graag uw mening over 4 x daags advertenties vernieuwen: Vindt u dit spammen? Een simpel ja of nee voldoet prima.
ja
...en Femme staat op het punt om speciaal voor jou een ban-functie in te bouwen. Nu tevreden?
[Jaymz bouwde hier een smily in, staat wat losser
excuus
)
Jaymz: het was geen grapje. Ik wèèt hoe smilies werken.
...en Femme staat op het punt om speciaal voor jou een ban-functie in te bouwen. Nu tevreden?
[Jaymz bouwde hier een smily in, staat wat losser
Jaymz: het was geen grapje. Ik wèèt hoe smilies werken.
Professioneel Hyves-weigeraar
ja
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
ja!
Verwijderd
ja

ik vind het gewoon frontpagevervuiling. Het is vraag&aanbod en niet ''ik ben een ali-illegali die via v&a mijn producten verkoopt''.

ik vind het gewoon frontpagevervuiling. Het is vraag&aanbod en niet ''ik ben een ali-illegali die via v&a mijn producten verkoopt''.
<font size=+4>Ja!</font>
jep
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
http://www.tweakers.net/aanbod/18262/a
Dit soort onzin werken wij niet aan mee. Die V&A-advertentie hoort niet thuis in de categorie ''Overigen aangeboden'', en trouwens ook niet in een andere -> prullenbak.graag uw mening over 4 x daags advertenties vernieuwen: Vindt u dit spammen? Een simpel ja of nee voldoet prima.Uw reacties graag naar realcestmoi@yahoo.com met als re: spammen.het eindresultaat van de verzamelde gegevens wordt zowel naar tweakers doorgezonden alsmede in het forum geplubliceerd.
Ja sorry ik wist niet op welk forum deze topic thuis hoordeOp zaterdag 19 mei 2001 20:09 schreef aarninkron het volgende:
[topic=182917]
JA !!!!!
Het lijkt me inderdaad een nieuwe levensbeschouwing, ja.Op zaterdag 19 mei 2001 20:13 schreef schumache het volgende:
[..]
Ja sorry ik wist niet op welk forum deze topic thuis hoorde
Excuses to wouter for intruding his message. Zo erg was het nou ook weer niet (je opm.)
Ik wil proberen dit forum ietwat fatsoenlijk te houden, daar ging ik TE ver in. Sorry
Ik wil proberen dit forum ietwat fatsoenlijk te houden, daar ging ik TE ver in. Sorry
Jaymz: accepted.. ennuh...
ja!
ja!
Professioneel Hyves-weigeraar
Wat mij betreft wordt je internetverbinding een week afgepakt, dus ook namens mij een volmondig:
<font size=10>JA!</font>
<font size=10>JA!</font>
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil even duidelijk maken om verwarring te voorkomen, dat IK NIET de gene ben die steeds die irritante advertenties plaatst.
Ik heb alleen de topic gestart in de hoop dat die gast het dan ook inziet dat het niet leuk gevonden wordt.
Ik heb alleen de topic gestart in de hoop dat die gast het dan ook inziet dat het niet leuk gevonden wordt.
Hmm, je hebt mazzel (ik ook wel eigenlijk) Was net van plan een verschrikkelijk boze reply neer te kwakken (''leg net de link met een draadje in LA)Op zaterdag 19 mei 2001 20:33 schreef schumache het volgende:
Ik wil even duidelijk maken om verwarring te voorkomen, dat IK NIET de gene ben die steeds die irritante advertenties plaatst.
Dit topic op de 1000 andere spamtopics?
DOOD AAN SPAM.
<h6>funny dat spam al dood is
</h6>
DOOD AAN SPAM.
<h6>funny dat spam al dood is
<font size=12>Ja</font>
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja! (lees fontsize=200)
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Waarom , zodat je iedereen in je adressenlijst kunt zetten en gekspammen ? Het mag wel duidelijk zijn dat deze manier van adverteren niet gewenst is ?
<font size=+2>Ja :)</font>
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Spammen? Waarom zou ik mijn tijd daar aan verspillen, heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd: nee ik wil gewoon de meningen van let wel alle tweakers hebben en niet alleen van dit kleine groepje en daarna ben ik bereid mij te houden aan wat de meerderheid vindt: democratie ipv dictatuur weet je wel?
met vriendelijke groet, Michel
met vriendelijke groet, Michel
driewerf ja
/edit
als ik de persoon was geweest die 4x per dag vernieuwde opende ik deze topic ook, wachtte dan tot iedereen ''ja'' heeft gezegd, en zou dan snel mijn eerste post (de vraag) veranderen in:
"vind je dat 4x per dag vernieuwen van advertentie mag?"
/edit
als ik de persoon was geweest die 4x per dag vernieuwde opende ik deze topic ook, wachtte dan tot iedereen ''ja'' heeft gezegd, en zou dan snel mijn eerste post (de vraag) veranderen in:
"vind je dat 4x per dag vernieuwen van advertentie mag?"
This too shall pass
Zullen we aannemen dat iedereen hier JA op zegt.
Of zullen we dit topic gewoon nog even aanhouden voor alle Ja-knikkers
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Of zullen we dit topic gewoon nog even aanhouden voor alle Ja-knikkers
Kee (''t is niet echte een ja
) maar ik zeg NATUURLIJK IS HET SPAM!!!!!!!!!!
Als je hier een probleem hebt ga je je topic toch ook niet 4x per dag omhoog schoppen, mits er genoeg tijd tussen zit om mensen de kans te geven om te reageren.
En als het toevallig (
) 4x per dag is moet je gewoon wachten. Je kan zelf wel inschatten wanneer een update gewenst is (belangrijk: Als je hier al langer rondloopt en de algemeen (zowel binnen als buiten inet) sociaal geaccepteerde normen en waarden kent).
Als je hier een probleem hebt ga je je topic toch ook niet 4x per dag omhoog schoppen, mits er genoeg tijd tussen zit om mensen de kans te geven om te reageren.
En als het toevallig (

Nieuw, nu met Twitter
Wat zie ik achter jou naam staan?Op zondag 20 mei 2001 00:50 schreef testcase het volgende:
<font size=+2>Ja :)</font>
Stoer dan
Ja stoer!Op zondag 20 mei 2001 03:46 schreef Jaymz het volgende:
Wat zie ik achter jou naam staan?
Stoer dan
(eventjes licht ontopic)
4 x per dag je ad vernieuwen? Net zoals Jaymz af en toe 4 x per dag een postje hier moet aanpassen?
ja dus
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik moet Femme''s prullenbak trashen, Floris'' auto wassen, Daniel''s kegels rechtop zetten en ik moet HlpDsK 24/7 in de gaten houdenOp zondag 20 mei 2001 03:56 schreef dextertje onder andere het volgende:
[..]
Ja stoer!Een nieuw baantje voor testcase? Watte doe je dan?
Tja, als magagement-trainee moet je onderaan beginnen op de postkamer, voordat je over alle afdelingen gaat "roeleren"
Op zondag 20 mei 2001 04:19 schreef testcase het volgende:
[..]
Ik moet Femme''s prullenbak trashen, Floris'' auto wassen, Daniel''s kegels rechtop zetten en ik moet HlpDsK 24/7 in de gaten houden
Tja, als magagement-trainee moet je onderaan beginnen op de postkamer, voordat je over alle afdelingen gaat "roeleren"
Hmm, secretaresse zou ik nog niet doen, typuh ken je nog niet echt zie ik
Absoluut
[daarom heb ik er ook een topic over geopent]
[topic=180685]
zie ook dit topic [mdenie is hier ook heel lief mee aan het kletsen]
[daarom heb ik er ook een topic over geopent]
[topic=180685]
zie ook dit topic [mdenie is hier ook heel lief mee aan het kletsen]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
<font size=+2>Ja</font>, dat zou ik wel kunnen, maar <font size=+2>Nee</font>, daar heb ik nu geen tijd meer voorOp zondag 20 mei 2001 04:35 vroeg Jaymz het volgende:
Owkee. Kun je m''n fiets dan ook eens opknappen?
Deze kan dicht, zaak opgelost, zie ook [topic=180685]
Pagina: 1