als je nieuws dat je submit aan t.net geplaatst wordt, dan +5 karma punten?
denk dat iedereen binnen no-time op nieuwsjacht is.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Dat vind ik eigenlijk wel een goeie:Op dinsdag 08 mei 2001 15:59 schreef Kaap het volgende:
hmmm of karma punten geven op basis van "rate this news item"?
iedereen geeft dan een waarde aan een nieuwsitem en vervolgens kunnen daarmee karma punten berekend worden.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ach, alsof er nog mensen zijn die in karma punten geïnteresseerd zijnOp dinsdag 08 mei 2001 14:56 schreef Kaap het volgende:
als je nieuws dat je submit aan t.net geplaatst wordt, dan +5 karma punten?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Thanx! Het was trouwens geen vraag om een move naar LA, maar eerder een hint richting de topicstarter die volgens mij niet vaak in TMF en LA komt. Ik kan het dan niet laten om het toch even te zeggen.Op woensdag 09 mei 2001 01:47 schreef Jaymz het volgende:
Thor-... bij deze een medaille. (nee, komt niet in je notes)
[=> LA doe ik niet, noem het een voorgevoel]
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Verwijderd
Misschien is het een idee om degene die de newssubmit deed bij naam te noemen in het artikel?Op woensdag 09 mei 2001 12:11 schreef TgF het volgende:
hmm, news-whoring?
slecht plan voor de karmageile mannetjes hier (vraag maar aan Cookie)...
Neuh, kijk maar naar een waardering op andere manieren, maar zeker niet met karma.
/me dacht dat jullie zijn mening ook wel wilde weten, ondanks dat ie er wat laat mee komt...
Dat wordt altijd al zo gedaan.Misschien is het een idee om degene die de newssubmit deed bij naam te noemen in het artikel?
Verwijderd
Wat gemeen, haalt ''ie m''nOp woensdag 09 mei 2001 12:28 schreef testcase het volgende:
[..]
Dat wordt altijd al zo gedaan.
Nogmaals, er is een chronisch gebrek aan regelmatig postende nieuwsposters, niet aan submitters.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq