[BC3] Kan je een profile deleten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie hierboven: de vraag

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je dat willen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik had er eerst eentje aan gemaakt maar nu heb ik een andere nickname en aangezien je maar een profile per email adres mag nemen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij Tweakers.net worden geen profiles gedelete. Ik weet niet eens of het technisch mogelijk is.

Antwoord op vraag is dus: nee, sorry.

Verder zou deze vraag eigenlijk op LA (Lieve Adjes) gepost moeten worden. En dat heb je ook gedaan, zie ik. Da''s eigenlijk niet de bedoeling, hè, dubbelposten...|:(

edit:
* korenwolf zou trouwens fl. 50,- naar Femme hebben overgemaakt in afwachting van een certificaat en een foto. >:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 28 april 2001 21:44 schreef Blue65 het volgende:
Zie hierboven: de vraag
Dit vroeg je gisteren ook al op Lieve Adjes. Daar heb je ook al xx keer het antwoord nee gekregen.

Hoezo stel je de vraag nu hier (waar het ook helemaal niet thuishoort) weer ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was volgens mij ook vandaag, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01
Op zaterdag 28 april 2001 23:27 schreef Walhalla het volgende:
Was volgens mij ook vandaag, toch?
Technisch gesproken, wel, maar wel met een tijdsverschil van ruim 21 uur...

Jaymx: slotjes zijn niet mooi, maar trashen kan ook altijd nog. >:)

latere toevoeging: laat dat trashen nu ook maar zitten... er is opeens interessante info door Wouter Tinus gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op T.net kun je je nickname gewoon veranderen hoor

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op zondag 29 april 2001 12:49 schreef WouterTinus het volgende:
Huh? Hoe bedoel je dat? Bedoel je dat het geen probleem is om een 2e "accountje" te openen of bedoel je dat je je nickname in hetzelfde "account" kan aanpassen, zoals je prefs en je email-adres? Het laatste zou grappig zijn, maar tegen het eerste maak ik bezwaar en heb ik ook in het verleden afgekeurd, i.v.m. misbruik van moderatie/score/karma-systeem. Op GoT heb ik minder problemen daarmee, omdat daar het moderatiesysteem niet meespeelt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zondag 29 april 2001 12:49 schreef WouterTinus het volgende:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt de nick van je T.net account gewoon veranderen, zonder je e-mail/prefs/modpunten/karma te verliezen. Twee keer reggen op één mailadres kan niet, maar van nick veranderen zit al eeuwen in de prefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium leert elke dag weer wat nieuws..... :P

Ik ga dan voortaan mezelf "mafkees" noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ik wist het ook niet, maar dan ga ik toch de onvermijdelijke vraag stellen:

op GoT is het veranderen van nicks technisch ook mogelijk, waarom kan het daar dan niet?
Niet omdat ik mijn nick wil veranderen, maar ik vraag me af of dezelfde redenen waarom het op GoT niet mag, niet gelden op T.net. Just curious. ;)

edit: wat is ''mafkees'' trouwens eigenlijk voor chemische stof? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat dat is omdat je op GoT meer het gevoel hebt dat je de mensen ''kent'' en op T.net het meer gaat om de inhoud van de reacties, niet om degene die het schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
* Tha_Snail kijkt in z''n preferences op t.net en verhip, ik kan m''n nick veranderen :o

Da''s even een kewle functie *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 16:03
Hee ja zeg.... dat wist ik niet dat dat kon.
Makkelijk:)

* Abbadon heet nu op T.net abbadon i.p.v. extensiver

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu kijken wie er het vaakst zijn nick kan aanpassen? :( Maar welke leuke optie! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 29 april 2001 15:15 schreef WouterTinus het volgende:
Ik denk dat dat is omdat je op GoT meer het gevoel hebt dat je de mensen ''kent'' en op T.net het meer gaat om de inhoud van de reacties, niet om degene die het schrijft.
Dat had ik me ook bedacht toen ik het postte; hoewel er een kern van waarheid in zit ben ik er het niet helemaal mee eens: mensen die T.net maar vaak genoeg bezoeken en reacties lezen (en modereren) gaan ook mensen ''kennen''.
Als ik aan het lezen ben, vallen mij vaak een aantal namen op. Dat zijn dan mensen die over een bepaald onderwerp veel weten, die altijd een interessante mening hebben, die altijd een duidelijk en goed verhaal opschrijven of mensen die over het algemeen altijd de reacties plaatsen die ''eruit springen''. Als ik dan eens niet aan het modereren ben (en als ik dus haast heb), wil ik ook deze reacties graag in een keer kunnen zien.
Verder zijn er ook een aantal mensen die een aanleg hebben om flames en trolls te plaatsen: veel moderators houden die mensen (streng doch rechtvaardig) in de gaten. Als mensen vaak hun nick gaan veranderen, maak je het voor moderators dus iets moeilijker.

* korenwolf vraagt zich af: wat is het nut van het veranderen van je nick, als dat op GoT niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op maandag 30 april 2001 16:57 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Als mensen vaak hun nick gaan veranderen, maak je het voor moderators dus iets moeilijker.
Maar misschien gebeurt het modereren dan wel objectiever. :)
Eigenlijk zou je helemaal niet naar de nicks moeten kijken bij het modereren en alleen naar de merites van een post moeten kijken. Da''s best moeilijk en ik kijk bij twijfel ook altijd naar de nick en naar wat hij eerder heeft gepost. Bijvoorbeeld om z''n post en/of de bedoelingen van z''n post beter te begrijpen.
Maar in principe zou je zo min mogelijk moeten kijken welke nick er naast een post staat. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Maar in principe zou je zo min mogelijk moeten kijken welke nick er naast een post staat. Toch?
Ik modereer ook altijd objectief, welke nick er ook boven staat. Het is echter zo dat als je sommige users ''kent'', je dan weet dat sommige dingen die bijvoorbeeld als troll overkomen niet als troll bedoeld zijn: je bent dan sneller geneigd om die persoon het voordeel van de twijfel te geven en te modereren richting 0.
Ook als ik twijfel tussen twee waarden (bijvoorbeeld tussen 2 en 3) wil ik nog wel eens kijken naar de historie van een bepaalde nick.
Ik denk dat als je je het maar altijd blijft realiseren dat je alles toch objectief moet beoordelen, dat het dan niet zoveel uitmaakt. Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op dinsdag 01 mei 2001 00:30 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik denk dat als je je het maar altijd blijft realiseren dat je alles toch objectief moet beoordelen, dat het dan niet zoveel uitmaakt. Niet?
Inderdaad, dus mogen ze hun nick van mij net zo vaak veranderen als ze willen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Inderdaad, dus mogen ze hun nick van mij net zo vaak veranderen als ze willen!
Dat was nou niet de conclusie die ik eigenlijk in gedachten had, nee. ;)
Maar goed, eigenlijk ben ik zelf ook een beetje aan het zeuren en aangezien het toch eigenlijk helemaal niets uitmaakt: laten we er maar over ophouden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Okee, we houden er over op. :)
...na deze post van mij. :D

Ik denk dat er maar weinig tweakers zijn die regelmatig hun nick zullen veranderen. Ten eerste weten de meeste mensen dit simpelweg niet en ten tweede zijn veel mensen ook gehecht aan hun nick.

Dus zelfs als je helemaal gelijk zou hebben, dan nog blijft het maar een klein puntje. Niet iets om je druk over te maken, in elk geval. 8-)
Pagina: 1