Toon posts:

[BC3] Mag +1 behulpzaam weg, aub?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
+1, Behulpzaam is zo langzamerhand DE waardering voor karmawhores. Als men antwoord op een vraag hoeft dat niet een waardering te hebben, de posting is net zo waardevol als een andere posting dat in den beginne is. Ik zit nu in die Gebruikersgroepen richten eigen vereniging op-thread te kijken en het is een en al +1 behulpzaam, gewoon een antwoord van 2 regels op een vraag...tja.

De posting komt door die +1 behulpzaam wel op +2 te staan, wat al 1 punt hoger is dan gemiddeld, terwijl het niet iets EXTRA toevoegd aan de discussie dan een normal reactie op +1. Let wel: +2, is gelijk aan een +1 reactie die een +1 inzichtvol krijgt.

Dit weer als vrijdagvoer voor /dev/null.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het idee dat het probleem ontstaat door mensen die de tag belangrijker vinden dan de score: ze komen een ongemodde, behulpzame reactie tegen en wat doe je dan: juist, +1: behulpzaam. Het probleem zou bij wijze van spreken al opgelost zijn, als je 0: behulpzaam zou invoeren.

Ikzelf geef antwoorden altijd 0: gemodereerd, als het zo''n 2-regel-antwoord betreft. Als de antwoordgever echt de moeite doet om iets goed en uitgebreid uit te leggen, kan ie een +1 van mij verwachten.

Never stop seeking what seems unobtainable...