[BC3] MoLiCeMen help!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Wie kan hier stiekem al powermodden ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Kijk eens naar de reacties hierzo:
http://www.tweakers.net/nieuws/16671

Na 10 reacties te hebben gelezen over Semtex, TNT, C4 enzovoort, is de lol er wel af. Toch staan veel van dat soort reacties op +2 of hoger....
Voorbeelden:http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=302902
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=302927

Terwijl serieuzere reacties zoals deze:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=302892
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=303106
heel raar gemod werden (-1 overbodig?)

Daarnaast heb ik zo het idee dat er sommige mensen met ''n "dubbele login" rondlopen. Een om Tweakotine te kweken en een om te reageren. Kunnen ze zo hun eigen reacties omhoog halen en die van anderen omlaag.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Dit soort quasi grappige nieuwsberichten trekt altijd de hele comedy train en trawanten aan. En zoals het gezegde luidt:
Het vogeltje mod zoals het gebekt is
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Daarnaast heb ik zo het idee dat er sommige mensen met ''n "dubbele login" rondlopen. Een om Tweakotine te kweken en een om te reageren. Kunnen ze zo hun eigen reacties omhoog halen en die van anderen omlaag.
Van mij mogen ze nog liever vandaag dan morgen tweakers.net op multiple nicks doorlichten. Wie stemt vóór (niet alle dubbele nicks tegelijk s.v.p. :))?

Ik steek alvast 1 hand in de lucht...

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Is het mogelijk om alle nicks die met hetzelfde IP inloggen te volgen?

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Jep. AFAIK kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:34

GaMeOvEr

Is een hork.

Gisteren al een hele zwik van die geintjes naar beneden gekwakt... Maar ja, schijnbaar ligt de humor op straat, en vind iedereen het harstikke hilarisch... :?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op dinsdag 24 april 2001 12:23 schreef GA!S het volgende:
Is het mogelijk om alle nicks die met hetzelfde IP inloggen te volgen?
Nope, ik zelf zit achter ''n firewall die er voor zorgt dat men alleen het IP van de firewall kan zien. En dit geld voor iedereen. Dus zie je voor alle ST medewerkers in Europa hetzelfde IP adres.

Als er geen firewall zou zijn, dan zou ik er nog voor kunnen zorgen dat ik vanaf twee verschillende machines inlog. Ik werk namelijk onder Unix en kan dus gewoon ''n netscapeje op ''n andere bak runnen die ''n ander IP adres heeft.

Ik denk dat de enigste oplossing bestaat uit het analyzeren van hoe gemod wordt:
1) personen die alleen een bepaald aantal personen omhoog mod, modden in feite verkeerd.
2) personen die altijd omlaag modden, modden in feite verkeerd.
3) personen die altijd omhoog modden, modden in feite verkeerd.

Daarnaast bestaat er nog altijd de mogelijkheid (zo ver als ik weet) om eerst te modden (ie, alles omlaag brengen) en daarna te reageren...

Zelf mod ik bijna niet. Hierdoor heb ik dus altijd ''n flink arsenaal aan modpunten over. Dus als jullie ''n thread flink omhoog/omlaag moeten modden, mail me! (ralph.smeets@st.com)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een metamodbotje extra met een penalty-ratio voor mensen die teveel omhoog modden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
AUB niet eentje die erop let als je te veel omlaag mod, vaak worden hier overgewaardeerde posts gepost, die ik vervolgens naar beneden mod. Zo''n metamodbotje kon het wel eens verkeerd opvatten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Als het metamodbotje ook in de toekomst in huidige of strengere vorm zou blijven bestaan, is het dan misschien een idee om tussen de plain mods en de powermods een groep moderators (die bewezen hebben alleen terechte -1''s uit te delen) ontheffing van de metamodbot te geven?
* korenwolf vindt het soms maar een lastig ding.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op woensdag 25 april 2001 02:29 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Als het metamodbotje ook in de toekomst in huidige of strengere vorm zou blijven bestaan, is het dan misschien een idee om tussen de plain mods en de powermods een groep moderators (die bewezen hebben alleen terechte -1''s uit te delen) ontheffing van de metamodbot te geven?
* Cookie vindt het soms maar een lastig ding.
Hehehe, en hoe wil je dat dan ''bewijzen''? Middels een metamodbot :)? Ik ken de automagische formule van de metamodbot niet, maar je moet het volgens mij wel erg bont maken c.q. verhoudingsgewijs erg veel ''onterechte'' troll/flamebaits uitdelen t.o.v. andere moderaties die je doet, wil je in de buurt van een penalty-ratio van 1 uitkomen (waarna de penalty pas in werking treed). Ik deel regelmatig weleens een troll/flamebait uit, ook al ben ik misschien de enige en staat een post hoger dan 1. Toch is mijn penalty-ratio nooit hoger dan 0,3 geweest, stond heel lang op 0,27 en zakt nu langzaam naar 0,24. Kwestie van gespreid modden denk ik.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Ja, maar je kunt toch niet ontkennen dat veel serieuze moderators last hebben van dat ding: of het nu nodig is of niet (niemand weet dat want de formule is onbekend), de meeste mods modereren trolls met een score van 1 of hoger liever met -1 overgewaardeerd. Vooral bij mooi verpakte trollen is dit verstandig, terwijl ik dan toch liever een -1 troll zou geven, al was het alleen maar om aan te tonen waarom ik die post naar beneden mod.

Het is ook niet zo belangrijk: ik heb geen ''problemen'' met het metamodbotje (0,12 :))

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij boeit die hele modbot niet zo, ik mod naar eer en geweten en als ik dan starfpunten krijg van een routine die loopt, dan is dat maar zo.

Maar goed, die opmerking heb ik al eerder geuit en wellicht komt Femme ooit met een ander plan, dat zal nog wel ff op zich laten wachten, maar ik heb goede hoop.

Daarnaast heb ik momenteel al helemaal geen last van Berend Botje, 113 punten in de pocket en een penalty ratio van 0.00 :)

/me doet het lekker dus...

mwhoehahaha
Pagina: 1