Virussen? Scan ze hier!
Oh my GoT! Vanochtend duurde het een tijdje voor de eerste reacties loskwamen, maar nu is inderdaad het hek weer van de dam.
* KeX jumps in the fire part II
* KeX jumps in the fire part II
staat nu op -1: flamebait, en ook al vrij vast. Beters.
Hmmm, nog niet vast genoeg ben ik bang.
Toch maar weer een paar puntjes rondgestrooit ....
Toch maar weer een paar puntjes rondgestrooit ....
Mm, ik vind ''t wel een grappige troll. 
''k Zal ''m wel niet modden... (ik kan nog alleen maar 0 of hoger geven).
''k Zal ''m wel niet modden... (ik kan nog alleen maar 0 of hoger geven).
Hmmm, nog niet vast genoeg ben ik bang
Hm nee, blijkbaar waren er toch nog mensen die er om moesten lachen.Beoordelingen: +1, -1: Overbodig, -1: Flamebait, 0: Gemodereerd, +1: Grappig, +0.80: Grappig, -0.67: Flamebait, 0: Gemodereerd, +0.57: Grappig, -0.44: Troll, 0: Troll, -0.36: Troll, Totaal: -0.1 / 12x
Ik vind hem ook wel grappig. De bedoeling van de poster lijkt mij ook niet echt van: kom, laat ik MS eens ongefundeerd de grond in boren. Meer iemand die een grap maakt van zijn ergernissen?!?
Nahja, ok. Een grappige troll.
Nog wel een enorme flamebait gevonden, nog off-topic en halve waarheid ook. En dat op +3?!?!
De MS-Basher-bashers zijn er ook wakker van geschrokken?
Nahja, ok. Een grappige troll.
Nog wel een enorme flamebait gevonden, nog off-topic en halve waarheid ook. En dat op +3?!?!
De MS-Basher-bashers zijn er ook wakker van geschrokken?
Leven is meervoud van lef
* Cookie is even langs geweest met z''n toolcase .
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Die posting kwam 9 uur na de posting van Wildhagen.
Vooruiziende blik, ok. Maar dit gaat wat ver: Zometeen gaat ze MS de grond in boren, laat ik ze nu alvast zelf neerhalen.
Vooruiziende blik, ok. Maar dit gaat wat ver: Zometeen gaat ze MS de grond in boren, laat ik ze nu alvast zelf neerhalen.
Leven is meervoud van lef
Verwijderd
Weet je zeker dat het jouw toolcase was? Ik was de mijn ff kwijt, maar ik heb hem inmiddels weer gevonden dus zal kijken of ergens de botte bijl nog in kanOp vrijdag 04 mei 2001 06:05 schreef testcase het volgende:
/me is even langs geweest met z''n toolcase .
Een harpoen doet ''t anders ook goed, onder water. Enne..PAS OP!!!:o ACHTER JE KO..shit, te laat 
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ach ja, ik heb niet eens meer zin om te modden of te reageren op dit soort lui, je blijft aan de gang. Tegenwoordig spaar ik de moeite en besteed me tijd aan leuke dingen.
Pagina: 1