Toon posts:

[BC3] Een Echte voor het Modexamen. AAAAARG

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=309139

De domme persoon is ondergetekende, dit ter info.

Hij staat nu op +3 inzichtvol maar verdient IMHO een -1, troll. De fout die dit heerschap maakt is dat er meerdere meningen zijn maar hij vindt maar 1 de juiste: de zijne en elke andere is dom/debiel/niet correct/vul maar in. Jaja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* El Jefe agrees with Otis en haalt er een punt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De hele discussie.

Verbazingwekkend dat mensen iets dat op een website staat als de enige en altijd geldende waarheid zien waar geen ander inzicht meer bij mogelijk is. Doet me denken aan gelovigen die willen bewijzne met "maar het staat in de bijbel <punt>"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja..... soms krijg je dat soort trollen. Al volg je elke dag de krant en alle journaals en kijk je elke week buitenhof en neem je het gesprek met de minister president op etc...
Dan nog vragen mensen of je verstand hebt van politiek als je Kok gaat afzeiken (met de 300 open-deur tot high-end argumenten).

Sinds ik GM ben, ben ik goddank van die twijfels verlost. Misschien moeten mensen als Otis maar als titel open-source manager dragen en de Karma-niveau (bewezen verdient) ook maar ''s gaan dragen, dan krijg je misschien nog wel ''s het voordeel van de twijfel.

* Delerium gaat maar ''s minpuntjes plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is GM? super-prozac? :)

Nee ik wil geen open-source manager zijn :) Dit soort discussies zijn te zwaar om te voeren hoor, de licensing problematiek, de kampen waarin ''kopstukken van de Open Source gemeenschap'' zich verschanzen, de haat/jihad gebasseerd op andere argumenten dan sourcecode gerelateerd die doorsijpeld... nee bedankt :) Ik heb nog littekens van de GPL-is-evil flamewar in nl.comp.programmeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Ehm, ik vind het meer een flamebait dan een troll, eigenlijk. Ben ik nu gezakt? :+
Wel jammer dat BBB z''n tekst niet zakelijk kon houden, want op zich zijn er wel (mijns insziens) interessante stukjes in z''n betoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind eigenlijk dat de reactie op het eerste gezicht nog best wel aardig had kunnen zijn, als de user maar een aantal stukjes niet had geplaatst. Jammer.

De hele discussie is me voor nu wat te lang, maar daar ga ik straks zeker nog even naar kijken.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

In dezelfde draad staat deze op +4. Lijkt me een typisch geval van modder eters die ook vinden dat Alan Cox groot gelijk heeft.

* KeX vindt het modder gooien zonder goed doel en verbaast zich dat modder eters er voor vallen.

* KeX blieft geen modder die naar hem gegooid wordt, dan maar een troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
En * KeX is dan weer aan het dweilen met de kraan open... :)

Even ervan uitgegaan dat jij die overgewaardeerd hebt gegeven, is ie nu al weer terug op +4 met een +0.57 interessant en een +0.50 inzichtvol. Een typisch geval dus van moderators die het ermee eens zijn én een reactie die vrijwel bovenaan staat.

Ik zal hem ook maar een overgewaardeerd geven, maar ik moet wel zeggen dat deze reactie naar mijn mening niet meteen naar 0 of 1 moet verdwijnen. (niet dat we hem daar nog zouden kunnen krijgen, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Nee, ik had in de draad al gereageerd.

Ik vind ook dat ie niet naar de kelder moet maar op 4 vind ik hem ook niet gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Oh ja, dat valt me nu pas op. Een of andere barkeeper/chemicus staat daar met een 1: troll.

* korenwolf gaat straks toch echt nog even die hele draad langs, maar op de een of andere manier kan ik me er niet toe aanzetten om eraan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Present. Ik begrijp dt dit soort draden teveel van het goede kunnen zijn. Ik mag er van de dokter ook niet meer dan twee per dag.

[dokter mode]
1xdaags hooguit één AMD/intel en
1xdaags hooguit één MS/Linux.
[/dokter mode]

En daar houdt * KeX zich dan maar aan. Ach en de draden die dan nog over zijn reageer ik dan maar in, anders krijg ik hoofdpijn van de modQ. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Toch moet de desbetreffende draad nog goed doorgemod worden, want hij staat wat mij betreft nog steeds schots en scheef. Voorbeeld op +4

/me , ik reken ook op jou ;)

Prettig weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium de kaasschaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
* Thor , ik reken ook op jou ;)
Op de man spelen, hè! :) Nou, ik zal d''r maar eens aan beginnen...

edit: done!
Maar Jezus, wat een draad is dat, zeg. Er staan echt een hoop discussies in, die eigenlijk een beetje off-topic zijn, maar over het algemeen toch weer nuttige inhoud hebben. Als je dat als moderator moet lezen, word je eigenlijk een beetje gek. Ik wou dat er een knop was, waarmee ik zo''n hele subdraad naar GoT kon verhuizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Goede post, jammer dat ie nu weg is. Wat een geblaat hier zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vaag. iemand heeft een aantal postings ongemod gelaten maar wel AL mijn postings van een -1 overbodig/troll voorzien.

Zouden sommigen soms willen dat je als mens niet meer onpartijdig WIL denken/modereren/reageren?

/me die eens een weekje anti-linux moderatie in gaat voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Vaag. iemand heeft een aantal postings ongemod gelaten maar wel AL mijn postings van een -1 overbodig/troll voorzien.
Aan de scores die eraf getrokken zijn, is af te leiden dat het vandaag gebeurd is. So it wasn''t me. :)

Ik zal de nieuwere reacties in die draad nog wel even nalopen en ook kijken of er nog fout gemodde Otis-reacties tussen staan. Verwacht er echter niet teveel van: in de meeste gevallen heb ik de eerste moderatie van die reactie gedaan. |:(

edit: quote toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 20:19 schreef Prozaq het volgende:
Goede post, jammer dat ie nu weg is. Wat een geblaat hier zeg.
Tja, je hoeft hier niet te posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je _hoeft_ ook geen IQ groter dan je schoenmaat (of lichaamstemperatuur, welke ook het laagste is) te hebben om door te hebben dat deze post complete bullshit is en een -1 troll verdient.

Tot zo ver mijn kleine troll.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1