[BC3] Nou weet ik het niet meer hoor!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Al tijdenlang zijn hier hele discussies over het offtopic gehalte van AMD geblaat in MS nieuws en zo ook linux/windows verhalen. Nu de volgende intel prijsverlagingen nieuwsposting van vandaag 10 mei sluit af met de volgende regel:
Zoals je kunt lezen, zou dit keer niet gaan op de Pentium 4, maar om de "normale" desktop en mobile CPU''s. Dit alles is natuurlijk weer goed nieuws voor de tweakers, want ongetwijfeld zal AMD wel weer volgen.
Met zoiets in het nieuws zelf valt AMD geblaat in de draad zelf natuurlijk moeilijk aan te pakken.

edit:
Als de algemene mening is dat ie naar LA moet dan mag de titel wel wat duidelijker. bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Wat vind de rest => LA of niet ? (heeft niks met modden te maken)

OF zie ik dat verkeerd/anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lokt wel een AMD>Intel discussie uit.
Niet het handigst om in een nieuws posting te plaatsen mijn inziens.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium doet z''n best om Jaymz niet voor de voeten te lopen.

Ik bemoei me er dus dan geheel niet mee of een move ja of nee is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk een moeilijke zaak. Het is zo ontzettend makkelijk om bij een dergelijk nieuwsitem even AMD erbij te halen, want zeg nou zelf: ik denk dat de stelling dat ook AMD met prijsverlagingen zal komen de meeste mensen heel logisch in de oren klinkt.
Nou, dat geldt ook voor de newsposter en ik kan me voorstellen dat het als newsposter best moeilijk is om af en toe een leuk verhaaltje te typen. Nu ken ik Maarten Wijfjes verder niet en ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat hij nauwelijks mod; dat moet je leuk vinden om te doen en anders moet je er gewoon niet aan beginnen, iedereen heeft andere interesses.
Maar als hij nooit mod, dan weet ie waarschijnlijk ook niet wat er hier (TMF) precies speelt; hij weet niet dat er al tijden gediscussieerd wordt over off-topic geblaat in die draden. Sterker nog, als hij zijn reactieniveau op 1 heeft staan en de moderators doen goed hun werk, dan ziet ie die reacties misschien niet eens. >:)

Al met al moeten nieuwsposters er misschien op gewezen worden, om extra alert te zijn om niet "het slechte voorbeeld te geven".

Of het dan naar LA gemoved moet worden, weet ik ook niet. In principe ben ik wel geïnteresseerd naar de mening van anderen hierover, al ben ik bang dat dit topic op LA weer in een eindeloze discussie verzanden kan over wat een nieuwsposter nu wel en niet kan maken. Ik zou er dan voor pleiten om kortere lijnen te gebruiken, door bijvoorbeeld een mailtje naar één van de crewleden.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Oke, niet naar LA. Thor noemt zo ongeveer dezelfde reden, als die mij deed twijfelen.

Hoewel ik wel hoop dat dit fenomeen zich eens duidelijk maakt bij de T..net crew, met name de nieuwsposters.

[Ik probeer mijn gebruikers (welnee, geen hoogmoedswaanzin) een beetje te betrekken bij het reilen en zeilen van TMF]

Trouwens ecteinascidin, jouw mening geldt voor mij even hard als die van enig ander, of je hier nou kan modden of niet, ''t enige wat ik doe is jouw mening meenemen (als die van enig ander), heb je er een (die TMF, in welke vorm dan ook, aangaat) mag je deze best meedelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
* KeX is niet direct voorstander van een move. TMF is een rustiger vaarwater en IMO is er op LA een grote kans op blaatapen (pardonez le mot) die zich er offtopic tegenaan gaan bemoeien zodat de intentie van dit verhaal verwijnt. Moartn(=Maarten Wijfjes) is een IMO relatief nieuwe poster die idd misschien niet op de hoogte is van de consensus op TMF betreffende AMD/Intel en vergelijkbare issues.
Ik wil hem ook absoluut niet aanvallen, maar het is meer een gedachtengang. Waarom zou je je als FrontPageMod druk maken over dergelijke offtopicness als dat vanuit de nieuwsposting zelf gestart wordt. Dan l*l je toch volledig langs elkaar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
* KeX ziet lichte nuancering van de nieuwsposter:
Dit alles is natuurlijk weer goed niet alleen goed nieuws voor de tweakers Intel-gebruikers, want ongetwijfeld zal AMD wel weer ook AMD zal nu waarschijnlijk wel snel volgen.
>:) ;)

Al is het een teken dat men bewust is van het AMD/intel feit, vraag ik me af of dit afdoende is. Ja ik ben een zeikerd ja!
Pagina: 1