[BC3] 2-informatief, en reacties erop overbodig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Deze hoort op 0 of 1 thuis (off-topic of overbodig), het is iig geen flamebait imho. De reacties kunnen allebei op -1, off-topic, want het gaat niet over het onderwerp.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=309825

Deze staat op +2 informatief??? :r

De reacties erop zijn overbodige???

Lijkt mij dat de reacties op 2 horen opdat deze uitleggen waarom de bovenste eigenlijk aan het flamen is. :P

Gesnapt?
/me denkt dat Bill Bates weer aan het modden geslagen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

1 Mafkees kan zijn onkunde demonstreren en op grond daarvan zou Linux crap zijn....

* Delerium is nog nooit in de ruimte gweest dus denkt dat Ruimtevaart ook overbodige shit is.

Ff draadje nagelopen :).

Wildhagen is zo te zien met het geduldige been uit bed gestapt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle reacties zijn de moeite om eens over te fietsen, er staan er enkele onterecht op -1 (een deel staat wel terecht op -1).

Ik heb echter al gereageerd en kan dus niet modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 12:08 schreef wildhagen het volgende:
Deze hoort op 0 of 1 thuis (off-topic of overbodig), het is iig geen flamebait imho.
tis gewoon puur flamen.
Hij schrijft: Venstertje slepen vrat 100%
Wat heeft hij dan? een 386 of 10 MHz ofzo?? Gewoon flame dus.
De reacties kunnen allebei op -1, off-topic, want het gaat niet over het onderwerp.
-1, offtopic ??

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=309885

Aaargh staat overigens onterecht op overbodig. Mijns inziens geeft hij een mooie opsomming die zeker 1-informatief waard is. OOK in een XP-draad. Informatie over een alternatief is niet offtopic of overbodig. Het is louter vergelijken van waren. En dus zeer nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
tis gewoon puur flamen.
Hij schrijft: Venstertje slepen vrat 100%
Wat heeft hij dan? een 386 of 10 MHz ofzo?? Gewoon flame dus.
Vind ik niet. Zou een -1, Onzin oid mogen krijgen, maar bij gebrek daaraan zou ik zeggen : -1, Overbodig. Ik vind het iig geen flame (of troll), meer het spuien van een hoop onzin.
Aaargh staat overigens onterecht op overbodig. Mijns inziens geeft hij een mooie opsomming die zeker 1-informatief waard is. OOK in een XP-draad. Informatie over een alternatief is niet offtopic of overbodig. Het is louter vergelijken van waren. En dus zeer nuttig.
Denk ik anders over. Hij zegt ZELF al : win9x. Daar ging het niet over, het ging over XP. Dus -1, Off-topic.

Maar goed, ik kan zelf niet modden daar (heb replied) en wie ben ik verders?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:04 schreef wildhagen het volgende:

Denk ik anders over. Hij zegt ZELF al : win9x. Daar ging het niet over, het ging over XP. Dus -1, Off-topic.

Maar goed, ik kan zelf niet modden daar (heb replied) en wie ben ik verders?
da''s ook waar :) maar win9x of XP maakt niet uit in deze context :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even kijken hoor... de thread gaat over: "Release Windows XP nu op 29 oktober?"

Deze posting gaat over dat ene Tigger een weekendje Linux heeft gedraaid, daarna blaat hij over zn ervaringen ermee en iets over SUSE oid.

Dat is toch een inmense offtopic posting? weg ermee! Als dit niet off topic is dan weet ik het niet meer. En voor diegenen die denken dat ik ongelijk heb: leg het topic en de tekst van de reactie eens naast elkaar en ga 1 (een) reden verzinnen wat de XP release date met die sukkel zijn Linux ervaringen te maken hebben..

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om Otis enigzins bij te staan en zijn gelijk aan te tonen heb ik even de moeite genomen voor hen die twijfelen de zaak wat te verduidelijken.

Ik heb al tig keer die draad doorgeworstelt, hoe zinnig sommige discussies ook zijn, het artikel gaat over de release datum van XP

OMX2000:
...Luister ik gebruik Linux al voordat mensen snapte dat er meer dan dos op een x86 machine draaide...
Flipz:
...Programmeren voor linux is best makkelijk. Het is iig niet moeilijker dan voor windows. Aangezien voor windows dure sofware nodig is om uberhaupt te kunnen programmeren vind ik linux een beter ontwikkelplatvorm...
curry:
...Beginners kunnen ''gratis'' met VB spelen in Office. Bovendien kost Kylix die je zelf aanhaalt voor Linux $1999 tegen een gulden of 600 voor C++Builder Professional voor Windows...
Flipz:
...Gratis?? Windows kost honderden guldens, en MSoffice nog honderden guldens meer. Niet bepaald gratis. De VB in office is btw geen echte ontwikkel omgeving. De gewone shell onder linux kan nog meer...
OMX2000:
...Dat klopt, maar oplossingen ontwikkelen is op Linux lang niet zo makkelijk/voor de hand liggend...
Leuke discussie, maar echt wel Off Topic!

dioser@work:
...dat klopt wel.. je verkoopcijfers hebben echt niet alleen te maken met je imago of met het aantal fouten wat je gemaakt hebt.
Door zuiver toeval heb ik bezit mogen hebben van...
tigger:
...Klopt! ''k Heb ook een weekendje Linux gedraaid (laten installeren door een echte Linux freak; ik wilde ook graag met de hype mee doen) en de hele zooi was niet vooruit te branden! Venstertje slepen vrat 100%. Daarnaast koste het nogal veel moeite om er een spelletje op te krijgen...
tigger:
...Windows 2000 Pro ratelt je oren van je kop als 128MB RAM of minder hebt. Met 256MB loopt ie pas lekker...
jeroen groot getal:
Met 512 MB ratelt de schijf zelfs helemaal niet wanneer je twee keer achter elkaar hetzelfde Word bestand opent...
coredump:
Dus in windows 2000 hebben ze eindelijk het memory managment onder de knie gekregen. Eerst echt geheugen en dan pas swappen...
wildhagen:
Nee hoor, niks ''eindelijk''. NT4 deed dat ook al...
jeroen groot getal:
Het zal mij benieuwen of je binnenkort Windows XP kunt de-skinnen, zo''n beetje in de trend van Windows 98 Light. Waarschijnlijk heb je dan een veel stabieler systeempje...
wicher:
als ze de huidige windows-look toch gewoon geheel vervangen door de nieuwe luna-look hoeft dat toch niet per se een minder stabiel systeem op te leveren?

het wordt pas duidelijk minder stabiel als je de skins er echt overheen zet, zoals bij windowblinds, dan neemt het ook extra geheugen...
Ik heb er een paar overgeslagen, er zitten in deze (en de niet genoemde voorbeelden) best aardige reacties, maar feit blijft dat ze off topic zijn, de één wat meer dan de ander, maar toch...

Otis: geen dank, de kaasschaaf heeft wederom zijn werk gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 10:10 schreef Otis het volgende:
even kijken hoor... de thread gaat over: "Release Windows XP nu op 29 oktober?"

Deze posting gaat over dat ene Tigger een weekendje Linux heeft gedraaid, daarna blaat hij over zn ervaringen ermee en iets over SUSE oid.
Overbodig offtopic whatever, maar hij staat nog steeds op 1. Imho mag ie wel naar 0 of -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 11:31 schreef TgF het volgende:
mmm, da''s wel een ander stukje draad dan ik de post over gestart ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 15:00 schreef Zemanova het volgende:

[..]

mmm, da''s wel een ander stukje draad dan ik de post over gestart ben :)
Oh?

Als ik op de eerste link klik in de eerste post van deze draad (die van jou dus), dan kom ik in het artikel van de release datum van XP?

Die quotes komen uit die draad.

Ik heb overigens niet de volledige posts gequote, maar fragmenten, wellicht dat het daardoor er niet op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 15:24 schreef TgF het volgende:

[..]

Oh?

Als ik op de eerste link klik in de eerste post van deze draad (die van jou dus), dan kom ik in het artikel van de release datum van XP?

Die quotes komen uit die draad.

Ik heb overigens niet de volledige posts gequote, maar fragmenten, wellicht dat het daardoor er niet op lijkt?
Hij reageerde op tommy:
Ja LINUX :r is lekker zeg.. op mijn pc PIII 500 is LM8 trager dan Win XP. Dag LINUX :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, ik geloof denk ik dat ik hem geloof ik snap, ik dacht ff dat Zemanova min of meer aangaf dat al dat knipselwerk uit een andere draad kwam.

Maar opgehelderd dus.

:)
Pagina: 1