Toon posts:

[BC3] Dit is geen dubbelpost.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn post hier van 7 mei is dus absoluut geen dubbelpost (volgens mij). Ik heb hem ongeveer gelijk gepost toen het bericht gepost werd. ( ja ik tik een beetje langzaam). Toen dus klaar was met tikken waren er inderdaad een stuk of acht posts voor mij, maar geen van die dekten eigenlijk de essentie van mijn post, namelijk dat dit nieuwtje de chinezen om de gegeven reden weinig zal helpen.

Dus:
1. Het is al dubieus of je iets dit 12 minuten na de nieuws post gepost is een dubbelpost kan noemen. (check de tijd)
2. Het is uberhaupt geen dubbelpost, aangezien het niet iet herhaald wat eerder gezegd is (check weer de tijd)

Daarom vind ik ook de +2 inzichtvol, die eerder was gegeven dan ook veel terechter (ik heb immers gewoon een punt)

PS. Ja ik was de afgelopen paar daagjes niet thuis, dus kon ik hier niet eerder over zeiken.

edit:

ff linkje gefixed en typo''s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

A: Jouw input hier vinden we geen zeiken. Ook omdat ''gezeik'' dat hier plaats vindt meestal niet tegen de bewoners van dit forum bedoeld is, want deze hebben verstand van modden (*kuch *kuch)

Je hebt volgens mij wel gelijk ,hoewel ik niet echt helder meer ben (net een etentje achter de rug)) en een redelijk brakke verbinding heb, dus niet post voor post kan (lees: wil) checken, maar het lijkt erop dat je eerder bent dan de rest die (ongeveer) hetzelfde zegt, alleen (en dat hebben de meeste ''modders'' niet door) je reactie staat eronder (en LIJKT het erop dat je papagaait)

Probleem, je reactie is niet meer te modden (langer dan 2 dagen gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Das pech dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PS. Dat "zeiken" was bijwijzen van spreken. Als je het ergens niet mee eens bent en je gelijk gaat halen, kan je dat zeiken noemen.

(Dit hier is natuurlijk pas echt gezeik of ook wel gelul over stuff die er volledig niet toe doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

:) Dat valt hier niet op (zeker als de TMF-Mod gezellig meedoet)