[BC3] Ik krijg -1, maar een dubbelpost daarvan +3!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/16771?

Ik (ErectionJackson krijg een -1 Troll omdat ik de post boven mij verbeter en mr_atheist (onder mijn post) zegt later hetzelfde als ik, maar hij krijgt +3 inzichtvol!!!

Wat klopt hier niet:(

edit: nu staat die gast al op +4!!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

probleem lijkt zichzelfte hebben opgelost... :).

Zal zo nog ''s langssurfen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, jij bent d''r vlot bij! ;)

Je hebt gelijk, alhoewel ik wel moet zeggen dat de reactie van mr-atheist iets meer toevoegt...

Ik vind een +2 wel op z''n plaats, maar ik heb er al gereageerd. Misschien iemand anders van TMF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Als ik nou zelf nog kon modden >:)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik had 2 dagen geleden nog, pak''m beet, een modpointje of 7-800. Sinds zondag opeens geen mod-rolvenstertjes meer op m''n scherm. Terwijl ik dagelijks post, scoor en mod. ''K snap er geen jota meer van. ''T scheelt me wel wat werk, maar goed, vreemd is het wel :?.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Ik heb de reactie van ErectionJackson maar omhoog geholpen en die van mr_atheist een tikkie omlaag gegeven, ze staan nu dichter bij elkaar zoals het IMHO ook zou moeten. Hoewel er nog wel meer dan 1 punt verschil tussen zit.
Op maandag 30 april 2001 14:17 schreef testcase het volgende:
Ik had 2 dagen geleden nog, pak''m beet, een modpointje of 7-800. Sinds zondag opeens geen mod-rolvenstertjes meer op m''n scherm. Terwijl ik dagelijks post, scoor en mod. ''K snap er geen jota meer van. ''T scheelt me wel wat werk, maar goed, vreemd is het wel :?.
Hm, ik heb nu ook een aantal modpuntjes, dat tussen de 7 en de 800 in zit, namelijk 40. ''t Zit wel een stuk dichter bij de 7 (verschil = 33) dan bij de 800 (verschil = 760), maar het zit er tussen in. En dat zonder dagelijks te posten, te scoren en te modden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

[verrassing]

PS, Jackson, haal die opmerking over modereren uit je reactie, dat trekt trollen aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
De eerste staat nu op 1 (goed imo) en de tweede op 2 (op zich ook wel terecht). De tweede gaat echter wel heel hard naar 3 (2.47 nu) en da''s IMO weer wat overdreven.
Hm, ik heb nu ook een aantal modpuntjes, dat tussen de 7 en de 800 in zit, namelijk 40. ''t Zit wel een stuk dichter bij de 7 (verschil = 33) dan bij de 800 (verschil = 760), maar het zit er tussen in. En dat zonder dagelijks te posten, te scoren en te modden.
Amateurs. Mijn modpuntjes zitten meestal tussen de 4 en 5 miljoen. >:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mod je weer niet genoeg! :)
Gewoon elke dag modpuntjes opmaken! :Z
Zorgt meteen weer voor een verhoogde tweakotine! :) Leve de Tweakers-verslaving!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op maandag 30 april 2001 14:37 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Amateurs. Mijn modpuntjes zitten meestal tussen de 4 en 5 miljoen. >:)
Patsertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 19:35 schreef tha_snail het volgende:

[..]

Patsertje ;)
Neuh, dan had ik wel miljard gezegd. >:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ja, nu je het zegt; Die reaktie van jou had ik niet gezien voor ik postte moet ik zeggen, omdat hij toen op 0 stond.

Maar echt duidelijk vond ik hem toen ik hem daarna opmerkte niet, dus... tja... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1