Toon posts:

[BC3] trolletjes en flametjes alom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX gaat de draad door en deelt links en rechts wat uit.

De derde reactie is van iemand die hier wel vaker te sprake gekomen is op dit forum. Schrijft vaak lange reacties, maar heeft een obsessieve afkeer van intel en ook MS geloof ik.

edit:
Modpunten zijn de draad ingeperst, maar deze draad kan nog veel meer schaafwerk gebruiken. Doordat er weinig nieuws is geweest zijn er blijkbaar veel galbakken die modpointoverflow hebben en daarmee goed modereren moeilijk maken. Alle nieuwe draden kunnen behoorlijk wat aandacht gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
* Tha_Snail heeft ook even de draad doorgewerkt, een paar
code:
1
 \/

en een paar
code:
1
 ||

beetje teveel uitersten in die draad.

Hm, ik moet weer eens posten, de modpuntjes beginnen op te raken, tweakotine blijft niet wonderen doen ;(
Thanks tha_snail, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt slechts 36 moderatorpunten over. Ik zou wat meer gaan posten joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Al kijkend naar de ondergaande voorjaarszon, genietend van de frisse ''buitenlucht'', wandelde * korenwolf ook even door de draad, maar op dit moment waren moderaties vrijwel onnodig.

edit: lastig als ik ben, wil ik toch even vragen waarom er een FAQ onderin het TMF zweeft...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 16 mei 2001 21:22 schreef Thor-korenwolf het volgende:
...
edit: lastig als ik ben, wil ik toch even vragen waarom er een FAQ onderin het TMF zweeft...
* KeX is ook benieuwd.

Trouwens de topicstarter (* dusty ) is ook al lang niet meer op TMF gesignaleerd.