[BC3] Maffe beoordeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:27

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
http://www.tweakers.net/meuktracker/657?

In de bovenstaande topic krijgt JeanLucPicard 2 maal een score 2 terwijl ie ten eerste zit te flamen tegen mensen die last van de hardnekkige 75Hz bug hebben, en ten tweede verkondigt ie onzin met de mededeling dat nvreffix de oplossing is (en dat is dan +2 grappig?). Hij doelt op het 60Hz probleem in spellen, en dat is inderdaad makkelijk op te lossen met nvreffix. Maar we hebben het hier over een veel lastiger probleem, en ik vind de moderatie van wat ie nu in die topic heeft neerzet kant noch wal raken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22

Jaymz

Keep on moving !

Staat nu 2x op 0 zie ik, anderen zijn sneller geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op donderdag 26 april 2001 11:44 schreef Exirion het volgende:
http://www.tweakers.net/meuktracker/657?

In de bovenstaande topic krijgt JeanLucPicard 2 maal een score 2 terwijl ie ten eerste zit te flamen tegen mensen die last van de hardnekkige 75Hz bug hebben, en ten tweede verkondigt ie onzin met de mededeling dat nvreffix de oplossing is (en dat is dan +2 grappig?). Hij doelt op het 60Hz probleem in spellen, en dat is inderdaad makkelijk op te lossen met nvreffix. Maar we hebben het hier over een veel lastiger probleem, en ik vind de moderatie van wat ie nu in die topic heeft neerzet kant noch wal raken.
ENGAGE!!! >:)

(Ik ga er even een paar foton-torpedo''s tegenaan gooien :D)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is dit nu zo''n erge flame? Ik zou deze reacties eerder naar 0 modden.
Misschien heeft het er wel mee te maken dat ik geen flauw benul heb van de problemen met nVidia, dus ik zie ook niet in waarover ze het precies hebben. Het kan evt. goed zijn dat ze voor ''nVidia-mensen'' heel erg naar elkaar aan het schelden zijn.:?

Never stop seeking what seems unobtainable...