Toon posts:

[BC3] overgewaardeerd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Simpel linkje aangeven -> +2 behulpzaam. Op drie staat ie niet dramatisch slecht, maar twee is inderdaad mooier. Heb er een puntje tegenaangeknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij stond eerst op 4, en het is z''n eigen site (is dat Spam??)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Het is dan wel een vorm van spam. Wel redelijk ontopic overigens. Ik heb nog niet eerder van de desbetreffende user soortgelijke acties gezien. Ik vind nou niet direct dat hij heel hinderlijk loopt te spammen (iemand andere gedachten daarover?). Dus de +2 kan ik wel mee leven. Wel een goed idee om eens te kijken of hij vaker zijn site aanprijst bij verwante artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:34

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoewel je het hier in principe over spam kunt hebben, vind ik het wel behulpzaam.

Dus in dit geval is het behulpzaam effect hoger dan het spam-effect.

Stel nu dat hij in iedere Cooler-roundup thread hetzelfde gaat posten, dan word het verhaal enigzins anders, want dan gaat het naar Karma-whoring rieken.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 19:22

Jaymz

Keep on moving !

Mwoh, ''t houd je wel van de straat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je dit alleen oplossen door te spreken over maar één vorm van spam en niet allerlei varianten te gaan introduceren.

Niet om te zeiken over dit specifieke geval of deze specifieke gebruiker, maar als je de definitie van spam heel duidelijk stelt en aangeeft dat spam niet is toegestaan, dan krijg je ook deze discussies en bijbehorende problemen en onduidelijkheden niet.

Da''s hetzelfde als de behuplzame troll introduceren, dat schept alleen maar onduidelijkheden, oeverloos geanalyseer van reacties en dat willen we denk ik niet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Wat mij betreft is het spam als het hinderlijk is. Het geven van linkjes is anders altijd spam.

Hier lag de twijfel omdat het ook zijn eigen site blijkt te zijn. Er worden bij newspostings wel vaker verwante reviews aangedragen. De site an sich is geen spam, maar als hij hem overal neer zou kwakken zou het spam worden.

Het is IMO dus geen introductie van behulpzame spam, maar meer een kwestie van de vraag of de user spamt omdat het zijn eigen site is.

edit:
introducing the enter button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 12:26 schreef Jaymz het volgende:
Mwoh, ''t houd je wel van de straat :9
Who cares? Ik zit toch al de hele dag binnen :(

Overigens moet ik gedwongen binnenkort "afscheid" nemen van mijn gewaardeerde collega en dat alleen maar omdat mijn leidinggevende het nodig vindt hem op een andere kamer te plempen.

Wij schijnen nogal "nadrukkelijk" aanwezig te zijn en dit zorgt er onder andere voor dat mijn collega''s niet volledig tot bloei komen.

Om te ;( dus, of eigenlijk |:(, maar :D mag ook.

/me wacht tot vandaag of morgen Pino en Ieniemienie om de hoek komen :(

Niet dat het er iets toe doet, maar ik wilde het jullie ook niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 19:22

Jaymz

Keep on moving !

Dan gaan jullie hier zeker nadrukkelijk aanwezig zijn, om te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 13:02 schreef Jaymz het volgende:
Dan gaan jullie hier zeker nadrukkelijk aanwezig zijn, om te compenseren.
Uhm, nou nee, denk ik, want dan wordt het weer een partij off topic geneuzel. Wel leuk, maar nogal overbodig dus.

1 voordeel, op zijn nieuwe werkplek, bij zijn nieuwe maatjes ( :r ) maggie niet roken en bij mij wel.

Probleem ook weer opgelost, netto winst: -50% capaciteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, boeiende database verbinding, ik heb dit vorige postje wel getypt, maar bij het verzenden kreeg ik toch echt de fijne mededeling dat er database problemen waren.

Wat werkt er nog wel?

Is dan iedereen vandaag tegen /me ?

Boehoeeeee
Pagina: 1