Mijn post hier van 7 mei is dus absoluut geen dubbelpost (volgens mij). Ik heb hem ongeveer gelijk gepost toen het bericht gepost werd. ( ja ik tik een beetje langzaam). Toen dus klaar was met tikken waren er inderdaad een stuk of acht posts voor mij, maar geen van die dekten eigenlijk de essentie van mijn post, namelijk dat dit nieuwtje de chinezen om de gegeven reden weinig zal helpen.
Dus:
1. Het is al dubieus of je iets dit 12 minuten na de nieuws post gepost is een dubbelpost kan noemen. (check de tijd)
2. Het is uberhaupt geen dubbelpost, aangezien het niet iet herhaald wat eerder gezegd is (check weer de tijd)
Daarom vind ik ook de +2 inzichtvol, die eerder was gegeven dan ook veel terechter (ik heb immers gewoon een punt)
PS. Ja ik was de afgelopen paar daagjes niet thuis, dus kon ik hier niet eerder over zeiken.
Dus:
1. Het is al dubieus of je iets dit 12 minuten na de nieuws post gepost is een dubbelpost kan noemen. (check de tijd)
2. Het is uberhaupt geen dubbelpost, aangezien het niet iet herhaald wat eerder gezegd is (check weer de tijd)
Daarom vind ik ook de +2 inzichtvol, die eerder was gegeven dan ook veel terechter (ik heb immers gewoon een punt)
PS. Ja ik was de afgelopen paar daagjes niet thuis, dus kon ik hier niet eerder over zeiken.
edit:
ff linkje gefixed en typo''s
ff linkje gefixed en typo''s