Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
probleem lijkt zichzelfte hebben opgelost...
.
Zal zo nog ''s langssurfen .
Zal zo nog ''s langssurfen .
Verwijderd
Hehe, jij bent d''r vlot bij! 
Je hebt gelijk, alhoewel ik wel moet zeggen dat de reactie van mr-atheist iets meer toevoegt...
Ik vind een +2 wel op z''n plaats, maar ik heb er al gereageerd. Misschien iemand anders van TMF?
Je hebt gelijk, alhoewel ik wel moet zeggen dat de reactie van mr-atheist iets meer toevoegt...
Ik vind een +2 wel op z''n plaats, maar ik heb er al gereageerd. Misschien iemand anders van TMF?
Als ik nou zelf nog kon modden
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik had 2 dagen geleden nog, pak''m beet, een modpointje of 7-800. Sinds zondag opeens geen mod-rolvenstertjes meer op m''n scherm. Terwijl ik dagelijks post, scoor en mod. ''K snap er geen jota meer van. ''T scheelt me wel wat werk, maar goed, vreemd is het wel
.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik heb de reactie van ErectionJackson maar omhoog geholpen en die van mr_atheist een tikkie omlaag gegeven, ze staan nu dichter bij elkaar zoals het IMHO ook zou moeten. Hoewel er nog wel meer dan 1 punt verschil tussen zit.
Hm, ik heb nu ook een aantal modpuntjes, dat tussen de 7 en de 800 in zit, namelijk 40. ''t Zit wel een stuk dichter bij de 7 (verschil = 33) dan bij de 800 (verschil = 760), maar het zit er tussen in. En dat zonder dagelijks te posten, te scoren en te modden.Op maandag 30 april 2001 14:17 schreef testcase het volgende:
Ik had 2 dagen geleden nog, pak''m beet, een modpointje of 7-800. Sinds zondag opeens geen mod-rolvenstertjes meer op m''n scherm. Terwijl ik dagelijks post, scoor en mod. ''K snap er geen jota meer van. ''T scheelt me wel wat werk, maar goed, vreemd is het wel.
[verrassing]
PS, Jackson, haal die opmerking over modereren uit je reactie, dat trekt trollen aan.
PS, Jackson, haal die opmerking over modereren uit je reactie, dat trekt trollen aan.
De eerste staat nu op 1 (goed imo) en de tweede op 2 (op zich ook wel terecht). De tweede gaat echter wel heel hard naar 3 (2.47 nu) en da''s IMO weer wat overdreven.
Amateurs. Mijn modpuntjes zitten meestal tussen de 4 en 5 miljoen.Hm, ik heb nu ook een aantal modpuntjes, dat tussen de 7 en de 800 in zit, namelijk 40. ''t Zit wel een stuk dichter bij de 7 (verschil = 33) dan bij de 800 (verschil = 760), maar het zit er tussen in. En dat zonder dagelijks te posten, te scoren en te modden.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Mod je weer niet genoeg! 
Gewoon elke dag modpuntjes opmaken!
Zorgt meteen weer voor een verhoogde tweakotine!
Leve de Tweakers-verslaving!!
Gewoon elke dag modpuntjes opmaken!

Zorgt meteen weer voor een verhoogde tweakotine!
PatsertjeOp maandag 30 april 2001 14:37 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Amateurs. Mijn modpuntjes zitten meestal tussen de 4 en 5 miljoen.
Neuh, dan had ik wel miljard gezegd.Op maandag 30 april 2001 19:35 schreef tha_snail het volgende:
[..]
Patsertje
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ja, nu je het zegt; Die reaktie van jou had ik niet gezien voor ik postte moet ik zeggen, omdat hij toen op 0 stond.
Maar echt duidelijk vond ik hem toen ik hem daarna opmerkte niet, dus... tja...
Maar echt duidelijk vond ik hem toen ik hem daarna opmerkte niet, dus... tja...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1