Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
-=Pats=- dat zal ''em leren>:)
Troll gaat af! [b]Wat!!![/b] Terug onder nul en blijf!!
* KeX *
* KeX *
Op donderdag 17 mei 2001 23:42 schreef ELD het volgende:
ELD has stolen a machinegun from The Ministry of Defense and fired it back at -1
Vraag me af wat jij als flame ziet dit was puur als grapje bedoelt.Op donderdag 17 mei 2001 23:44 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar toch echt voor bij het leger zijn, en niet bij een stelletje diplomaten, of ga je met woorden vechten. Pas dan maar op, flamers worden hier niet echt gewaardeerd:P
* dextertje denkt dat Jaymz niet altijd goed begrepen wordt -> vandaar
in Jaymz icoontje? 
Is deze van Unicorn7 niet ook een troll? Best grappige troll, vind ik stiekem, maar dessalniettemin een troll. Of niet?

Is deze van Unicorn7 niet ook een troll? Best grappige troll, vind ik stiekem, maar dessalniettemin een troll. Of niet?
Die post staat al op -1 Flaimbait:Op vrijdag 18 mei 2001 01:33 schreef dextertje het volgende:
* dextertje denkt dat Jaymz niet altijd goed begrepen wordt -> vandaarin Jaymz icoontje?
Jaymz heeft volgens mij dat |:(-icoontje ook omdat hij zoveel typo''s maakt (ook wel Jaymzen genoemd namelijkBeoordelingen: +1, +1: Grappig, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -1: Flamebait, -0.78: Flamebait, 0: Flamebait, -0.56: Flamebait, -0.49: Flamebait, Totaal: -0.83 / 9x
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kijk, da''s nou een goed adje. Kent het verhaal achter z''n gebruikers.Op vrijdag 18 mei 2001 09:21 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Die post staat al op -1 Flaimbait:
[..]
Jaymz heeft volgens mij dat |:(-icoontje ook omdat hij zoveel typo''s maakt (ook wel Jaymzen genoemd namelijk)
Verwijderd
*Kaf*Op vrijdag 18 mei 2001 12:05 schreef testcase het volgende:
En nóg eentje
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=316328
[off topic vraag]
Zeg, testcase, doe jij ook mee aan de Compaq Formule 1 wedstrijd?
[/off topic vraag]
O ja, nu je het zegt, herinner ik het me weer: Jaymz typende vingers begrepen vaak niet helemaal wat Jaymz nu eigenlijk bedoelde.Op vrijdag 18 mei 2001 09:21 schreef Floris_Diemel het volgende:
Jaymz heeft volgens mij dat |:(-icoontje ook omdat hij zoveel typo''s maakt (ook wel Jaymzen genoemd namelijk)
Kijk je kunt het welOp vrijdag 18 mei 2001 15:53 schreef dextertje het volgende:
[..]
O ja, nu je het zegt, herinner ik het me weer: Jaymz typende vingers begrepen vaak niet helemaal wat Jaymz nu eigenlijk bedoelde.
(expres een beetje wazig getyped, maar deze had ik niet verwacht
Staat op -1 troll:Op vrijdag 18 mei 2001 12:05 schreef testcase het volgende:
En nóg eentje
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=316328
Jaymz: Je kut het wel?Beoordelingen: +1, -1: Troll, 0: First post, -1: Troll, Totaal: -1 / 4x
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
* KeX zegt pardon?Op vrijdag 18 mei 2001 16:02 schreef Jaymz het volgende:
Kijk je kut het wel
Oke, ik wijzig ''em wel.
Ps: Dit is NIET expres, ''k heb wel expres niet al te geconcentreerd getyped, maar zoals gezegd: Deze had ik niet verwacht
Ps: Dit is NIET expres, ''k heb wel expres niet al te geconcentreerd getyped, maar zoals gezegd: Deze had ik niet verwacht
Ja, al sinds 7 mei 2000Op vrijdag 18 mei 2001 12:09 schreef TgF het volgende:
[..]
*Kaf*
[off topic vraag]
Zeg, testcase, doe jij ook mee aan de Compaq Formule 1 wedstrijd?
[/off topic vraag]
Die wilde ik ook komen melden nadat ik gemod hadOp vrijdag 18 mei 2001 22:58 schreef testcase het volgende:
En nóg één:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=316639
Wat nou 0-Flamebait?
Kortom een rasechte +3 posting
.
edit: Na "flamebait" ookal een "Off-topic". Volgens mij weten sommigen niet wat ze ermee aan moeten
.
Is +1 interessante vraagGepost door Cookie Vrijdag 18 Mei 2001 - 22:20 Score: 0 (Flamebait)
Hierdoor zullen ze denk ik veel minder DOA krijgen
DOA; is dat Dead On Arrival of Dead Overclocked Athlons?
Is +1 behulpzaam/informatiefWel lekker, zo''n heatspreader. Kun je flink wat koelprut op smeren (dun hè, dun) en een groot contactoppervlak met je heatsink. Conrad verkoopt van die hele grote KoelPritt-stiften.
Is +1 informatiefBTW, juli? Tomshardware.de had het over juni, maar goed.
Intel will noch im Juni mit fünf neuen Notebookchips zum Schlag gegen AMDs Mobile Athlon 4 Familie ausholen.
Kortom een rasechte +3 posting
edit: Na "flamebait" ookal een "Off-topic". Volgens mij weten sommigen niet wat ze ermee aan moeten
Pagina: 1