[BC3] Met pijn in mijn hart.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
De draad waarin ik zelf ook een reactie geplaatst heb over de kosten van software piracy is inclusief mijn eigen reactie :'( (He who kills his own karma is a thiev of his modpoints) heftig overgewaardeerd. Ik las 14 4-punters waarvan driekwart die beoordeling niet verdiend.

* KeX vindt dat hij ergens toch iets vreemds doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 21 mei 2001 22:59 schreef KexDaFlex het volgende:
De draad waarin ik zelf ook een reactie geplaatst heb over de kosten van software piracy is inclusief mijn eigen reactie :'( (He who kills his own karma is a thiev of his modpoints) heftig overgewaardeerd. Ik las 14 4-punters waarvan driekwart die beoordeling niet verdiend.

* KeX vindt dat hij ergens toch iets vreemds doet. ;)
[off-topic]
Over gekke dingen
Ik heb ooit eens een troll van mezelf aangegeven (ik kon het niet laten om ''em te plaatsen) 2 dagen later stond íe vast op +2. ''T was wel een goeie grap trouwens.
[Off-topic]
''t is wel netjes dat je jezelf aangeeft, maar d''r was vast wel iemand anders achter gekomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
De IBM verviervoudiging heeft een boel van mijn modpunten opgevroten. De draad staat nog niet zo goed dus als er liefhebbers zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
heb er vanmiddag al een heleboel omlaag gemodereerd... maar veel zijn weer omhoog geklommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren eigenlijk alleen maar druk geweest met de draden over de IBM schijfjes, de piraterij draad en de draad over de betaalservice aangaande MP3''z.

Gelukkig had ik een hoop modpunten om mij heen verzameld en die heb ik dan ook met vreugde uitgedeeld.

Jammer genoeg vindt tweakers.net dattie op dit moment niet mijn IE venster heoft te vullen, dus kan ik ff niet bijspringen.
Wees gerust, als de lichten op groen springen maak ik een echte Verstappen start :)

/me voelt zich net een Jehova Getuige op de markt, alleen zit ik achter mijn PC en deel ik modpunten uit in plaats van De Wachttoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op dinsdag 22 mei 2001 09:31 schreef TgF het volgende:
...
Jammer genoeg vindt tweakers.net dattie op dit moment niet mijn IE venster heoft te vullen, dus kan ik ff niet bijspringen.
...
/me voelt zich net een Jehova Getuige op de markt, alleen zit ik achter mijn PC en deel ik modpunten uit in plaats van De Wachttoren :)
* KeX , probeer deze T.netlink eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 10:12 probeerde KexDaFlex mij te helpen met de volgende tip:

[..]

/me , probeer deze T.netlink eens. ;)
Op dinsdag 22 mei 2001 10:24 constateerde TgF dat die tip niet werkte:
"Kan server niet vinden"

http://tweakers.net werkt wel :D

/me vraagt zich wel af wie Odin dan wel niet mag zijn, TgF kent wel een Odie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op dinsdag 22 mei 2001 10:27 constateerde TgF dat hij geen moer aan het linkje van KeX had:
Odin gaf mij prima zicht op T.net totdat ik dat hier vertelde. Toen was het kreng bij mij ook naar een server aan het zoeken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

de vuurwerk gooide wat roet in het eten geloof ik:)

ik kon GoT niet meer op, 404 en Tweakers kon ik alleen bereiken via Aphrodite.
Het lijkt nu weer redelijk normaal te zijn:)
dus ik zal ook effe kijken of ik nog wat kan doen aan de verschillende draadjes:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 12:29 kwam KexDaFlex tot het inzicht dat ie beter de link had kunnen testen:

[..]

Odin gaf mij prima zicht op T.net totdat ik dat hier vertelde. Toen was het kreng bij mij ook naar een server aan het zoeken. :(
Er schijnen genoeg varianten in omloop te zijn: Athena, WWW, Odin, en nog één (aphrodite dus)...

Bij de één werkt het wel, bij de ander niet, athena werkt bij mij het beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op dinsdag 22 mei 2001 13:01 geeft TgF KeX het idee dat hij de link niet getest zou hebben:
Wellus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:12 trok TgF de conclusie dat hij KexDaFlex verkeerd begrepen had en hem dientengevolge oneerlijk had behandeld:

[..]

Wellus ;)
Sorry dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op dinsdag 22 mei 2001 13:17 laat KeX weten dat hij niet op zijn tenen getrapt was hoor:
Alles doet het nu AFAIK weer en dat is al weer heel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer bij deze Kex voor de waardige drager van de ondertitel:

MoLiCe Senior Quote Master

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Heej neuzelaars, het werkt ondertussen weer allemaal hoor !

;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:54 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heej neuzelaars, het werkt ondertussen weer allemaal hoor !

;)
Ja, heb je ook echt nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Eurhm.... Ik ben vrij donderdag en vrijdag ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Eurhm.... Ik ben vrij donderdag en vrijdag ?
Jij ook al?
Pagina: 1