Kan iemand met modpoints over deze ff bijschaven: Haha, wat een lol?
Hij komt moeilijk van +1 Grappig af
/me kan zich ook vergissen natuurlijk...
Hij komt moeilijk van +1 Grappig af

/me kan zich ook vergissen natuurlijk...
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Klopt, maar hij heeft nogal een verloop gehad, ''t is er één om in de gaten te houden, een hoop mensjes vinden hem schijnbaar een hoog André van Duin gehalte (mag ook Piet Bambergen zijn) hebben en wensen hem dan ook als zodanig te beoordelen.Op woensdag 16 mei 2001 16:20 schreef Jaymz het volgende:
Ik zie nou 0: first post staan.
Ook al zo grappig dus. * KeX bekijkt zijn buik maar ziet hem niet schudden evenmin als zijn dijen die dan wellicht gekletst zouden kunnen worden. Helaas.Op woensdag 16 mei 2001 16:41 schreef TgF het volgende:
...een hoog André van Duin gehalte (mag ook Piet Bambergen zijn) hebben ...
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Diiiiiiiiiiiiiiik Vooooooooooooooooor Mekaaaaaaaaaaaaaaaar Shoooooooooooooooooooooooooooooooooooow....Op woensdag 16 mei 2001 16:53 maakte testcase de volgende briljante opmerking:
Lol. Jammer dat er geen -1 Dikvoormekaar bestaat.
Hmm, opmerkelijk, als ik naar mijn buik kijk dan schud die vrij gemakkelijk?Op woensdag 16 mei 2001 16:51 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Ook al zo grappig dus. * KeX bekijkt zijn buik maar ziet hem niet schudden evenmin als zijn dijen die dan wellicht gekletst zouden kunnen worden. Helaas.
Mijn navel kijkt me hooguit een beetje verwijtend aan en vind dat ik best wel eens een keer zijn "aanwezige" omgeving enigzins kan welven ook al is de grap om te janken.Op woensdag 16 mei 2001 16:56 schreef TgF het volgende:
[..]
Hmm, opmerkelijk, als ik naar mijn buik kijk dan schud die vrij gemakkelijk?
/me wil nog een beetje meer afvallen
Is wel handig voor een duiker. Anders moet je zo''n enorme steen meedragen om te zinken* TgF wil nog een beetje meer afvallen
* Tha_Snail gaat er gelijk patent op aanvragen, er zijn wel vaker posts te zien met een /\ \/ /\ \/ /\ verloop. Kan ik lekker mijn patentbloempje gebruiken:Op woensdag 16 mei 2001 16:13 schreef TgF het volgende:
Hij heeft ongeveer het volgende verloop:
/\ \/ /\ \/ /\ \/ /\ (om maar in tha_snail termen te blijven)
1
| Dit is weer eens een typische /\ \/ /\ \/ /\ - reactie. |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq