[BC3] vloeken in de kerk: modexamen deel 5

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=314264

Deze mafkees meende een anti_AMD stukkie te schrijven.... wat denken de modjes ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Hier heeft Jaymz te weinig inhoudelijke kennis/inzichten en vind dattie dan maar wijselijk z''n mond moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

:) zonder te lezen voel ik toch wat beïnvloedding en oordeelsturing van de topicstarter ;)
Deze mafkees meende een anti_AMD stukkie te schrijven
edit:

Zonder verder te lezen, maar na het zien van de schijver moet ik deze mafkees wel heel letterlijk nemen.

* KeX schuift zijn stoel naar achteren en gaat er ens rustig voor zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 14 mei 2001 15:54 schreef KexDaFlex het volgende:
:) zonder te lezen voel ik toch wat beïnvloedding en oordeelsturing van de topicstarter ;)
Totdat je ziet dattie het zelf is geweest:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 14 mei 2001 15:55 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Totdat je ziet dattie het zelf is geweest:)
Hmm letterlijk de toekomst voorspellen zonder dat ik zag wat jij typte hè.

* KeX vindt *Jaymz even heel eng. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 14 mei 2001 15:58 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Hmm letterlijk de toekomst voorspellen zonder dat ik zag wat jij typte hè.

* KeX vindt *Jaymz even heel eng. ;)
Sidder en beef, want Jaymz is op dreef :9

Ik moet toch vaker smilies gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX vindt * KeX erg realistisch in zijn reacties,maar heeft wel wat kanttekeningen. Dit is namelijk inderdaad vloeken in de kerk. En dat kun je ongestraft doen als je de juiste woorden kiest en het sterk onderbouwt. Zinnen als:
Wat een lachertje zeg
als startzin maken je snel een troll. Als je dan verteld dat:
. Onder fullstress (pak ''m beet een ) komt íe nooit aan die anti-turbo meuk etc. CPU loopt dan nog steeds te stoken als ik weet niet hoe.
is dat misschien wel waar, maar voor de lezer niet te checken. Ik ben dan nieuwsgierig waar je dat vandaan haalt. Bovendien denk ik dat * KeX heus wel weet dat je met deze taal en niet peilbare begrippen als "stoken als ik weet niet hoe" de AMD-kolonie mee fokt. dat kun je als trollen uitleggen.

Verder vind ik de reactie onderhoudend en informatief. De laatste zin is nog even met intel zout in de AMD wonden speculeren:
Als ik dan naar Intel kijk, dan zullen ze wel met hun Jackson-northwood''s bij de 3 GHz zitten.
Al met al een interessante post, met twee onnodige blikvangers op cruciale punten in de reactie (begin en eind) waardoor ik me iets bij de trollmoderaties van AMD boys kan voorstellen. Een link voor het onveranderde hoge stroomgebruik en een meer genuanceerde verwijzing daarna zou het zeker een +3 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* korenwolf vindt het een lastige en laat het even bezinken.
Zo op het oog komt ie wel een beetje trollerig over, trouwens. No offence. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Vraag 2: issut waar wat''ie loopt te blaten (dan niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
hehe... AMD maakt seizoensCPU''s.... Op PM lopen nu erg veel mensen te miepen dat de CPU te warm wordt nu de CPU te warm wordt.

Zal ff wat linkjes erin proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

niet echt nee. verhaal is gebaseerd op speculatie en fictie + wat verdraaide waarheid

was hier net wat te hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Nou, daar gaat ie dan. Getypt in notepad, zonder naar andere reacties te kijken.

We beginnen uiteraard op +1.
Wat een lachertje zeg. lager energie verbruik. Onder fullstress (pak ''m beet een ) komt íe nooit aan die anti-turbo meuk etc. CPU loopt dan nog steeds te stoken als ik weet niet hoe.
lachtertje, anti-turbo meuk -> troll detected (-1)
Een thunderbird heeft met z''n +/- 75 Watt bij 1300 MHz ongeveer z''n hoogste limiet die AMD nog durft te marketen (overklokken doe je niet met een standaardkoeler). Als je dus 20% reductie in stroom weet je leveren, dan reken ik dus rustig door dat je met 20% meer MHz dus ongeveer gelijkwaardig stroomverbruik hebt als de Tbird nu. Dus rond de 1600 MHz zit de Palomino weer tegen hetzelfde probleem te kijken als de Tbird nu: hij wordt te warm.
Hier staat dat de user (;)) verwacht dat ook deze processor net als zijn voorganger te veel warmte genereert en geeft daar uitleg bij: +1
Zowiezo dat ''t lijkt dat de 20% winst in het lagere voltage zit en NIET in een stroomefficienter design.
Da''s ongefundeerd. (0)
Voor laptop''s is het dan niet zo''n probleem, aangezien die powernow de boel terugschakelt als íe te warm wordt. Kun je een beetje quaken dus wel schudden, want daarvoor wordt íe dus te warm. En grote koelers in laptops bouwen is tegenwoordig geen mode.... Zoiets moet zo klein mogelijk en liefst passief.
Alsof quaken het hoofddoel zou zijn van een notebook. Ik neem aan dat er daarvoor ook geen state-of-the-art videokaart in zit. Bovendien zie ik niet in (Thor speelt nooit quake) waarom je niet zou kunnen quaken op halve snelheid (da''s dan nog iets van 600 Mhz). Ik beoordeel dit stukje dus neutraal. (0)
* ecteinascidin maakt mental note: mobile Athlon NIET geschikt voor LAN-parties.
Da''s overbodig (0)
* ecteinascidin denkt dat als dit resultaat op de desktop-Palomino kan worden toegepast, dat AMD ipv een voorsprong een tussentijdse oplossing heeft.
Volgend jaar pas zullen we weer een nieuwe revisie van de Athlon kunnen verwachten.
Gezien de hele argumentatie vind ik dit een nuttige conclusie van de reactie. (+1)
Als ik dan naar Intel kijk, dan zullen ze wel met hun Jackson-northwood''s bij de 3 GHz zitten.
alleen jammer dat Intel erbij gehaald wordt. (-0,5)

Overall is dat bij elkaar dus een score van 0,5. Al zou ik het persoonlijk niet erg vinden als de reactie op 2 eindigt. voor de moeite. :)

* korenwolf gaat ervan uit dat * ecteinascidin eerlijkheid op prijs stelt, hoopt dat ecteinascidin tegen kritiek kan en is ook benieuwd naar zijn eigen mening.
* korenwolf bedoelt het in ieder geval goed. :)

Powered by Korenwolf Inc. ModevalTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Als mod PM zie ik iig dat veel mensen moeite hebben om de AMD koel te houden. Dat AMD zich niet zover laat overklokken (1500 MHz +) bevestigt IMHO de conclusie dat AMD''s Tbirds nu aan hun tax zitten.

Als de Palomino dus 20% minder stroom zuipt, dan zal er wel een moment komen dat dezelfde problemen als bij de Tbird nu dus, allen bij een hoger MHz getal. Op den duur krijg je dus dezelfde problemen die ik nu dus voorspel.

Kom met zo''n CPU niet aan de laptop-markt, want dat is voor laptops waardeloos. Een 20 Watt CPU is al veel te erg... laat staan een 50 Watt CPU. Een palomino op 1 GHz KAN niet minder dan 25 Watt stoken en is daarmee voor zware laptoptoepassingen ongeschikt. ja, de powernow zal ''m platleggen zodat je kan tekstverwerken... lekkere bullshit dus. Dan voldoet een k6 al.

IMHO moet je in een AMD-broednest de waarheid gebaseerd op feiten kunnen zeggen. Als ik alle feiten incl deductie en herkomst formuleer is de reactie onleesbaar. Als de AMD-blaters dit als een troll zien dan so be it. ''t is iig wel de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Hmmmm, die reactie is langer dan ik bedoeld had. Moet je ook maar niet in notepad gaan zitten typen.

In ieder geval ben ik het dus met KexDaFlex eens: de trollen eruit filteren, zou die -1,5 schelen (waardoor de reactie op 2 uitkomt) en een behulpzaam linkje naar eventuele ''bewijzen'', zou hem IMO naar 3 helpen.

* korenwolf mod hem voorlopig maar niet. :)

edit: het stukje wat ecteinascidin net geschreven heeft verduidelijkt inderdaad veel over hoe hij het precies bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Niet online

ELD

om te zeggen ben niet echt pro amd maar vele dingen kloppen gewoon niet noem er een paar op en geef uitleg
Zowiezo dat ''t lijkt dat de 20% winst in het lagere voltage zit en NIET in een stroomefficienter design.
dat heb je dus helemaal verkeerd door een stroomefficienter design kan deze processor op een voltage van 1,4. wat dus als resultaat geeft dat hij 20% minder warmte afgeeft.
Voor laptop''s is het dan niet zo''n probleem, aangezien die powernow de boel terugschakelt als íe te warm wordt. Kun je een beetje quaken dus wel schudden, want daarvoor wordt íe dus te warm. En grote koelers in laptops bouwen is tegenwoordig geen mode.... Zoiets moet zo klein mogelijk en liefst passief.
aangezien je nog normaal kunt quaken op een pentium 2 350 klopt dze stelling niet.
* ecteinascidin maakt mental note: mobile Athlon NIET geschikt voor LAN-parties.
waarom niet je gaat toch gewoon op 220v.
spelen en niet op je batterij.
hij is uitermate geschikt voor lan party''s lekker klein, snel en gecombineert met een geforce 2 go heb je toch een lekkere game pc.
Een thunderbird heeft met z''n +/- 75 Watt bij 1300 MHz ongeveer z''n hoogste limiet die AMD nog durft te marketen (overklokken doe je niet met een standaardkoeler). Als je dus 20% reductie in stroom weet je leveren, dan reken ik dus rustig door dat je met 20% meer MHz dus ongeveer gelijkwaardig stroomverbruik hebt als de Tbird nu. Dus rond de 1600 MHz zit de Palomino weer tegen hetzelfde probleem te kijken als de Tbird nu: hij wordt te warm.
hier moet ik je toch gelijk geven heb het even na gerekent
en kom uit op 1625.029792212857235715988126449

niet echt een troll BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
hij is uitermate geschikt voor lan party''s lekker klein
De Athlon-4 is niet lekker klein, als je dat bedoelt. Of bedoel je een laptop in het algemeen? De Athlon-4 is evengroot, chipsets idem, als de oude Athlon. Daarom alleen geschikt voor grote zware desktop-vervangende laptops. In dunne lite-notebooks zul je ze nog niet snel aantreffen.

My 2cts.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Cool icon testcase, alleen jammer dat je het ''poppetje'' niet meer herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
quaken op een laptop? Bennie wel goed wijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 17:14 schreef ELD het volgende:

waarom niet je gaat toch gewoon op 220v.
spelen en niet op je batterij.
hij is uitermate geschikt voor lan party''s lekker klein, snel en gecombineert met een geforce 2 go heb je toch een lekkere game pc.
[..]
Hierin zou je gelijk kunnen hebben... ware het niet dat een laptop niet van stookCPU''s houden omdat de behuizing te klein is. Een grote kast met optimale Airflow kan je echt niet vergelijken met een laptop (klein dicht kastje met zo min mogelijk koeling).

Een flinke tijd fotoshoppen (waar laptops dus ook voor zijn) zorgt dat de CPU ook moet terugschakelen..... Als je dus horsepower aan wilt spreken dan wordt íe te warm en klokt íe terug... Daar zou ik geen laptop voor kopen.

Deze reactie heb ik op Tnet neergezet omdat ik ergens een punt meen te hebben. Dat het als een troll overkomt neem ik natuurlijk voor lief. Ik vrees alleen dat ''t geen troll blijkt te zijn en over 4 maanden allemaal shit tevoorschijn komt.

Mocht ik ooit een laptop overwegen met een geforceGo oid, dan kies ik zeker voor intel omdat AMD IMHO niet gegarandeert een koele laptop CPU levert.

[edit], ben jij dat Kees? Beetje testdraaien? :) Tof icoon zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Niet online

ELD

Een flinke tijd fotoshoppen (waar laptops dus ook voor zijn) zorgt dat de CPU ook moet terugschakelen..... Als je dus horsepower aan wilt spreken dan wordt íe te warm en klokt íe terug... Daar zou ik geen laptop voor kopen.
hmm fotoshoppen doe je nog altijd op je werk plek niet in de trein of ergens anders.
en om je werkplek heb je altijd wel de beschikking over 220 dus hierin kan ik jouw niet helemaal volgen.

of fotoshop jij altijd in de metro ofzo

verkeerd gelezen sorry maar je bedoelt als hij stroom aan het besparen is of bedoel jij net zoiest als dat die p4 heeft bij overhitting dat hij dan even een break neemt
waar daar beschikt deze athlon niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoewel * GaMeOvEr sommige zaken met een flamerig smaakje presenteert, heeft hij wel degelijk een punt.

Ik vind het een +2 minimaal.

Een laptop moet onder alle omstandigheden kunnen functioneren, niet alleen als de stroom erop staat.

Bij daadwerkelijk non-gebruik van CPU kracht mag hij terugschakelen, niet omdat er een hitteprobleem wordt geconstateerd.

In dat geval kan ik net zo goed een laptop met een P3-800 kopen, die bij gewenste CPU kracht dat _wel_ altijd kan leveren als ik er behoeft aan heb, en niet geforceerd terugschakelt, wegens het stupide feit dat hij te warm wordt.

Nu kun je wel diverse workarounds verzinnen om het probleem te omzeilen, maar het feit is, dat er een probleem aanwezig is.

Voor de desktop is hier mee te leven. Voor de notebook ? Nah.

Je koopt tenslotte ook geen auto met 150 PK die als het ff meezit die 150 PK altijd kan leveren, onder ideale omstandigheden. (Octaanbooster in de brandstof, (netstroom) raampjes open (actievere cooling -> hoger stroomverbruik) en een hete kont in je stoel. (Heatsink aan de onderkant van je laptop, waarmee je lekker je benen verbrand.)

Als er aan deze omstandigheden niet voldaan wordt, hou je 80 PK over. Dan koop ik liever voor minder geld gelijk een 80PK, en krik de uitvoering een beetje op.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Als ik fully stress, dan wil ik veel resultaat. -> genereert erg veel warmte. Deze MOET íe kwijt. In laptop weinig mogelijkheden, want je koelblok neemt ruimte in (en hoogte) en een fan is niet altijd nuttig (vreet stroom, lawaai etc etc).

ik vrees dat íe dan nog te warm wordt en dan alsnog terugschakelt.
* Delerium schakelt voortaan direct adviesbureau GameOver in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 14 mei 2001 18:06 schreef ecteinascidin het volgende:
* GaMeOvEr schakelt voortaan direct adviesbureau * GaMeOvEr in. :P
Goed ben ik he ?

:D

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
ELD:
De Athlon-4 beschikt nu dus ook over een thermal-diode en kan, mits deze feature op de chip enabled is en mobo+chipset dit ondersteunen, in ernstige gevallen van oververhitting in principe downthrottlen.

Ectein&GameOver:
PowerNow is een vergelijkbaar systeem als Speedstep Technology van de Intel PIII/Celeron mobile processors en zorgt voor stroombesparing bij situaties waar de cpu niet full-load draait.

Aangezien we het nu over de mobile versie van de Athlon-4 hebben en niet over de desktopversie, die pas in augustus/september komt, praten we hier over een 1GHz CPU die op 100MHz DDR FSB draait (niet 133MHz DDR FSB). Als die 20% minder warmteproduceert dan de Tbird en daarnaast PowerNow hanteert, zou-ie het in een grote laptop toch moeten kunnen bolwerken. Over de nog te lanceren mobile Duron (Morgan) hebben we het nog niet, die zal op lagere frequenties uitkomen waarschijnlijk en minder cache hebben.

Op hogere frequenties kan warmteproduktie wellicht alsnog een probleem vormen, maar de vraag is hoeveel hoger de huidige mobile Athlon-4 uit zal komen. Intel komt i.i.g. binnenkort al met PIII-mobile (Tualatins) op 0.13 micron en gaat naar 1/1.13/1.26GHz. Ik verwacht dat die desondanks wel wat minder warmte zullen produceren. Pas volgend jaar zal AMD naar 0.13 micron gaan en dan kan de zaak wellicht weer wat hoger geklokt gaan worden.

Over de posting van et: het spijt me, maar er staan nogal wat incorrectheden in, speculatieve aannames en gezochte problemen (koetjes draaien op een laptop?). Ik zie dat de reactie een beetje aangepast is inmiddels. Bij een zorgvuldigere formulering en achterwege laten van onjuiste feitelijkheden had er meer in gezeten. Nu zwalkt deze reactie imho tussen troll/flamebait/overbodig/interessant heen en weer. Ik kan er zo dus weinig mee. Volgende keer tot 10 tellen, bij de feiten blijven en speculaties meer met een slag om de arm brengen, zou mijn (ongevraagde) advies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Modden naar de nick. Hmm een goede mod zou dat niet doen:7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 14 mei 2001 18:06 schreef ecteinascidin het volgende:
...
Toverwoord blijft voor mij de formulering. Je denkt dat je gelijk hebt qua temperatuur verhaal en eindelijk kan je de AMD-lobby uitlachen, met hun proc die heel hard kan maar alleen als pasen en pinksteren op één dag vallen.

* KeX vindt gelijk hebben en gelijk krijgen altijd twee heel verschillende dingen.

Voor het gelijk krijgen heeft dan solide betoog gecombineerd met bewijzen meer nut dan een surpise vlam in het pakketje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ok, ok, d''r zit een linkje bij en ook vanwege de mening van andere mensen (die er ongetwijfeld meer vanaf weten dan ik):

* korenwolf is ''om'' en geeft een +1. :)
Ergens en ooit tijdens de afgelopen dag schreef ecteinascidin het volgende, alleen ben ik te lui om van de quote functie gebruik te maken:
Ik vrees alleen dat ''t geen troll blijkt te zijn en over 4 maanden allemaal shit tevoorschijn komt.
Als jij gelijk blijkt te hebben, mag jij in het nieuwsitem waar het over gaat de reactie ''AMD suckzzzz'' schrijven en dan krijg je van mij een +1 inzichtvol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[b]Op maandag 14 mei 2001 22:56
[..]
Als jij gelijk blijkt te hebben, mag jij in het nieuwsitem waar het over gaat de reactie ''AMD suckzzzz'' schrijven en dan krijg je van mij een +1 inzichtvol. :P
Uuh, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 00:20 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Uuh, ..
Ik wil alleen ecteinascidin een hart onder de riem steken. ;)
* korenwolf vreest alleen dat al die andere 30.000 moderators hem dan toch een -1 troll geven. Sterker nog, daar ga ik vanuit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 00:32 schreef Jaymz het volgende:
Modden naar de nick. Hmm een goede mod zou dat niet doen:7.
''t zou ook de eerste keer zijn, dat ik daarop let. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op dinsdag 15 mei 2001 00:35 schreef Thor-korenwolf het volgende:
''t zou ook de eerste keer zijn, dat ik daarop let. :)
O ja? (zie onderaan de topic) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Je moet hier idd uitkijken met je uitspraken, je wordt er zo mee genaait.

Zeker als het om FAQ''s gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 00:41 schreef dextertje het volgende:

[..]

O ja? (zie onderaan de topic) >:)
Wie heeft dat geschreven? >:)

Nee, ik vat ''modden naar de nick'' op als subjectief modden: negatief modden als de persoon je niet aanstaat en positief modden als je iemand kent. Als het goed is dat niemand dat hier.
Ik mod altijd objectief (voor zover je dat over jezelf kunt/mag zeggen), maar let inderdaad vaak op de nick. In twijfelgevallen kan dat de doorslag geven over hoe ik mod, maar ik denk dat dat bij iedereen zo is.

Ik heb zoiets overigens al vaker gezegd trouwens en ik had al het vermoeden dat er iemand mee zou komen...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Zeker als het om FAQ''s gaat
Vroeger op school waren er een paar klasgenoten die altijd de voor het schoolonderzoek te leren teksten gewoon compleet uit het hoofd leerden. Hoewel ik slecht in talen ben (had een 5 voor dat schoolonderzoek) was ik daar altijd tegen.

* korenwolf gelooft nu echter dat ie maar moet leren om ook de FAQ uit het hoofd te kunnen opdreunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dat hoeft nou ook weer niet, als je maar begrijpt waar het om gaat.

Wat Jaymz nu begrijpt, is dattie zo achter een ander beeldscherm kruipt, met een koude Hoegaarden, en daarna maar eens naar bed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik begrijp heel goed waar het om gaat: ik heb als het goed is nog geen serieuze uitspraken gedaan, waar ik nu niet meer achter sta.

En wat de minder serieuze uitspraken betreft: sorry, ecteinascidin, je kunt die +1: inzichtvol wel vergeten. Als je gelijk blijkt te hebben stuur ik wel een paar flesjes korenwolf naar Enschede...:)

Nu nog naar dat andere beeldscherm?
* Jaymz gaat "What''s in store" kijken |:(
Welterusten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

:? What''s in store. Nog nooit van gehoord, iig bedankt, en jij ook op 2 oortjes slapen heh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 15 mei 2001 01:31 schreef Thor-korenwolf het volgende:
...
Als je gelijk blijkt te hebben stuur ik wel een paar flesjes korenwolf naar Enschede...:)
Ja, doen. Dan drink ik ze wel op voor * KeX die dan waarschijnlijk in Hoorn op zijn witbiertjes zit te wachten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat jullie er onderling bijna uit zijn, niet dat ik ook maar iets zinnigs kan zeggen over proc''s, maar dat terzijde.

Gemakshalve sluit ik mij aan bij Jaymz en hou wijselijk mijn snavel (overigens tot het moment de algehele pleuris hier uitbreekt, dan spring ik er *hop* tussen).

Wat ik wilde zeggen?

Eigenlijk niets, maar dat wilde ik jullie ook weer niet onthouden :)

/me is zichzelf een beetje kwijt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
* Delerium kent het gevoel....

Bof, deze reactie moest ik gewoon ff kwijt... verder niets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik wil eigenlijk ook wel wat tiepen.

:P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
[roadrunner-mode]
*TIEP* *TIEP* VROOOAAAARRRR!!!
[/roadrunner-mode]

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ok, dan geen we nu met z''n allen dit topic verzieken wheheheheheheheheheh.

tiep-tiep-tiep-tiep-tiep-tiep-tiep-tiep-tiep-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
[jaymz-mode]
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/~faq/slotjetr
[/jaymzmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 13:33 schreef testcase het volgende:
[roadrunner-mode]
*TIEP* *TIEP* VROOOAAAARRRR!!!
[/roadrunner-mode]

/me pakt zijn potje zout en tiept het volgende:

[super flame]
Gaat toch eens ff lekker weg met die bagger Williams-F1 crap van je, die wagens staan ook meer in het gras dan dat ze rondjes rijden >:)

Mwhoehahahaha!

(niet dat Hakinnen snel gereden heeft met zijn wedstrijd gemiddelde van 34,7 km/u, maar toch...)
[/super flame]

;)

:start
user_notes_for_TgF = user_notes_for_TgF + 1
goto start

edit: layouttechnisch gezien wilde het woordje mega flame niet helemaal lekker op het display verschijnen, super flame kon ook wel dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 13:38 schreef ecteinascidin het volgende:
[jaymz-mode]
[afbeelding]
[/jaymzmode]
Net nu het gezellig begint te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[Jaymz die toch een keer wil flamen tegen een GM]

Rot toch op met die T*^% sloten van je, ik vind ze niet eens mooi

:9 (voor de zekerheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 13:45 schreef Jaymz het volgende:
[Jaymz die een keer wil flamen tegen een GM]

Rot toch op met die T*^% sloten van je, ik vind ze niet eens mooi

:9 (voor de zekerheid)

REVOLUTION!

;) (om ook maar zeker te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
TgF, voor de goede orde, ik ben ook een McLaren fan ;). Heb zelfs nog een blauwe maandag met icoontje rondgelopen waarop die beruchte uitrem-inhaal-maneuvre te Spa/Francorchamps van Hakkinen op Schumi te zien was :D. De reden dat ik nu die BMW-Williams gebruik heeft andere redenen >:).

Edit: gigantisch grote typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
T*^% sloten ?

Ohw, Titánium sloten!? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 13:47 schreef testcase het volgende:
TgF, voor de goede orde, ik ben ook een Williams fan ;). Heb zelfs nog een blauwe maandag emt icoontje rondgelopen waarop die beruchte uitrem-inhaal-maneuvre te Spa/Francorchamps van Hakkinen op Schumi te zien was :D. De reden dat ik nu die BMW-Williams gebruik heeft andere redenen >:).
Ik neem aan dat we het hier over McLaren hebben?

:)

Voor alle duidelijkheid mijnerzijds (speciaal voor hen die moeite hebben met de toonzetting van testcase en moi):

We zitten maar wat te zieken (toch?).

/me probeert oneervol ontslag en negatieve notes te ontlopen, hetgeen een lastige opgave lijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Pffft...

Stelletje Formule 1 nerds.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

GaMeOvEr noemt mij (mede) een nerd Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:10 schreef GaMeOvEr het volgende:
Pffft...

Stelletje Formule 1 nerds.
Tja, je kunt niet de hele dag naar je DigiDoc 5 zitten te kijken >:) er zijn meer zaken in dit leven dan alleen hamsterkooien met een batterij fan''s erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 15 mei 2001 14:19 schreef TgF het volgende:

[..]

Tja, je kunt niet de hele dag naar je DigiDoc 5 zitten te kijken >:) er zijn meer zaken in dit leven dan alleen hamsterkooien met een batterij fan''s erin :P
Dat meen je niet ?

:P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 15 mei 2001 13:47 schreef testcase het volgende:
...De reden dat ik nu die BMW-Williams gebruik heeft andere redenen >:).
Uit de categorie zie ondertitel? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Jaymz, ik stel voor om ecteinascidin te bannen. Owh nee. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
* Delerium ziet een hoop HlpDsK-wannabe''s...

Jaymz... ik stel voor om TgF te bannuh. :P

Jammer dat geen van ons die rechten heeft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 15 mei 2001 14:29 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nouw >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
HlpDsK, who the f*^% is HlpDsK?

Ah, ik zie het al. Gemiddeld een halve posting per dag op t.net. Wat een Karmalooser is dat zeg >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
* Delerium moet Cookie dan ff wijzen op HlpDsK''s gewoonte om 100 postingen PER dag te doen...

geef ''m 3 weken, en je bent je plekkie 1 kwijt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:24 schreef ecteinascidin het volgende:
/me ziet een hoop HlpDsK-wannabe''s...

Jaymz... ik stel voor om TgF te bannuh. :P

Jammer dat geen van ons die rechten heeft. >:)
Da''s al de tweede keer dat je om een ban vraagt :'(

Wat heb ik jou misdaan om dat te verdienen?

Hellup, ectein heeft een hekel aan me gekregen :?

/me is het kwijt...

Gezocht: 1 TgF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:29 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik stem voor >:)

Oh nee, laat maar, zo ben ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Op dinsdag 15 mei 2001 14:41 schreef ecteinascidin het volgende:
* Cookie moet Cookie dan ff wijzen op HlpDsK''s gewoonte om 100 postingen PER dag te doen...

geef ''m 3 weken, en je bent je plekkie 1 kwijt. >:)
Welnee, HlpDsk post hier zoveel, omdat hier geen score-/mod-systeem is, de lafaard >:) (het schijnt dat-ie álles leest hier 8-)). ''T is ook veel veiliger om dan zèlf maar moderator op GoT te zijn. Kun je lekker met slotjes en waarschuwingen gooien enzo. In the ''real-world'' op de frontpage houdt-ie dat nooit vol. Vliegt z''n Karma binnen 3 weken de catacomben in. "Aantal gedane postings op GoT" is een soort fiets-''m-d''r-in-competitie :D.

Krijg ik nu een note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Note testcase added.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
THNX! Eindelijk niet meer onopvallend door het leven, op GoT :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 15 mei 2001 17:30 schreef ecteinascidin het volgende:
Note testcase added.... >:)
Ziet er idd leuk uit: "testcase (1)"

Als je je nr. 1 positie verliest krijg je er gewoon 1 bij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Op dinsdag 15 mei 2001 17:37 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ziet er idd leuk uit: "testcase (1)"

Als je je nr. 1 positie verliest krijg je er gewoon 1 bij >:)
Ik citeer GameOver ff uit één van zijn onlangs gedane reacties :):
Zet het dan niet hier neer, irritant kereltje !
I''m so curious now, I''m so curious now, I wanna know, I wanna knohow !!!

Pagina: 1