Ik zat te lezen in deze thread en daar zag ik dus best ook een aantal intressante opmerkingen over newsposters. Om die thread echter lekker on-topic te houden leek het me beter om hier mijn vraag te stellen.
Hier nog even een quote van Femme uit dat Topic:
Ik vroeg mij dus af of er niet iets opgezet kan worden voor toekomstige newsposters. Een soort van cursus over de T.net users (voor de content), hoe het moet worden gebracht en wat absoluut niet kan. Na het doorlopen van die info zou je dan eens gewoon een nieuwssubmit kunnen met een zelfgeschreven verhaaltje er bij. De nieuwsposters kunnen dat kijken of het ooit iets wordt met je. ;)(misschien een "wannabee newsposter" sig. erbij?).
Deze info zou dus gewoon een statische pagina kunnen zijn, met evt. wat voorbeeldjes.
Zoals gewoonlijk zal ik mijn punt wel niet geheel duidelijk hebben gebracht. Maar ik hoop dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. En als er al een relevante thread over is hoor ik het natuurlijk ook graag!
Jaymz: of moet deze toch naar LA?
EDIT: Typo''s om 1.33 s''nachts mag toch wel?
Hier nog even een quote van Femme uit dat Topic:
Nu zou ik met liefde news willen posten op T.net, jammer genoeg heb ik (nog) niet zo''n vlotte babbel. En ik ben, denk ik, nog niet genoeg op de hoogte van de content van T.net (m.a.w. wat is wel intressant voor de tweaker en wat niet).Op t.net is vooral het nieuws een groot probleem. Op een of andere manier moet een groep nieuwsposters ca 500 nieuwspostings per maand gaan maken. De makkelijke oplossing is een paar journalisten in vaste dienst nemen, maar daar is geen geld voor. Ik denk dat er beter juist met meer vrijwilligers gewerkt kan worden. De nieuwsposters die veel posten (>50 postings per maand) worden betaald. De meuktracker wordt dan uitgebreid met een onderdeel voor kort (minder belangrijk) nieuws zodat een groter deel van de nieuws submits verwerkt kan worden (daar moeten dan wel mensen voor zijn). Op die manier zijn de nieuws submitters meer trevreden. Of: de nieuws submitter maakt de tekst, deze wordt onder zijn username op t.net onder kort nieuws geplaatst nadat de tekst door een nieuwsposter is gecontroleerd. Op die manier valt er ook meer eer te behalen voor de nieuwssubmitter.
Ik vroeg mij dus af of er niet iets opgezet kan worden voor toekomstige newsposters. Een soort van cursus over de T.net users (voor de content), hoe het moet worden gebracht en wat absoluut niet kan. Na het doorlopen van die info zou je dan eens gewoon een nieuwssubmit kunnen met een zelfgeschreven verhaaltje er bij. De nieuwsposters kunnen dat kijken of het ooit iets wordt met je. ;)(misschien een "wannabee newsposter" sig. erbij?).
Deze info zou dus gewoon een statische pagina kunnen zijn, met evt. wat voorbeeldjes.
Zoals gewoonlijk zal ik mijn punt wel niet geheel duidelijk hebben gebracht. Maar ik hoop dat er toch iemand snapt wat ik bedoel. En als er al een relevante thread over is hoor ik het natuurlijk ook graag!
Jaymz: of moet deze toch naar LA?
EDIT: Typo''s om 1.33 s''nachts mag toch wel?