachen heb, zeg. :)

Ik zou wel willen vragen om de eerste reactie naar -1 te modden en er ook voor te zorgen dat ie daar blijft.
Wouter Tinus zegt hier dat er eerst alleen "1" stond en als hij dat zegt geloof ik dat. Ik vind een first post met maar één karakter wel zo provocerend, dat ik vind dat die reactie niet van -1 af zou mogen komen, ook al typte de user in kwestie er binnen een uur zijn eigengeschreven boek neer.
mee eens :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens, genoemde reactie staat nu op -1 (heeft ie toch vrij makkelijk 2 trollen verdiend in korte tijd).

>:)