Never stop seeking what seems unobtainable...
Een recent ingelogd usertje blijkt al aardig te weten hoe zijn trollen te verstoppen in interessant pakpapier. Er zal dan waarschijnlijk ook geen echte newbie achter schuilgaan, vermoed ik.
Edit: Voordat deze posting óók 5 keer gewijzigd gaat worden en niet meer uitgepakt kan worden, quote ik ''m maar ff:
Edit: Voordat deze posting óók 5 keer gewijzigd gaat worden en niet meer uitgepakt kan worden, quote ik ''m maar ff:
Gepost door smartsys Woensdag 2 Mei 2001 - 07:36 Score: 1 (Interessant)
Ik vraag me af of het uberhaupt wel nodig is om een "echte" 64bits processor te maken. Natuurlijk is dat aan het eind wel het geval, maar verruit de meeste bedrijven gaan echt hun hele serverpark niet opnieuw installeren, omdat er 64bit servers neergezet worden. Het grote voordeel van de X86-64 technologie zit hem in de 32bit support en dan nog de snelste 32bit verwerking die momenteel mogelijk is ook. Welk bedrijf wil nou nog meer. Niks alles opnieuw installeren. Gewoon server neerzetten. En emergency restore uitvoeren en klaar is de sysop.
Het kan natuurlijk ook zo: Server neerzetten, nieuw 64bit OS aanschaffen, 64bit OS installeren, Backup software installeren, restore van data en hopen dat bepaalde server appl. nog draaien. Maar ik denk toch dat er dan voor de veiligheid en het gemak van de eerste keuze wordt gekozen. Maar dan moet AMD wel snel met een goede start de zakelijke markt opgaan. En ook daar een paar procent van Intel afpakken. Die zullen dat helemaal niet fijn vinden, maar zo gaat dat in het bedrijfsleven. Al is het voor Intel ff slikken, want die hebben al een bronzen jubileum achter de rug zonder concurentie. Maar goed. Het is pas tijd om te zeggen dat AMD een 100% 64bitter nodig heeft als een Intel 64Bit en AMD semi 64bit tegen overelkaar getest en vergeleken worden. Misschien blijkt het wel weer een of ander fabel te zijn van Intel over de magische snelheid en blijven ze elkaar erg dicht op de huid zitten. Intel claimt ook voor de PIII nog steeds de snelste thuis processor te zijn, maar de Thunderbirdies weten wel beter (en de Duron''s ook). De P4 vind ik persoonlijk ook een leuke markt stunt. Ik hoop persoonlijk dat de SSE2 implementatie nog een flinke tijd op zich laat wachten. De P4 performance blijft dan namelijk naatje. ALS AMD slim is implementeren ze die zooi ook in de volgende generatie en dat gezeik over warmte moet ook goed aangepakt worden. Al snap ik niet dat er mensen zijn die bang worden als hun proc. in een gesloten kast warmer dan 55 graden wordt. Ik heb een Thunderbird (non AXIA core) 1200@1300 met een Taisol coolertje en deze is volgens Asus Probe altijd 60 a 61 graden. Zowel stressed als idle. De temp in de kast is een graad of 30 en ik heb er vrede mee. Hij ontploft PAS bij een graad of 90, dus ik heb nog 30 graden ruimte.
Maar goed. Het is afwachten wat de vergelijkende test doen met de 64bitters. En Intel zegt altijd een jaar van te voren dat ze iets gaan lanceren en dit wordt dan uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld en uiteindelijk heb je een jaar later het ding pas in huis.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
De troll?? Is dat de GoT tegenhanger van koninklijk meervoud -> trollijk enkelvoud terwijl:
* KeX vindt het een metamodbot boost waard en gaat de troll uitdelen
Misschien blijkt het wel weer een of ander fabel te zijn van Intel over de magische snelheid ....
. Intel claimt ook voor de PIII nog steeds de snelste thuis processor te zijn, maar de Thunderbirdies weten wel beter ...
De P4 vind ik persoonlijk ook een leuke markt stunt.
Ach ja, de ene 64-bitter is de ander niet.Ik hoop persoonlijk dat de SSE2 implementatie nog een flinke tijd op zich laat wachten. De P4 performance blijft dan namelijk naatje.
* KeX vindt het een metamodbot boost waard en gaat de troll uitdelen
peng
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Het is niet alleen een troll maar ook één van de beste voorbeelden van een klok-klepel verhaal dat ik ooit heb gezien...
EPIC != x86
[Eric Cantona mode] RAAAHH!!!
EPIC != x86

[Eric Cantona mode] RAAAHH!!!
Professioneel Hyves-weigeraar