* KeX ziet een subthread en ziet zes reacties binnen een [0,1] range. Kun je me een beetje bijlichten wat nou IYO het beter moeten vinden van IE dan Netscape is.
Ik zie
iemand die zijn afweging in browserkeuze aangeeft, wat met waarde 1 wordt beoordeeld. Dan zie ik een
reactie die één van de redenen verklaard en ze al logisch uitlegt en een tweede reden in twijfel trekt. Wederom beoordeling 1. En als derde reactie
iemand die verkeerd gelezen heeft en iets anders ontkracht en daar ook 1 voor krijft (effort denk ik

). De laatste
reactie wordt met 1 beloond omdat hij erop wijst dat zijn voorganger verkeerd gelzen heeft. De reacties staan wat laag maar:
M$ fan-moderators vinden blijkbaar dat iedereen IE beter MOET vinden dan Netscape.?
vind ik hier niet van toepassing en is op deze manier meer troll dan de reacties in die draad. Wat wil je nou zeggen met
M$ fan-moderators . Iedereen op T.net is moderator en het lijkt me sterk dat alleen MS liefhebbers modder eten. Ik weet dat het gebeurd, maar ik vind het sowieso vreemd dat iemand naar een reactie kijkt uit oogpunt van het OS dat hij zelf gebruikt. Ik weet zo goed als zeker dat mods uit dit forum er niet op die manier tegenaan kijken. En misschien is het wel zo dat de niet MS-kant juist door de underdog rol harder van zicg afbijt en daarom juist vanuit een objectief oog eerder als vlam gezien wordt. Dit laatste is geen aanval, maar een objectieve poging om dit steeds terugkerende verschijnsel te verklaren.
* KeX weet het ook niet
, maar verbaast zich wel elke keer weer.
edit:
sterker nog, de 2 "pro-netscape" reacties staan op +2