De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jep klopt, maar * KeX kan er weinig aan veranderen.
Nu nog wat minder 
edit:
* KeX moest zonodig wat vertellen over wankel motoren en de overeenkomst in principe met de rx-7.
Dit was als één van de eerste reacties op het nieuws. Weet ik veel dat dat een draad wordt met zoveel reacties. Ik had een luchtige half informatieve half grappige posting op het oog omdat de link wankel enpech met de rx-7 door mijn hoofd schoot bij het lezen van het nieuws. En opeens stond hij (onterecht okeej) op +4. Toen ik net weer keek was het opeens een joekel van een draad die behoorlijk overgewaardeerd is.
* KeX moest zonodig wat vertellen over wankel motoren en de overeenkomst in principe met de rx-7.
Dit was als één van de eerste reacties op het nieuws. Weet ik veel dat dat een draad wordt met zoveel reacties. Ik had een luchtige half informatieve half grappige posting op het oog omdat de link wankel enpech met de rx-7 door mijn hoofd schoot bij het lezen van het nieuws. En opeens stond hij (onterecht okeej) op +4. Toen ik net weer keek was het opeens een joekel van een draad die behoorlijk overgewaardeerd is.
edit:
eeeej, hij gaat nu wel heel hard omlaag hoor!
eeeej, hij gaat nu wel heel hard omlaag hoor!
FF aanmoedigen??
Hup Kex, Hup Kex!!!
Hup Kex, Hup Kex!!!
Die draad is dus uit de hand gelopen. Kom ik gisteravond laat thuis, na voor de verandering eens een halve dag niet op T.net te surfen, staan er een dozijn nieuwe nieuwsberichten op de frontpage, waaronder dit dus. Nou kun je met mij best af en toe over auto''s lullen
, maar hier had ik weinig zin in. Alle topics afgeweest en erdoorheen gaan lopen: en maar modpoints afschieten. Het leek wel S.O.F.
.
Toevoeging: houden een aantal diehard-wannabe-powermods het voor gezien voor vandaag? ''T is hier wel errug rustig
.
Toevoeging: houden een aantal diehard-wannabe-powermods het voor gezien voor vandaag? ''T is hier wel errug rustig
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
''K zit al de hele dag te wachten op input. Maar ''t valt tegen.
* KeX is wel present, maar is erg druk vandaag, dus loopt niet te speurneuzen. Met een beetje geluk wat later op de dag weer. Ach een beetje rust is goed voor de geest, N''est ce pas?
Pagina: 1