[BC3] Wat vinden jullie hiervan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 17:57
In deze post type iemand:
Wat heeft hen nu voor nut/waarde om steeds op MS te zitten zeiken?
En ik vraag me af: waar wordt er op MS gezeken? Ik kan niets ernstigs vinden. Misschien iets over de hoge reclame-budgetten?

En toch op +4. Terwijl dit zelf toch een enorme troll is? En die reacties die hij uitlokt ook?

Of zijn jullie het daar niet mee eens, ik ben bang dat ik niet helemaal onpartijdig ben hier, >:) maar toch...

Of lezen de meesten het niet eens meer. :)

edit:

link gefikst

Leven is meervoud van lef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
De post gaat over ''zeiken op MS'', dat is meer iets voor het forum, ''t is namelijk erg off-topic op T.net. Verder is het natuurlijk best wel inzichtvol, maar hoger dan +2 lijkt mij ook wel errug overdreven. Goin'' down.

Edit: oh, da''s die post van Mecallie. Die stond hier toch ook al ergens anders? Hij komt me tenminste bekend voor, terwijl ik die draad nog helemaal niet heb bekeken.
Mecallie heeft vast nog wel modpuntjes nodig, ik laat de post wel op deze score staan. :P

Edit2:
Die stond hier toch ook al ergens anders?
Nou spreek ik mezelf wel heel erg tegen |:( het moet zijn:
Die stond hier toch ook al ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het een keer noemen, oke, maar het kan sowieso al wat vriendelijker gemeld worden en bovendien is dit wel een erg vreemde manier om even wat modpuntjes binnen te koppen.
Ik denk een +1 of max. +2. (8>
SG heeft even later ook nog een leuke opmerking die royaal wordt beloond met +3. Misschien toch gewoon een keer de hele threath door nemen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is een bekend fenomeen: de hele discussie op T.net als het over Linux/Microsoft gaat is ontregeld. Op het eerste gezicht valt het nogal mee, maar als je iets verder gaat kijken vallen de (soms) vreemde reacties en moderaties op.

Het lijkt wel een modeverschijnsel: heel lang geleden werden kritische opmerkingen over Microsoft goed beoordeeld, maar omdat er steeds meer trollen kwamen, worden ook de terechte kritische opmerkingen meegesleurd.
Nu is het al een tijdje zover dat moderators (en dan niet die figuren die hier rondhangen) mensen belonen die hun afkeer tegen de standaard-trolls uitspreken. Ik denk dat tegenwoordig iedereen die zo''n reactie in een MS-draad neerzet een grote kans heeft op een hoge beoordeling. Maarrr...
* korenwolf gunt Mecallie de modpunten, dan komen ze iig nog goed terecht. :)

Over deze reactie dan: hij heeft al veel moderaties gehad. Misschien kan ie nog naar 2, maar het wordt denk ik al moeilijk om hem niet naar vier te laten gaan.

Tot slot: het is ''draad'', Plop, niet ''dreigingh'' (thread i.p.v. threath) :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich geef ik je voor een groot gedeelte gelijk, maar ik blijf erbij dat ik het toch vreemd vindt dat je op zo''n simpele wijze modpunten kan winnen: zeur over de onzinnige discussie. Hoe kan je de discussie nog meer vervuilen? :?
Maar ja, tikvauten maken we allemaal wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat was ik dus.
Ik moest het gewoon even kwijt. En de reacties van Jos Mecking en van Mr. Bean waren daar de aanleiding toe. Dat waren de enige reacties die er stonden ten tijde van mijn tikwerk :)

Ik had het inderdaad een beetje anders moeten formuleren. De woorden die ik gebruik zetten aan tot trollen... Maar goed ik word er dus een beetje flauw van, die reacties moet (nou ja, moet.. ;) ) ik wel steeds doorlezen. Ik vind gewoon dat het niets toevoegt.

Verder ging ik niet voor de plus 4 (da''s wel een beetje over the top) ik wilde gewoon even mijn puntje kwijt :)

Aan karmawhoring doe ik niet, dat vindt ik maar niets. Gelukkig ben ik niet eerlijk genoeg om hier te komen klagen als mijn reactie''s te hoog staan >:)

Ik heb eronder trouwens ook al enige uitleg gegeven...

/me bedankt tha_snail voor de niet -puntjes :)

EDIT: lastig zo''n url! :7 Namen ook trouwens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste zin vind ik ook troll, echter daarna legt hij uit hoe hij het bedoeld:

Dat mensen niet moeten zeiken en gewoon linux oid moeten gebruiken als MSwindows hun niet bevalt.

Daar heeft hij tot op zekere hoogte gelijk in. Het probleem is dat GEEN windows gebruik automatisch betekend ook GEEN windowsprogramma''s gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 17:57
Was je dan toch niet een beetje te vroeg met je reactie?
Ok, die 2 zaten fout, maar daar is het moderatie systeem voor, toch?

Met dit mailtje heb je de MS-haters nog fanatieker de draad ingetrokken...

Zomaar zelf het off-topic-moeras ingestapt >:)

Leven is meervoud van lef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 23:10 schreef Loesje het volgende:
Was je dan toch niet een beetje te vroeg met je reactie?
Ok, die 2 zaten fout, maar daar is het moderatie systeem voor, toch?

Met dit mailtje heb je de MS-haters nog fanatieker de draad ingetrokken...

Zomaar zelf het off-topic-moeras ingestapt >:)
Hey, toch nog iemand wakker? >:)
Natuurlijk is daar het moderatie systeem voor. (ik zie trouwens wel gewoon alle reacties, ook die op -1 dus lezen doe ik ze toch :) ) Maar ik vind dat dit soort reacties gewoon niet nodig zijn. Het mod systeem vind ik eigenlijk meer om een waarde toe te kennen aan een reactie. En om nou modpuntjes te verspillen aan zo''n reactie... (niet dat ik het niet gedaan heb, maar toch :P ).

Maar goed, dit is de eerste (toch?) en laatste keer dat ik zo''n reactie zal posten. Zoals ik al zei: ik moest het ff kwijt.

Als ik goed heb geluisterd komen er binnenkort powermodders, dan zijn zulke reactie''s meteen al op -1 aanbeland.

/me was misschien iets te impulsief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01
Op maandag 30 april 2001 23:09 schreef Zemanova het volgende:Het probleem is dat GEEN windows gebruik automatisch betekend ook GEEN windowsprogramma''s gebruiken.
Niet helemaal. Ik las eergisteren nog een leuk berichtje over Direct3D en Linux. Iemand werd daar zo enthrousiast door, dat sommigen hem een troll gaven. >:)
(Ik niet, trouwens, ik vond de posting slechts overbodig...)
Pagina: 1