[BC3] TMF moderatie FAQ

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet deze nog teksten gaan bevatten die er nog niet instaan?

kan ''m updaten in verloren uren, dussuh..

Iets over DPC of zo. :)

Noem maar raak,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van DPC is weelicht een goede, mijn idee (hoewel je dat anders zou moeten verwoorden) is een opmerking in de zin van:

De DPC stats op T.net worden per definitie met rust gelaten, daar hoeft minder actief gemod te worden, behoudens de absolute trolls en flames.

Er is een soort van onuitgesproken en niet vastgelegde afspraak onder de die-hard modders dat die artikelen op t.net "met rust worden gelaten", uitschieters (zowel positief als negatief) met rust worden gelaten.

----

Zoiets?

/me roept ook maar wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Er is een soort van onuitgesproken en niet vastgelegde afspraak onder de die-hard modders dat die artikelen op t.net "met rust worden gelaten", uitschieters (zowel positief als negatief) met rust worden gelaten.
Daar was ik dan zeker niet bij aanwezig, toen die afspraak gemaakt werd :). Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik van het nut van dpc-draden vind, maar een standaard vastzetten op +1 maximaal is in mijn ogen meer dan genoeg beloning, qua karma- en mod-points, voor die ketting-reakties :P. Kunnen we dit niet voorstellen? Hebben we er verder helemal geen omkijken meer naar en scheelt ons tegelijk modpoints!

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 25 april 2001 13:21 schreef testcase het volgende:
Daar was ik dan zeker niet bij aanwezig, toen die afspraak gemaakt werd :). Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik van het nut van dpc-draden vind, maar een standaard vastzetten op +1 maximaal is in mijn ogen meer dan genoeg beloning, qua karma- en mod-points, voor die ketting-reakties :P. Kunnen we dit niet voorstellen? Hebben we er verder helemal geen omkijken meer naar en scheelt ons tegelijk modpoints!
Agreed, maar de bovengrens mag van mij ook nog wel 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op woensdag 25 april 2001 13:21 schreef testcase het volgende:

[..]

Op woensdag 25 april 2001 13:39 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Agreed, maar de bovengrens mag van mij ook nog wel 2 zijn.
Dit gaat toch beide over ''standaard''-reacties? Af en toe staan er namelijk enorm interessante dingen in de DPC-draad, ook heel nuttige +3-linken komen voor, +3-behulpzame hulpjes, +4-informatie enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Gewoon de DPC draden onmodbaar maken lijkt mij nog veel beter. Crap (Spam enzo) kan dan gewoon "administratief" verwijderd worden door een Adje.

Tenminste, dat lijkt mij wel wat.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op woensdag 25 april 2001 14:48 schreef GaMeOvEr het volgende:
Gewoon de DPC draden onmodbaar maken lijkt mij nog veel beter. Crap (Spam enzo) kan dan gewoon "administratief" verwijderd worden door een Adje.
WÈÈÈÈÈHHHHH nee dat meen je niet!!! ;(:'(

Dan gaat mijn bron van modpuntjes (naast tweakotine) en karma (dat is wat lastiger met tweakotine) er aan!

Misschien een speciale DPC-mod aanstellen, die de boel een beetje kent en de TMF-regels voor DPC-draden-modden gebruikt, zodat alles altijd goed en consequent gemod wordt. Iemand die weet dat "ik heb er een Thunderbird bij laten grazen" +2: behulpzaam is en niet 0: overbodig. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Proef ik hier een kleine toegevoegde waarde voor eigenbelang, in plaats van aandacht te besteden aan Het Grote Geheel Van Goed Modereren ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op woensdag 25 april 2001 15:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Proef ik hier een kleine toegevoegde waarde voor eigenbelang, in plaats van aandacht te besteden aan Het Grote Geheel Van Goed Modereren ?
Waar is die schijnheilige smiley nou gebleven... ;)

Edit: Ah, hiero Afbeeldingslocatie: http://www.fokforum.nl/i/s/hypocrite.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 15:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zeg meneer de NT Modder >:), wat is dat Grote Geheel dan?

(/me dacht ff een geintje)

Ik denk dat de DPC draden mod-loos moeten worden, lijkt me lastig implementeren, maar is wel zo makkelijk. Desnoods alleen (zoals gezegd) de absolute crap eruit kieperen, maar verder alles op maximaal 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 25 april 2001 17:15 schreef TgF het volgende:

Ik denk dat de DPC draden mod-loos moeten worden, lijkt me lastig implementeren, maar is wel zo makkelijk. Desnoods alleen (zoals gezegd) de absolute crap eruit kieperen, maar verder alles op maximaal 1.
Kan zoiets ook voor .plans, polls, aboutussen en colums geregeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ja, dat kan. Als er een reactie-limiet komt voor postigen, zodat de lat op max +2 komt.

Met de entree PM kan deze grens overschreden worden, dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op woensdag 25 april 2001 17:33 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Kan zoiets ook voor .plans, polls, aboutussen en colums geregeld worden?
Hmm, ik zou voorzichtig zijn met de columns. Sommigen zitten er erg technisch columns tussen.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ja, daarom kan de nieuwsposter bepalen welk niveau íe als max aan wilt houden. DPC nieuwsposters altijd +2, meuktracker ook....

Slechte column of meedelingen +2, maar als iemand het gevoel heeft dat... dan kan een +3 of +4 lat aangezet worden.

Default zou dan altijd +4 moeten zijn :).

* Delerium denkt overal over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 25 april 2001 18:08 schreef smeetsr het volgende:
Hmm, ik zou voorzichtig zijn met de columns. Sommigen zitten er erg technisch columns tussen.
Tgaat me vooral zoals ook * ET aangaf om de verschuifbare lat. Waar die bij de desbetreffende columns terecht komt is afhankelijk van het onderwerp.

edit:
teveel vooral
Pagina: 1