De reactie heb ik bewust aangepast. Aanvankelijk was ie niet scherp, toen kreeg ik troll, daarop stel ik ''m scherper (frustratie). Post hier een reactie, en daarna heb ik ''m weer ronder te gemaakt.
Maar hij staat nog op 0, en niet op 1
Waar het mij om gaat is dat meer dan 90% van al mijn reacties wel een troll beoordeling bevatten. Blijkbaar wordt NON-PRO-MS (gefundeerde kritiek), of in dit geval niet eens kritiek, maar een gewoon feitje, afgestraft.
Het luistert wel heeeeeel erg nauw hoe een reactie geformuleerd wordt als het woord linux erin valt.
Nogmaals: Als ipv linux, w2k werd genoemd was de reactie sowieso +4 informatief beoordeeld. Hoe trollerig de reactie ook geschreven zou zijn, karmapuntje worden uitgedeeld.
Blijkbaar is linux nog steeds taboe oid.
Nog ff iets heel anders:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=307442
Stel dat hier had gestaan: niet met DOS, of niet met win9x of niet met linux (verondersteld dat het inhoudelijk zou aansluiten)
Zou dan ook -1 gegeven zijn?
Btw: Aaargh zegt kort waar het op slaat. Het is gewoon zo.<punt> Of het dan wel -1 is? 1- interessant is misschien wel beter op z''n plaats. (stel dus dat het een ander OS betrof !)
Kortom: Ik vind dat er nog steeds erg veel conservatief pro-MS gemod wordt. Dat zie je ook aan reacties die ge-edit worden, en aan uitingen van frustratie.
Anyway: ik heb geen kritiek gekregen op mijn conclusie dat m''n eigen reactie op 1-informatie behoort te staan, en niet op troll. Dusssuh...