[BC3] Spam?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
indien deze users een rare vorm van handje klap spelen, zouden ze van mij een -2 krijgen. Dit soort dingen kunnen wel ''s worden nageplozen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de MP3 CD-spelers thread zegt Ruben Pruim het volgende:
Ik vindt het wel jammer dat er geen SOUL in is opgenomen, dat is wel schijnt ook wel een aardig spelertje te zijn. Wachten op de volgende review he !
Vervolgens wordt daar op gereageerd door Blue-Bird:
Kijk eens op RuRuPC voor een review over de Soul speler.
Opzich zou die tweede reactie behulpzaam zijn (ook al heeft Blue-Bird het stukje zelf geschreven), maar laat RoRuPc nou net van Ruben Pruim zelf zijn. Het stinkt gewoon naar Spam (daarom heb ik ze op 0: overbodig gezet), terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Lijkt mij terechte actie van jou. Wat mij betreft op ID''s checken en indien dezelfde persoon: kicken

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de review op RoRuPC is gepost door: Hessel *** (Blue-Bird) op maandag 16 april 2001 @ 18:04

en wie heeft bij de about-us id=1? http://www.rorupc.nl/about.php?id=1
Ruben Pruim

[ Voor 2% gewijzigd door botoo op 28-09-2008 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ai, da''s een hele leuke die je daar hebt gevonden. >:)

Ik zou me echter nog kunnen voorstellen dat de reactie van Ruben Pruim oprecht is: misschien zegt ie uit eigen ervaring (van zijn eigen website dus), dat dat spelertje ook goed is en dat ie het jammer vindt dat het nu niet is meegenomen. Hij zou dan bewust de naam van zijn website niet noemen. IMO moet die reactie dan op +1.

De reactie van Blue-bird gaat me dan veel te ver, want die weet dat Ruben Pruim die review kent (''t is zijn eigen website) en dus is ie aan het spammen: -1 troll.

Het hoeft in mijn ogen dus niet per definitie zo te zijn, dat dit afgesproken werk is tussen beide users. Het kan in principe wel, maar daar is ie weer: voordeel van de twijfel.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik wou juist dat die soul werd opgenomen in zo''n review, en bij ons staat ie alleen in zijn eentje. En als Hessel dan langs surft en dat neer zet, kan ik er niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

wat boeit dat nou? Feit is dat Soul ook een leuke MP3 speler is. En dat RoRuPC er toevallig een review van heeft en hoe dat in de reacties wordt gecommuniceerd doet er weinig toe.
Pagina: 1