[BC3] veel teveel omlaag gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Heej

ik heb het idee dat veel threads de laatste tijd echt massaal -1 worden gemod...
Misschien dat het metamod botje strenger moet zijn? Maar ja, dan straf je de terechte -1 mods waarschijnlijk ook...

Het is iig supervervelend, op niveau lager dan 1 verschijnen vaak heel weinig posts, en verder is het serieuze Karma-drainage voor de posters :)

Misschien dat modden niet is weggelegd voor de normale gebruikers? Van mij hoeft het iig niet, ik heb liever dat er mods met verstand van zaken de boel gewoon serieus gaan modden... maar ja, da''s mijn mening :7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

Spreek jij jezelf niet tegen.

- Veel omlaag gemod (wat je vervelend vind)

- Weinig onder nivo 1 (wat je ook vervelend vind)

:?

Laatste opmerking: gedeeltelijk mee eens, maar "men" moet wel de kans krijgen vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 24 april 2001 10:58 schreef OiSyN het volgende:
...
Klopt maar er staat ook veel onzin blaat op +4 en +3. Er wordt naar verhouding veel omlaag gemod, waar ook de laatste tijd erg veel terechte downmods tussen zitten.
Ik denk dat er veel irritatie door ontstaat waarmee goede moderatie mee in een neerwaartse spiraal wordt gezogen. Ach en zo denderend is het gros van de reacties ook niet. Maar het standaard niveau is en blijft 1 en niet nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 14:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 11:02 schreef Jaymz het volgende:
Spreek jij jezelf niet tegen.

- Veel omlaag gemod (wat je vervelend vind)

- Weinig onder nivo 1 (wat je ook vervelend vind)

:?
Nee, ik bedoel juist dat OMDAT er teveel omlaag wordt gemod, veel posts onder niveau 1 eindigen, terwijl ze toch zeker nuttige info bevatten.

Kexdaflex: ja daar geef ik je ook gelijk in... Er zijn echt teveel posts die nergens over gaan maar toch veel te hoog eindigen (waarom die van mij nooit? :? ;)). Daarom ook mijn mening dat niet iedereen geschikt is om te modden... Geklier en vriendjespolitiek hou je toch altijd wel

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.