Moet deze nog teksten gaan bevatten die er nog niet instaan?
kan ''m updaten in verloren uren, dussuh..
Iets over DPC of zo.
Noem maar raak,
kan ''m updaten in verloren uren, dussuh..
Iets over DPC of zo.
Noem maar raak,
Verwijderd
Daar was ik dan zeker niet bij aanwezig, toen die afspraak gemaakt werdEr is een soort van onuitgesproken en niet vastgelegde afspraak onder de die-hard modders dat die artikelen op t.net "met rust worden gelaten", uitschieters (zowel positief als negatief) met rust worden gelaten.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Agreed, maar de bovengrens mag van mij ook nog wel 2 zijn.Op woensdag 25 april 2001 13:21 schreef testcase het volgende:
Daar was ik dan zeker niet bij aanwezig, toen die afspraak gemaakt werd. Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik van het nut van dpc-draden vind, maar een standaard vastzetten op +1 maximaal is in mijn ogen meer dan genoeg beloning, qua karma- en mod-points, voor die ketting-reakties
. Kunnen we dit niet voorstellen? Hebben we er verder helemal geen omkijken meer naar en scheelt ons tegelijk modpoints!
Op woensdag 25 april 2001 13:21 schreef testcase het volgende:
[..]
Daar was ik dan zeker niet bij aanwezig, toen die afspraak gemaakt werd. Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik van het nut van dpc-draden vind, maar een standaard vastzetten op +1 maximaal is in mijn ogen meer dan genoeg beloning, qua karma- en mod-points, voor die ketting-reakties
. Kunnen we dit niet voorstellen? Hebben we er verder helemal geen omkijken meer naar en scheelt ons tegelijk modpoints!
Dit gaat toch beide over ''standaard''-reacties? Af en toe staan er namelijk enorm interessante dingen in de DPC-draad, ook heel nuttige +3-linken komen voor, +3-behulpzame hulpjes, +4-informatie enz.Op woensdag 25 april 2001 13:39 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Agreed, maar de bovengrens mag van mij ook nog wel 2 zijn.
Aannames zijn fataal.
WÈÈÈÈÈHHHHH nee dat meen je niet!!! ;(Op woensdag 25 april 2001 14:48 schreef GaMeOvEr het volgende:
Gewoon de DPC draden onmodbaar maken lijkt mij nog veel beter. Crap (Spam enzo) kan dan gewoon "administratief" verwijderd worden door een Adje.
Aannames zijn fataal.
Waar is die schijnheilige smiley nou gebleven...Op woensdag 25 april 2001 15:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Proef ik hier een kleine toegevoegde waarde voor eigenbelang, in plaats van aandacht te besteden aan Het Grote Geheel Van Goed Modereren ?
Verwijderd
Zeg meneer de NT ModderOp woensdag 25 april 2001 15:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Proef ik hier een kleine toegevoegde waarde voor eigenbelang, in plaats van aandacht te besteden aan Het Grote Geheel Van Goed Modereren ?
Kan zoiets ook voor .plans, polls, aboutussen en colums geregeld worden?Op woensdag 25 april 2001 17:15 schreef TgF het volgende:
Ik denk dat de DPC draden mod-loos moeten worden, lijkt me lastig implementeren, maar is wel zo makkelijk. Desnoods alleen (zoals gezegd) de absolute crap eruit kieperen, maar verder alles op maximaal 1.
Hmm, ik zou voorzichtig zijn met de columns. Sommigen zitten er erg technisch columns tussen.Op woensdag 25 april 2001 17:33 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Kan zoiets ook voor .plans, polls, aboutussen en colums geregeld worden?
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Tgaat me vooral zoals ook * ET aangaf om de verschuifbare lat. Waar die bij de desbetreffende columns terecht komt is afhankelijk van het onderwerp.Op woensdag 25 april 2001 18:08 schreef smeetsr het volgende:
Hmm, ik zou voorzichtig zijn met de columns. Sommigen zitten er erg technisch columns tussen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq