[BC3] Buente

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
In dit topic in LA staat al dat het vervelende buente kind zijn speelgoed is afgepakt dus daar gaat dit verhaal niet over. Meer over één van zijn reacties en de moderaties daarvan.

Deze lijkt rechtstreeks uit Jiskefet te stammen:
Gepost door buente Maandag 23 April 2001 - 16:08 Score: -1 (Troll)
ik denk dat die vraag alleen maar beinvloed word dor secundaire GMr praktijken. Een normaal geestelijke instelling zou nooit voor deze Go 2.34 onzin pleiten, kijk maar wat er gebeurde met onzo grote broer en de verdere ontwikkelindustrie in voormalig oostblok, ik denk dat met een normale instelling deze problemen als GMr, Data htg en andere zaken makkelijk verholpen kunnen worden.

Beoordelingen: 0, -1: Troll, +1: Gemodereerd, -1: Troll, 0: Gemodereerd, Totaal: -1 / 5x
Ergens kan ik zelf wel de humor zien. Gewoon zuivere onzin inpakken in blaat formaat en dan inderdaad zien dat er iemand rondloopt die er een +1 gemodereerd aan geeft. Wat heeft die persoon gedacht op dat moment iets van:
Goh, van die kant had ik het nog nooit bekeken
ROTFLOL

edit:
link&typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
deze url dus ;)

Wat een leuk verhaaltje, compleet uit de duim gezogen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
LOL.

Volgens mij heeft-ie Babblefish een stukje Papillomento laten vertalen naar het Nederlands :D. Met alle respect voor Anderstaligen, overigens :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Die beste jongen is al gekicked van T.net. Heeft Femme gisteren gedaan.

Zie ook deze draad op LA.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op dinsdag 24 april 2001 12:48 schreef GaMeOvEr het volgende:
Die beste jongen is al gekicked van T.net. Heeft Femme gisteren gedaan.

Zie ook deze draad op LA.
Dat hij al van T.net geknikkerd is had ik inderdaad al gelezen (zie mijn beginregel in topicstart), maar deze specifieke reactie gevolgd door de +1: Gemodereerd hebben mij zo op de lachspieren (van het janken) gewerkt dat ik dat ook nog even in ModCasa wilde delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Hij is ook leuk. :P

Ik wilde alleen maar ff aan de rest van de MoLiCe mededelen, dat we ons voor de rest al niet meer druk hoeven te maken over deze doed.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Hij kan niks meer uitspugen en alles wat uitgespuugd is staat ergens in de - kelder. >:)
Pagina: 1