[BC3] Boehoehoe!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik weet dat er niks meer aan te doen is, maar ik was tijdens het bijlezen van het weekendnieuws gestruikeld over deze +4 first post. Verder in die draad staan ook nog deze en deze op +4.

Is het motto soms "als de mods weekend hebben dansen de overgewaards op tafel"!

Ik ga iig het nog wel modbare weekend nieuws eens onder de loep leggen.

edit:
en ik kan ook al niet typen boehoehoe!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:'( ;(

Je hebt gelijk: dat is echt om te janken!
Ik modereer in het weekend gewoon door, alleen wel iets minder actief (vanwege modemlijn i.p.v. LAN): een draad over 4 aluminium kasten kan dan mijn aandacht niet trekken.

* korenwolf is wat dat betreft geen echte tweaker in de letterlijke betekenis van het woord.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op maandag 23 april 2001 14:56 schreef Thor-korenwolf het volgende:
...een draad over 4 aluminium kasten kan dan mijn aandacht niet trekken.
* KeX is ook niet echt geinteresseerd in dat nieuws, maar neemt maandag altijd heel grof van minder interessant nieuws de reacties door om bij de nog wel modbare de extremen eruit te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
* KeX is ook niet echt geinteresseerd in dat nieuws, maar neemt maandag altijd heel grof van minder interessant nieuws de reacties door om bij de nog wel modbare de extremen eruit te filteren.
En dat is nog helemaal niet zo''n gek idee.
* korenwolf denkt dat hij die gewoonte van KexDaFlex gaat overnemen, deels ook tijdens het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Ik kan niet direct zeggen dat deze draad nou vol met superreacties staat, maar volgens mij is hier wel iemand bezig geweest om systematisch alles omlaag te mikken.

Supermicro P4STA review

Hoeft bijna niets meer omhoog, maar het viel me op dat er vreemd gemod was qua tags en soms de scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Hoeft bijna niets meer omhoog, maar het viel me op dat er vreemd gemod was qua tags en soms de scores.
Nou, er staat wel heel erg veel standaard-zut op 0, terwijl dat toch echt op 1 zou moeten. Het is niet zo belangrijk, maar wel reden genoeg om het een en ander omhoog (proberen) te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Veel standaardzut die inderdaad waarschijnlijk niet meer van nul naar één te krijgen is. Vind de grootte van het onrecht de moeite niet echt waard om daarover de posts te gaan noemen. Kost veel modpoints en heeft uiteindelijk niet veel meerwaarde.

Het viel me gewoon op dat iemand alles in die draad omlaag had gezet. Maar de extremen die ik zoek zijn dan meer de echte overgewaardeerds en de onterechte -1''s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Vind het ook erg raar dat een topic na 2 dagen al niet meer modbaar is. Aangezien sommige topics best een halve week actief kunnen lopen vind ik dat je daar ook wel een dag of 4 in moet kunnen modden / posten.

de betaler vervuilt

Pagina: 1