Toon posts:

[BC3] Moet er nog ergens worden geschaafd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er nog iemand een paar flames/trolls voor me die eigenlijk hoger horen? Of een +4tje die lager moet?

Ik heb nog 62 modpoints over, die wilde ik eigenlijk minimaal voor de helft weg hebben voordat ik aan het werk ga. (tja, ik werk op zondag)

/me denkt dat de tweakers allemaal bij mama tweaker zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
* Mecallie denkt dat de tweakers allemaal bij mama tweaker zitten :)
Ik zat F1 te kijken:) en ondertussen een printerprobleem op te lossen:(. Ik ga nu naar moeders en wannabee-schoonmoeders :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz heeft Jos z''n 1e WK-punten zien pakken, en heeft daarna met broertje en maat lekker op het balkon gehangen (op het westen 8-))

Oh: Jaymz leeft sins enklele weken niet meer bij pappie en mammie. Het op zondag langsgaan of komen probeer ik nog uit te stellen, ''k ben (nu dan nog) blij dat ik van ze af ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn er dus twee nog wel wakker :)

Jos die z''n eerste WK puntje pakt had ik ook nog wel willen zien, jammer dat ik moest werken :(

Gelukkig zijn er maar twee artikeltjes bij gekomen, dus ik heb niet zoveel gemist.

Ik heb morgen (vandaag) nog wel een paar uurtjes en puntjes over, dus als er nog iets te doen is. . .

/me gaat :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Snif snif snif..., ik ruik iets, maar wat :?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op maandag 14 mei 2001 11:12 schreef testcase het volgende:
Snif snif snif..., ik ruik iets, maar wat :?
Ik ruim een lichtelijk ontvlambaar type en wat restjes aangebrandde tijger. Wat mij betreft speelt hij veel te veel op de man en vervolgens onderbouwd hij met
Kijk maar es op technische forum van technische sites
Mispoes ;) zo onderbouw je niets!

Of dat verhaal van het geheugen richting Chaos Eagle nou waar is of niet, of 2x256 en 4x128 beter is verschillen de meningen nogal over, zijn eindzin is wat mij betreft weer een vlam. Al met al hoort deze post niet op drie.
Pagina: 1