Virussen? Scan ze hier!
Al gereageert.
[OFTPC] Karma.Jaymz > 500 (hou ik het zo ? ?)
[OFTPC] Karma.Jaymz > 500 (hou ik het zo ? ?)
Hardstikke leuk, maar mijn moderatie helpt dus helemaal niet, 6 modpunten er doorheen en in totaal heeft hij hierdoor -0,57 punt aftrek gekregenBeoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Troll, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.57: Overbodig, 0: Overbodig, 0: Overbodig, 0: Overbodig, +0.36: Gemodereerd, Totaal: 2.79 / 12x
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Schiet niet echt op zo.Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Troll, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, -0.57: Overbodig, 0: Overbodig, 0: Overbodig, 0: Overbodig, +0.36: Gemodereerd, +0.33: Ondergewaardeerd, -0.31: Overbodig, Totaal: 2.81 / 14x
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
2.58, nog 1 duwtje?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik snap alleen niet wie als deze post op 3 staat nog een Inzichtvol geven.
Ook wat duwtjes uitgedeeld.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1