[BC3] +4 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05
deze +4?
imo eerder een gewone 2

Hij is wel interessant om te lezen, maar het is eerder een herhaling van al langer algemeen bekende feiten.

[edit]2 posting''s lager staat nog een grote overgewaardeerd.

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder het bericht te lezen, maar op basis van wat Tabqui zegt en de uitleg van Jaymz, bied ik ongezien een +2 maximaal.

/me modereert uit zijn hoofd, maar kent het klappen van de zweep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

+4: De fundamentele opmerkingen die niet gemist mogen worden. Directe aanvullingen of goed gefundeerde kritiek die de nieuwsposting in een ander daglicht stelt. Zeer interessante opmerkingen of duidelijke uitleg vallen daar ook onder. Eigenlijk alle reacties die de eigen mening veranderen of moeilijke vraagstukken aanstippen/beantwoorden.

+3: De hele behulpzame antwoorden op vragen of aanstippen van onduidelijkheden met bijbehorende uitleg. Mogelijke ongenoemde toepassingen of eigenaardigheden, Hele interessante vragen die gesteld worden. Een aanvullende verzameling links of ontbrekende
informatie zou op dit niveau thuis moeten horen. Een (beargumenteerd) betoogje over voor en tegen hoort ook op +3

+2: Hierzo komen postingen die ietswat toegevoegde waarde hebben. De behulpzame
antwoorden op een vraag, het aanreiken van een linkje voor verdere informatie, het aangeven/verduidelijken van de impact van het nieuwtje. De goede grappen komen sinds kort ook tot maximaal dit niveau. Ook de interessante vragen waar iedereen ff moet
nadenken zouden op dit niveau moeten horen.

+1: Het niveau voor de opmerkingen die niet perse gemaakt hoeven te worden, maar die
geen zonde van jou leestijd zijn. Een redelijk eenvoudige vraag, een opmerking die enige informatie draagt etc.
Zoek een mooi nivo uit 8-)