Toon posts:

[BC3] Zo, 9 off topics, 3 trolls en 1 overbodig...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/16850

Oftewel bijna alle reacties. Mja, ik kan niet anders zeggen dan dat dit toch wel een beetje aan T.net zelf ligt. Dit soort nieuws brengen op de manier zoals het nu wordt gedaan (i.e.: twijfel zaaien ala trollsite zdnet, niet de woordvoerders geloven e.d.) lokt alleen maar AMD gezeur uit.

En is het nou ZO moeilijk om ON topic te blijven bij een intel-in-de-problemen-goh-hoe-komt-het-dan-toch-dat-ze-8-miljard-winst-per-kwartaal-hebben topic ??

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
De boel staat nu erg laag, hier en daar kan het nog ietsie lager, dan merkt de normale op 1 kijkende user niets meer van de AMD discussie. 8-) Nou ja, deze is misschien het laatste dat overblijft van de discussie. :)

Tja, T.net komt met dit nieuws. De offtopic en overbodige en trollreacties <- daar is dan weer het modsysteem voor uitgevonden. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Blijkbaar waren we met hetzelfde idee dezelfde draad aan het doorwandelen. Reacties stonden allemaal op één en toen ik op beoordeling insturen drukte stonden er veel op -1. Inclusief een reactie van bovengetekende Otis betreffende de totale off-topic AMD discussie.

Nu staan er veel op -1, maar wat mij betreft horen ze eigenlijk wel ramvast op 0: overbodig/off-topic. Van de andere kant kan ik me ook de irritatie van waaruit door naar beneden gemod wordt voorstellen. Het komt namelijk "bijna" nooit voor, dat off-topic geblaat in dit soort draden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou een belichting van het onderwerp vanuit de AMD POV zou nog kunnen, maar juist dat wordt niet gedaan.

Het modsystem is hier wel voor uitgevonden maar dat neemt niet weg dat de moderators wel weer door dit soort bagger moeten waden om het in te zetten, plus dat het modpoints kost, die je wel beter kunt besteden dan obvious trolls naar beneden te modereren.

/me die zemanova''s joke in die thread nog wel grappig vond, jaja! Hell HAS frozen over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium heeft die draad ff bekeken.

Ik ga ook ff een teiltje zoeken :r....

euuuhhh. als het zo blijft dat zal mijn karma ook zo blijven....

Raar dat Femme ook meedoet.

* Delerium wacht met smart dat AMD KEIHARD op z''n bek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 08 mei 2001 14:57 schreef ecteinascidin het volgende:
...
* KeX wacht met smart dat AMD KEIHARD op z''n bek gaat.
Raar is dat eigenlijk hè. Ik heb eigenlijk nooit een specifieke voorkeur gehad, maar de puberale pro-AMD lobby geeft me hetzelfde gevoel als * KeX beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik ben net ook even over de draad gewandeld en ik moet zeggen dat er in mijn ogen sommige reacties weer veel te laag stonden. Maar over het algemeen is het idd een feestelijk draadje.

Trouwens, ecteinascidin, je moet wel een beetje oppassen, want dat was een troll, hè. :P

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Woeps,

* Delerium gaat reactie editten.... (-100 karma komt nogal hard aan).

Voortaan maar op PM flamen richting AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Voortaan maar op PM flamen richting AMD.
Aha. Duidelijk. Ik heb een modje gevonden dat misbruik maakt van zijn rechten. Dat kan niet. Dat mag niet.

* korenwolf moet * ecteinascidin uit principe nu gaan aangeven bij de autoriteiten, alleen gaat hij nu eerst maar eens op LA de oprichting van een SM (stoute modjes) forum aankaarten. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Gepost door Otis Dinsdag 8 Mei 2001 - 08:52 Score: 1 (Off-topic)
Ik heb bijna de gehele lading reacties op ''off-topic'' moeten modereren want er wordt enkel over AMD zus en AMD zo gezemeld hier. Het topic is Intel en zn 0.13 micron probs. Dat heeft geen ene rotmoer met AMD te maken. Hou dat dan ook buiten de discussie.

Dank.
Moet zeggen dat je niet makkelijk een scheiding kunt maken wat nou wel on-topic is en niet in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Dat klopt, daar moet je Die-Hard voor zijn :9
Pagina: 1