http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=303181
O.k., linken/quoten is +2 behulpzaam, maar +4 inzichtvol? Neuh
, als er nou een vertaling was gegeven, dan misschien op +3.
O.k., linken/quoten is +2 behulpzaam, maar +4 inzichtvol? Neuh
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hij staat inmiddels op 3 en ik bewaar een modpuntje om hem daar weer op terug te zetten als hij zoals zeker te verwachten is iemand hem weer naar 4 mikt. Overigens kan deze wat mij betreft ook wel op 3. Zeker vergeleken met veel reacties die tegenwoordig allemaal op 3 eindigen. Bovendien is het geredeneerd uit selectieniveau met betrekking tot teruglezen een leuke aanvulling op het artikel.
* KeX redeneert dat als hij de newsstockpile induikt hij deze reactie wel zou willen lezen en dat hij bij oud nieuws de pref. op 3 zet als selectie.
* KeX redeneert dat als hij de newsstockpile induikt hij deze reactie wel zou willen lezen en dat hij bij oud nieuws de pref. op 3 zet als selectie.
Ach, het is Femme, die doet genoeg werk voor Tweakers.Net. Die gun ik de extra karma wel. Ook al is het niet altijd terecht!
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Mag ik ffOp dinsdag 24 april 2001 20:02 schreef smeetsr het volgende:
Ach, het is Femme, die doet genoeg werk voor Tweakers.Net. Die gun ik de extra karma wel. Ook al is het niet altijd terecht!
Dank u.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hee, hou je mijn forum een beetje schoon.
Verder geef ik je toch wel gelijk.
Verder geef ik je toch wel gelijk.
Alsnog net boven de lat geëindigd. 3.52.
/edit
* KeX reikt *testcase een zakdoek aan en spuit met de brandslang even het forum schoon
/edit
* KeX reikt *testcase een zakdoek aan en spuit met de brandslang even het forum schoon
Pagina: 1