[BC3] T.net Rev. Draden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Weet iemand eigenlijk wat de "status" is van de T.net Modsysteem Rev. draden.

-Nog steeds in de ''denk'' fase
-Femme is er me bezig
-Ze kunnen eiegenlijk wel in samenvatting op LA
-Iemand is nu bezig met sammenvattend typen.

Ik weet het eigenlijk niet, en vind _persoonlijk_ dat (hoewel ik mod TMF ben), ik me wat dat betreft er niet te veel mee wil bemoeien. Alles heeft nl. plaats gevonden in mijn afwezigheid. (of iedereen moet het daar niet mee eens zijn)

Oftwel, gebeurd er nu wat mee, zo nee wat moet er mee gaan gebeuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Femme heeft aangegeven bereid te zijn met een model voor de Powemod te komen. Dit hebben we toegejuichd, maar verder is daar niets meer over vernomen. Het zou fijn zijn als Femme nog even aangeeft of dit nu echt in de koker zit, of nog onderaan de to-do-list staat.

Alle Rev''s staan in principe nog open voor discussie, dus als je een mening hebt, uit hem dan. Waarom zo bescheiden?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Nouja, bescheiden. ''t feit dat ik momenteel gewoon niet de tijd heb om erin te duiken speelt ook wel mee. Als ik over enkele weekjes thuis ook kan i-netten, kan ik me wat vrijer bewegen op het I-net.

Dus vermoed ik dat ik dan wel wat minder bescheiden ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tnet Tev PM is af, Femme is met een definitief voorstel bezig.

Tnet Rev Postingen is af(geschoten), aangezien een wijziging in het karma-systeem niet verbeterd.

Tnet Rev ModQ moet ff aan doorgebeten worden.... Kan handiger :)

Tnet Rev Moderereren, we hebben de newbie-mod en de common mod en ideeen tot Modexamen :). Alleen er kunnen nog wel wat ideeen bij :)

Tnet Rev Metamod nog niets aangedaan, aangezien dit afhankelijk is van variablen die nog gedaan moeten worden (verzonnen)

Alleen de Rev modereren zou nog ff bekeken moeten worden ;).

Het belangijkste en meest ingrijpende/nieuwe is de PM Rev, maar die is dus voltooid en Femme is daarmee bezig (nog niet in het progstadium dus).

* Delerium denkt dat Femme er wel mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
deze dus.

Als ik het goed heb begrepen kunnen mods vanaf vanavond ook FAQ-topics maken (dus timewarpen)

Misschien is dat bij deze wel makkelijk. (vraag ik hardop)

[Creatief typen |:(]