Toon posts:

[BC3] reaktie niveau & modderate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het "Minimum niveau van de reakties die je te zien zult krijgen" op 2 staan,
wel ik krijg wel fijn modderate punten maar de nog niet gemodereerde berichten krijg ik dus niet te zien,

Is het mogelijk wel de niet gemodereerde berichten te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

:? Ik snap je niet helemaal, dus een beetje op de gis:

-Zet je standaard nivo op "-1"
-Zie je wel de dropdown-boxjes staat waarmee je een score en TAg kunt meegeven?

Of een reactie ongemod is, kun je alleen zien doordat er geen TAG achter de score staat (Interresant, Troll, Behulpzaam, enzo)

Heeft iemand een Ondergewaardeerd, of een Overgewaardeerd gegeven, dan staat er ook geen TAG achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt dat de meeste mensen hun reactie beginnen op de standaardwaarde "1". Deze kan hij dus niet zien omdat hij zijn prefs. heeft ingesteld op +2. Met "zet je standaard niveau op "-1" " is het dus al opgelost.

Maar de vraag was denk ik: kan ik deze ook te zien krijgen met mijn standaard score op 2?

Nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 20 mei 2001 22:34 schreef Mecallie het volgende:
Hij bedoelt dat de meeste mensen hun reactie beginnen op de standaardwaarde "1". Deze kan hij dus niet zien omdat hij zijn prefs. heeft ingesteld op +2. Met "zet je standaard niveau op "-1" " is het dus al opgelost.

Maar de vraag was denk ik: kan ik deze ook te zien krijgen met mijn standaard score op 2?

Nee ;)
Tja een goeie mod leest standaard op -1, da''s een van de vereisten om uberhaupt toegelaten te worden tot de MoliceSquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz schreef:
Tja een goeie mod leest standaard op -1, da''s een van de vereisten om uberhaupt toegelaten te worden tot de MoliceSquad
Oh, die van mij staat op +4, lekker makkelijk: iedereen een "-1 overgewaardeerd" >:) ;)
Wat is dat toch een heerlijke smiley ;)

/me koopt een leuke Engelse Molice pet (zo''n hoge) :)