In de (Windows XP Compatibility Report) draad staat dit verhaaltje op vier. De post is al negen keer gemod en ik verwacht niet dat hij automagisch naar de 2 gaat (waar ik hem zelf maximaal vind thuishoren).
Na een overgewaardeerdje van mij staat hij op 2.01, mag dat IYO ook?dat hij automagisch naar de 2 gaat (waar ik hem zelf maximaal vind thuishoren).
* Delerium ook *peng* doen 
En ook ff een link gefixed bij tha * KeX .
En ook ff een link gefixed bij tha * KeX .
Na de topix-update kan je toch straffeloos editten? Of kan * KeX gewoon niet typen?Op woensdag 02 mei 2001 20:27 schreef ecteinascidin het volgende:
...link gefixed...
huh, ikke heb ff je posting geedit om bij url= een extra = te plaatsen (die ontbrak).
Dus * KeX kan niet typen is de optie die overblijft.Op woensdag 02 mei 2001 20:41 schreef ecteinascidin het volgende:
huh, ikke heb ff je posting geedit om bij url= een extra = te plaatsen (die ontbrak).
De andere optie was het ;amp verhaal.
Evengoed bedankt voor het fixen.
edit:
Q.E.D.

Bof, ik neem het niemand kwalijk....
Ik dacht alleen ff: ik vermeld het maar ff
Valt namelijk wel redelijk op<h6>[Dit bericht is gewijzigd door ecteinascidin op 02-05-2001 20:08]</h6>
LOL, ik ken fora waarin veel mensen nu van * KeX zouden willen weten wat er eerst voor iets enorm spannends stond bij het lezen van:Op woensdag 02 mei 2001 20:54 schreef ecteinascidin het volgende:
Bof, ik neem het niemand kwalijk....
[..]
Valt namelijk wel redelijk op
[Dit bericht is gewijzigd door ecteinascidin op 02-05-2001 20:08]
Pagina: 1