De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Spam ja....
Maar aan de andere kant kan IK daarna een bootCD maken etc. Iets waar IK iets op vooruit ga. Dan mag het IMHO.
Dat heet overigens behulpzaam
Maar aan de andere kant kan IK daarna een bootCD maken etc. Iets waar IK iets op vooruit ga. Dan mag het IMHO.
Dat heet overigens behulpzaam
Dus als ik mijn antwoorden ipv. hier/t.net plaats, ze op mijn eigen site zet dan is het ok als ik die ga spammen?
Ok, ik stel het nu erg cru, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor tips en trucs is GoT...
Voor info dat ontopic op Tnet is en dus relevant... je spamt maar een einde weg als je iig een niet-commerciele website hebt met idd de professionele antwoorden.
Voor info dat ontopic op Tnet is en dus relevant... je spamt maar een einde weg als je iig een niet-commerciele website hebt met idd de professionele antwoorden.
Dat hangt m.i. heel erg af van:Op donderdag 17 mei 2001 20:07 schreef hezik het volgende:
Dus als ik mijn antwoorden ipv. hier/t.net plaats, ze op mijn eigen site zet dan is het ok als ik die ga spammen?
1. relevantie
2. uitleg
3. motivatie (waarom zet je de link daar? Omdat je niet alles in een reply kwijt kan, of omdat je je site wilt promoten)
Ik vind het geen spam, deze link. Vooralsnog niet, in elk geval.
Als ernham in zoveel mogelijk nieuwsdraadjes gaat informeren over z''n pagina en het is niet relevant, dan is het anders.