Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
kan Femme in plaats van een administratieve -2 niet een +5 invoeren
(puntje erbij van <font color="#df040f">* RobinVR)</font>
WTF is hier
Volgens mij heb ik m''n modkunde in Curacao achtergelaten.
+4 Behulpzaam aan.And again by IA-64
Graag gedaan jongens, en veel plezier met jullie toekomstige aankoopplannen....
Wouter Bedankt
[Reaktie gewijzigd door IA-64]
Volgens mij heb ik m''n modkunde in Curacao achtergelaten.
Tja, Jaymz, huidige policy is dat een powermod ''m eigenlijk op +4 zou moeten locken.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Gepost door Wouter Tinus
Natuurlijk gaat er een heleboel karma en dank richting onze anonieme bron
Zoek het verbandGepost door IA-64
Graag gedaan jongens
Professioneel Hyves-weigeraar
OK, +1 verstuurd.
Nu je me het verband uitlegd snappik ''em
[|:(]
Nu je me het verband uitlegd snappik ''em
[|:(]
Euhm, ohoh, ...
* korenwolf zag het verband ook niet en dacht dat het sarcastisch bedoeld was.
Stom, dom, ik lag te slapen en ben niet zo sowieso al niet zo verdomd helder vandaag (nooit op maandagen). En ik had het verdorie kunnen weten.
* korenwolf biedt zijn excuses aan voor de -0.40 overgewaardeerd, spreekt zijn bewondering uit voor het verhelderende artikel van Wouter en bedankt de anonieme bron voor zijn moeite, aangezien hij enorm in de problemen zou komen als ie niet anoniem was.
edit: verwondering bewondering
* korenwolf zag het verband ook niet en dacht dat het sarcastisch bedoeld was.
Stom, dom, ik lag te slapen en ben niet zo sowieso al niet zo verdomd helder vandaag (nooit op maandagen). En ik had het verdorie kunnen weten.

* korenwolf biedt zijn excuses aan voor de -0.40 overgewaardeerd, spreekt zijn bewondering uit voor het verhelderende artikel van Wouter en bedankt de anonieme bron voor zijn moeite, aangezien hij enorm in de problemen zou komen als ie niet anoniem was.
edit: verwondering bewondering
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Oeps, had ik eerst dit draadje maar ff doorgelezen voordat ik -1 overgewaard modereerde :(!
Hmz. Zijn reaktie is echter niet behulpzaam.
De effort die hij heeft gedaan wel.
Lastig.
Lastig.
Aannames zijn fataal.
De vraag is: schept het wel naar +4 modden via het TMF dan geen jurisprudentie.Op dinsdag 24 april 2001 11:22 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hmz. Zijn reaktie is echter niet behulpzaam.
Lastig.
Wellicht. Maar van mij mogen alle mensen die de spulletjes voor een wereldprimeur van deze orde leveren een gratis +4 krijgen.. Want dat zou die jurisprudentie inhouden.Op dinsdag 24 april 2001 11:32 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
De vraag is: schept het wel naar +4 modden via het TMF dan geen jurisprudentie.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Dat zou in principe de enige groep zijn die terecht jurisprudentie aanwenden, maar het gezeik van degene die het eventueel onterecht gaan gebruiken hè.Op dinsdag 24 april 2001 11:44 schreef Burat het volgende:
[..]
Wellicht. Maar van mij mogen alle mensen die de spulletjes voor een wereldprimeur van deze orde leveren een gratis +4 krijgen.. Want dat zou die jurisprudentie inhouden.
Nog één zetje zet hem voor de sluiting van de boeken op 4 behulpzaam voor de behulpzame handelingGepost door IA-64 Maandag 23 April 2001 - 20:40 Score: 3 (Behulpzaam)
And again by IA-64
Graag gedaan jongens, en veel plezier met jullie toekomstige aankoopplannen....
Wouter Bedankt
[Reaktie gewijzigd door IA-64]
Beoordelingen: +1, +1: Behulpzaam, -1: Overbodig, +1: Behulpzaam, -0.80: Ondergewaardeerd, +1: Behulpzaam, +0.67: Behulpzaam, +0.57: Behulpzaam, +0.50: Behulpzaam, -0.44: Overgewaardeerd, -0.40: Overgewaardeerd, -0.36: Overgewaardeerd, +0.33: Behulpzaam, +0.31: Behulpzaam, +0.29: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, 0: Behulpzaam, -0.19: Overgewaardeerd, +0.18: Behulpzaam, -0.17: Overbodig, +0.15: Behulpzaam, -0.15: Overgewaardeerd, Totaal: 3.49 / 26x
Verwijderd
Hmm, lastig (was al gezegd), ik denk alleen dat iemand die de discussie hier niet leest en alleen de bewuste draad leest, er helemaal geen hout van zal snappen. Laat staan dat die er begrip voor heeft.
Er zullen er vele zijn die zullen roepen "krijg je voor zo''n stukkie tekst zoveel punten?" en terecht IMHO als je er objectief naar kijkt.
De reactie op zich is overbodig, alles wat er aanvast zit behulpzaam.
Tja, hoe kom je daar nu weer uit?
Niet zo zeer alleen dit specifieke voorbeeld, meer in algemene zin voor de toekomst...
Er zullen er vele zijn die zullen roepen "krijg je voor zo''n stukkie tekst zoveel punten?" en terecht IMHO als je er objectief naar kijkt.
De reactie op zich is overbodig, alles wat er aanvast zit behulpzaam.
Tja, hoe kom je daar nu weer uit?
Niet zo zeer alleen dit specifieke voorbeeld, meer in algemene zin voor de toekomst...
Mijn mening:
Post op 0, adje (lees: Femme) de user 4 punten laten geven.
Post op 0, adje (lees: Femme) de user 4 punten laten geven.
Het is een beetje vreemd dat deze post via hier op +4 zou moeten komen idd. Zie ook mijn post over jurisprudentie
. Zo''n post zou het beste even administratief een beoordeling moeten krijgen.
edit:
typo
typo
Klik en hij staat nu op +4 
kan 0.1 punt toch nog nuttig zijn.
kan 0.1 punt toch nog nuttig zijn.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1