[BC3] Inzichttroll.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=302310

IMHO gewoon een troll die op +2 inzichtvol staat.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Yup.

En hier vertoont een kip z''n buikspreektalenten (oftewel: praten als een kip zonder kop):

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=302481

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01
Soms mis ik de tag ''-1 onzin'' of ''-1 bullshit'' wel. ;) Okee, in een ''ver'' verleden is uitgelegd waarom die er niet is, maar toch. >:)
Heb dus een troll en een overbodig uitgedeeld (twijfelde of blouwe kip niet gewoon een troll verdiende, maar heb ''m dus maar ''t voordeel van de twijfel gegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoa, zeker een troll.

Maar er zijn veel meer hoor. Er wordt levendig gezemeld over Cistron dit en Cistron dat. Lijkt me niet het topic.

Ik kan niet meer modereren daar want ik heb al gereageerd in die thread (een reactie die op 0, overbodig staat overigens :(, mja het is pro-kpn dus tja.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op maandag 23 april 2001 08:18 schreef Otis het volgende:
een reactie die op 0, overbodig staat overigens :(, mja het is pro-kpn dus tja.)
Leg dan eens uit welk nut hij toevoegt. :)
Reacties als ''de thuisgebruiker heeft blabla niet nodig'' doen mij altijd denken aan de beroemde Bill Gates uitspraak: 640k should be enough for everyone.
Ik vind ze dan ook meestal overbodig: of de uitspraak wordt achterhaald, of hij is echt overbodig (stel dat iemand gaat zeggen: "de thuisgebruiker heeft echt geen beowulf-cluster nodig met 1024 machines", dan denk ik niet dat die uitspraak snel achterhaald zal zijn, maar overbodig is de post dan wel ;)).

Goed, je legt uit waarom het onverstandig is om direct via een hub verbonden te zijn, maar ik denk dat het eigenlijk helemaal niet zo belangrijk is wat de thuisgebruiker nodig heeft. En afgezien daarvan: Cherberos geeft voorbeelden van situaties waarin het best nuttig kan zijn, ook voor de thuisgebruiker.

Ehm, laat ik het kort houden, ik zie gewoon de toegevoegde waarde van je post niet. Maar misschien weet je me wel te overtuigen. 8-) (Mocht je daar zin in hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Nog over die kpn draad. * KeX sanpt dat de meesten mods daar liever niet meer kijken, maar ik heb toch wat overgewaardeerdjes gevonden.
De volgende drie stonden op 4:
één, twee, drie. Er staan overigens nog meer overgewaardeerds in dezelfde draad. Nog wat trolletjes die nog een zetje mogen hebben, één en twee.

edit:
surprising link error fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dexterdude: mja ik reageerde op een aantal +3 inzichtvols erboven die allemaal blaten dat ze die 4 IP nummers zo hard nodig hebben voor hun thuisnetwerkje.

Hele bedrijven zitten met 1 IP adres op het net, waarom moet je dan thuis WEL 4 ip adressen hebben. ALs iedereen 4 IP adressen krijgt, dan heeft de KPN zometeen problemen bij het uitgeven van ADSL abbo''s, omdat ze te weinig van die dingen hebben. En dan gaat het volk DAAR weer over morren. Vandaar.

/me die binnen 2 weken zn adsl pakketje verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op maandag 23 april 2001 10:42 schreef Otis het volgende:

Hele bedrijven zitten met 1 IP adres op het net, waarom moet je dan thuis WEL 4 ip adressen hebben. ALs iedereen 4 IP adressen krijgt, dan heeft de KPN zometeen problemen bij het uitgeven van ADSL abbo''s, omdat ze te weinig van die dingen hebben. En dan gaat het volk DAAR weer over morren. Vandaar.

* dextertje die binnen 2 weken zn adsl pakketje verwacht.
Ah. Als je dat nou er allemaal bijzet, kan ik je een +1 inzichtvol geven om vervolgens te karmawhoren met een argument waarom het toch juist voor de thuisgebruiker wel makkelijk kan zijn (hoeft ''ie niet een router te configureren/te kopen/aan te laten staan). ;)

* dextertje vindt het best leuk om Godlike te zijn, maar geeft verder niet zoveel om z''n Tweakers-karma. :z
Pagina: 1