[BC3] AMD komt maandag met palomino oid

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nogal nuttig om dat te vermelden in een Intel i860 introductie draad.

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=313491

Staat op +3.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het valt nogal mee met foute moderaties, want deze was ingezet op 2. Vind je echt dat het hier trollerig bedoeld is? In mijn ogen wordt er een beetje om gevraagd:
Afgelopen donderdag werd bekend dat AMD met de 760MP chipset ongeveer hetzelfde kan doen. Deze gebruikt echter PC2100 DDR geheugen waardoor de totale bandbreedte een stuk lager is; 4,2GB/s
De newsposter vergelijkt hier de nieuwe Intel-chipset met de nieuwe AMD-chipset. En tigger zegt hier dat nu ook nVidia met een 2-channel chipset komt. Sterker nog, hij zegt dat ie maandag aangekondigd gaat worden. (Ik weet niet of dat een nieuwtje is of niet, ik zit niet zo in de PM business >:))
Tja, en dat ene regeltje dat dat samenvalt met de introductie van de Palomino, dat komt misschien door de planning van nVidia en anders, ja anders mag ie het er van mij in principe ook wel neerzetten.

* korenwolf is toch nog onzeker en als ie op het PM-gebied een grove fout maakt, hoort ie dat graag. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Nou, mods, kom eens uit de zon vandaan! >:)

Nu staat de reactie die ecteinascidin aanstipte al op 0. Ik snap dat niet: zelfs de nieuwsposter sleept er een andere chipset bij met ongeveer dezelfde functie, hoe kan het dan off-topic zijn als deze user er nog zo''n chipset bijhaalt.
De reactie waarop hij reageerde, gaat Rambus geheugen met DDR RAM vergelijken. Dát is IMO wel off-topic en hij krijgt een +1. :?

* korenwolf gaat om bovengenoemde reden toch een +1 uitdelen, al zal dit niet meer zoveel meetellen. :)

Ik kan me overigens voorstellen dat de andere reactie van tigger wel op 0 eindigt.

edit:
:?
* korenwolf ziet af van de +1 moderatie, want meteen nadat ie dit bericht gepost had, stond er een zonnende mod op, rende naar binnen en voerde de moderatie uit. LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55

Jaymz

Keep on moving !

Knal-pats-boem.

De 1e omlaag, de 2e mag mijns inziens wel op 0 blijven, gaat door op een andere reactie, op zo''n manier dat ik 0 Offtopic wel kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 19:41
Hm, is dit koe-getroll?

Koe 1
Koe 2

:( }:O HIER VOLGT EEN EDIT!!! }:O :(

En dit zou ''koe-getroll'' moeten zijn, maar wat is het :?

Anti-koe 1
Anti-koe 2
Anti-koe 3
Anti-koe 4
Anti-koe 5
Anti-koe 6
Offense-koe 7
Anti-koe 8
Huh?-koe 9
Leuke-koe 10
Behulpzame-koe 11
Interessante-koe 12

Vallen van de negatieven nog trollen te maken of slechts offtopics? * Tha_Snail vindt dit namelijk hitparade-vervuiling :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ja, die twee koeien waren mij al opgevallen. Ik laat ze maar staan op 0. Bij de eerste die de koe noemt ben ik altijd wat coulanter, en deze user kwam ook nog met een interessante stelling: dat beide procs elkaar niet in de weg lopen omdat ze beide een eigen geheugencontroller hebben. Volgens mij is dat nonsens en wordt het alleen maar moeilijk te implementeren, maar de user post iig niet alleen iets over dpc.
De tweede user, tja... Hij zeurt eerst over het emoticon, en legt daarna uit waarom de geheugenbandbreedte voor dpc niet zoveel uitmaakt.

Ik zou ze allebei op 0 of zelfs 1 laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op zaterdag 12 mei 2001 17:03 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik zou ze allebei op 0 of zelfs 1 laten staan.
Ja, ik herinner me nu dat er laatst een draadje was over het versoepelen van het modereren, in het kader daarvan weet ik even niet meer waar ik ze heen moet modden. Dus laat ik het maar aan anderen over. :) Ze voegen wat toe aan het verhaal, positief en negatief. Nou ja, ik zie wel wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Pak deze koe dan ook maar aan
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=313561

Over vergevingsgezindheid ben ik nog niet uit, maar deze reactie stinkt. (o ja, en hij is ook van Femme :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
code:
1
\/²

Omgekocht door Cookie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
En dit zou ''koe-getroll'' moeten zijn, maar wat is het

Anti-koe 1
Anti-koe 2
Anti-koe 3
Anti-koe 4
Anti-koe 5
Anti-koe 6
Offense-koe 7
Anti-koe 8
Huh?-koe 9
Leuke-koe 10
Behulpzame-koe 11
Interessante-koe 12
Ik weet ook niet wat je daarmee aan moet. Ik bekijk de dpc-hitparades altijd vanaf de zijlijn. Deze keer ook weer: als je zo''n foto post, dan kun je de reacties gewoon verwachten. In iedere andere draad had ik -1 off-topics gegeven, maar hier...
Als er meerdere mensen zijn, waaronder vooral de hardcore modjes die ook hardcore dpc''ers zijn, die dit te ver vinden gaan, wil ik er ook wel een berg modpuntjes tegenaan smijten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik heb er al een posting geplaatst die meteen van +2 naar 0 is gemod als ''troll'', waarin ik vroeg of het wellicht mogelijk was om een posting te plaatsen in die thread ZONDER ''AMD'' te noemen. Namelijk bijna ELKE posting in die thread onder die newsposting gaat in op AMD en zn zut.

lekker belangrijk. De adje die het newsbericht postte doet ook lekker mee overigens.... Wat willen ze nou, dat je als moderator het fijn gaat vinden dit soort shitthreads te modereren? Ik begin me meer en meer te ergeren aan dit soort threads... modereren is nauwelijks mogelijk daar bijna elke jan doedel het meteen uit verband rukt, mocht het adje het al niet voorgedaan hebben, en vrolijk allerlei offtopic gezeur erbij haalt.

Voorstel: laten we voortaan een Intel newsfeit verpakken in een AMD newsitem, pakken we 2 vliegen in 1 klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op zaterdag 12 mei 2001 18:08 schreef tha_snail het volgende:
code:
1
\/²

Omgekocht door Cookie? ;)
Wat heeft * Cookie daar nou mee te maken? Maar als je gedachten dan toch bij hem zijn, modereer deze dan maar ff naar het juiste niveau :).

Om alsnog ff on-topic te reageren: Die post die ectein linked, is idd als een halve troll met doornen, verpakt in papier met een engeltjes-print [ O-) <-> >:) ]. Van 1 fout worden er á la De Verlosser automagisch 3 gemaakt :D.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1