Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Ik heb er een paar van 0 naar 1 geholpen.
En natuurlijk een paar van 4 naar 3.
Maar ik moet zeggen, zo af en toe had ik toch wel een balansstokje nodig
En natuurlijk een paar van 4 naar 3.
Maar ik moet zeggen, zo af en toe had ik toch wel een balansstokje nodig
* KeX is op de intel Rambus prijsverlagingen draad gedoken.
En terwijl ik dit typ was ik ook al in de Rambus draad gedoken, waar je inderdaad geen namen hoeft te noemen. Das klassejustitie. Maar:
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg
En terwijl ik dit typ was ik ook al in de Rambus draad gedoken, waar je inderdaad geen namen hoeft te noemen. Das klassejustitie. Maar:
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg
Heb de rambus draad links en rechts wat bijgeschoren, maar het viel me op dat het niveau nog hoger lag dan ik verwacht had bij dergelijk nieuws. Alleen was het wel duidelijk dat deze reactie van ene cookie wel omlaag gehufterd is. De andere reacties stonden niet slecht, maar er waren "wat" reacties op "hetzelfde" discussie niveau die selectief omlaag gemod waren.
* KeX gaat een kijken hoe het na zijn punten injectie staat om vervolgens de intel draad nog te gaan bekijken
Voor het gemak, het gaat IMO vooral om de discussie in deze subdraad.
* KeX gaat een kijken hoe het na zijn punten injectie staat om vervolgens de intel draad nog te gaan bekijken
Voor het gemak, het gaat IMO vooral om de discussie in deze subdraad.
In de intel draad is een reactie bijgekomen van iemand van wie we wel eerder trollpostingen besproken hebben op het TMF.
Zal hem even in zijn geheel planten:
Zal hem even in zijn geheel planten:
Er zullen misschien mensen zijn die dit geen troll vinden, maar ik vind het ongefundeerd fokken van de bovenste plank.Gepost door smartsys Vrijdag 11 Mei 2001 - 10:42 Score: 1 Gelukkig zijn er ook nog overheden die deze oneerlijke markt strategiën tegen gaan.
Als Intel namelijk echt van plan is om AMD dood te concureren zal de Amerikaanse regering daar iets tegen ondernemen. Als AMD verdwijnt resulteerd dat in enkele duizenden banen weg, miljarden belasting centjes minder, etc... Oftewel Intel zal eerdaags wel een waarschuwing krijgen dat ze op een eerlijke manier handel moeten drijven en niet plotseling hun producten voor 50% onder de "normale" verkoop prijs moeten gaan verkopen, alleen maar om hun nu directe concurent te pesten. Microsoft werd ook gedwongen zich op te splitsen en mocht ook geen vijandige overnamen meer uitvoeren om een bedrijf 6 maanden na overname plat te leggen. Dat was ook de regering die daar iets heeft tegen gedaan en ook de regering met grote bedrijfs overnamen goedkeuren. Intel wordt dus eerdaags wel op de vingers getikt. Het lijkt mij dat de huidige praktijken voor de eindgebruikers en OEM''s namelijk best frustrerend zijn. Het blijkt nu dus dat ze jarenlang hele hoge bedragen hebben betaald voor producten en mij persoonlijk doet dit wel iets. Als je vijf maanden gelden bijna 1000 piek voor je processor hebt betaald en deze in nu nog maar 265 gulden, terwijl er maar één model boven zit.
* Delerium denkt dat Smartsys gehersenspoeld isGepost door smartsys Vrijdag 11 Mei 2001 - 10:42 Score: 1 Gelukkig zijn er ook nog overheden die deze oneerlijke markt strategiën tegen gaan.
Als Intel namelijk echt van plan is om AMD dood te concureren zal de Amerikaanse regering daar iets tegen ondernemen. Als AMD verdwijnt resulteerd dat in enkele duizenden banen weg, miljarden belasting centjes minder, etc... Oftewel Intel zal ...
door amd zeker LOL (nothing ment by this pure harmfull fun solly intended for the purpose of making people laugh without the cost of human emotions.quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door smartsys Vrijdag 11 Mei 2001 - 10:42 Score: 1 Gelukkig zijn er ook nog overheden die deze oneerlijke markt strategiën tegen gaan.
Als Intel namelijk echt van plan is om AMD dood te concureren zal de Amerikaanse regering daar iets tegen ondernemen. Als AMD verdwijnt resulteerd dat in enkele duizenden banen weg, miljarden belasting centjes minder, etc... Oftewel Intel zal ...
--------------------------------------------------------------------------------
* ecteinascidin denkt dat Smartsys gehersenspoeld is
nu even serieus:
het lijkt haast niet een troll toch heeft KexDaFlex gelijk. ik bedoel maar je kunt een dode vogel mooi inpakken maar het blijft een dode vogel
dode vogel = troll
inpakken = mooi verhaaltje er om heen gebouwt
''T is KexDaFlex (geloof ik)
[Edit, even Case Sensitive mode gecorrigeerd)
[Edit, even Case Sensitive mode gecorrigeerd)
Pagina: 1