Leven is meervoud van lef
Verwijderd
Die hele draad gaat een andere wending nemen, ik leer(?) in ieder geval weer van alles over bloedlichaampjes en zweet.

Maar het zal de vrijdagavond wel zijn (hoop ik).
Effin, dat waren weer wat modpuntjes...
Maar het zal de vrijdagavond wel zijn (hoop ik).
Effin, dat waren weer wat modpuntjes...
Ik ben nu de hele draad maar aan het doorlopen en dan valt mij deze reactie op.
Dhr. de Jong post reacties die onder 1 zijn gemodereerd gewoon opnieuw, omdat ''de elfjarige kutpubers die voorbijkwamen even gingen uitproberen hoe de knopjes hier werken''.
Of de reacties nu goed staan of niet (off-topic zijn ze in ieder geval), dit soort manier van posten lijkt mij niet de bedoeling.
* korenwolf gaat maar even terug in de tijd om zich als elfjarige kutpuber te gedragen: -1 troll.
Dhr. de Jong post reacties die onder 1 zijn gemodereerd gewoon opnieuw, omdat ''de elfjarige kutpubers die voorbijkwamen even gingen uitproberen hoe de knopjes hier werken''.
Of de reacties nu goed staan of niet (off-topic zijn ze in ieder geval), dit soort manier van posten lijkt mij niet de bedoeling.
* korenwolf gaat maar even terug in de tijd om zich als elfjarige kutpuber te gedragen: -1 troll.
Never stop seeking what seems unobtainable...
-veel. Lijkt me een mooie oplossing.
Ik hoop dat hij me nog veel kansen geeft me weer eens te gedragen als puber. Heb nog 90 modpuntjes voor hem over...
Ik hoop dat hij me nog veel kansen geeft me weer eens te gedragen als puber. Heb nog 90 modpuntjes voor hem over...
Leven is meervoud van lef
Deze gigantisch klootzakkerige kutpuber heeft ook een paar Trollen uitgedeeld.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Heel raar, na het lezen van de reacties kan ik een zekere Bert de Jong niet meer uitstaan... Hoe zou dat toch komen? 
Ik had nog 105 modpuntjes over. Na het modden van 15 reacties nog 103
EDIT:
Ik kijk nog eens naar de mods: is mr. Bert ook nog op plus 2 begonnen! Pak fikkie!!!

Ik had nog 105 modpuntjes over. Na het modden van 15 reacties nog 103
EDIT:
Ik kijk nog eens naar de mods: is mr. Bert ook nog op plus 2 begonnen! Pak fikkie!!!
Je kon het niet laten een reaktie neer te zetten he ? 
Ik kon het niet laten je een +1 - inzichtvol te geven.
Aannames zijn fataal.
Ik kon het ook niet laten (ik kon er niet meer modden, te laat gezien, vandaar).
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Met de groeten van

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Tja sorrie...Op zaterdag 28 april 2001 01:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je kon het niet laten een reaktie neer te zetten he ?
Hij staat trouwens wel leuk zo: 1 inzichtvol.
(bedankt voor de +1
* korenwolf vraagt zich toch af hoe de reactie waarin alles nogmaals gepost wordt, heeft kunnen overleven op 0.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Mja, en ik mag hem ondertussen al niet meer modden, had al een troll van me gehad.
Aannames zijn fataal.
Jaymz heeft zijn 0.35 puntjes er ook vanaf getrokken, just one more.
Pagina: 1