[BC3] Sterft het af ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik dacht net, laat ik maar eens in dit forum gaan kijken, ik ben hier een week geleden nog geweest, en aangezien ik ultra-veel modpoints heb (Je hebt nog 226 moderator punten in je broekzak liggen.) had ik wel eens zin om eens wat te gaan uitdelen.

Alleen er staan nog ongeveer dezelfde topics als vorige week, terwijl vroeger dat wel wat anders was :|

Zijn de echte die-hards verdwenen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn de echte die-hards verdwenen ofzo ?
Nee, die zijn allemaal zo hard aan het modden dat topics op dit forum niet meer nodig zijn...>:)
Je hebt op zich wel een beetje gelijk: het is de afgelopen week wel wat rustig geweest. Misschien ligt het aan de paasvakantie: sommige mensen hebben vrij, anderen zijn er ook een weekje tussenuit gegaan.

Maar als je wat te modden wil hebben, kijk dan voor de aardigheid eens in deze draad: er worden weer eens heel wat karmapunten verdiend met de standaard mp3/napster-reacties. (CD''s zijn te duur, ik gebruik napster alleen om de muziek te proberen voordat ik het koop, door napster is de verkoop juist gestegen, enz. enz. enz.)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

idd! daarnet stonden echt een stuk of 8 open deuren en standaardreacties op +4.. |:(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ikke verdwenen? neuh.

Voirge week stonden er alleen 7 topics van mij bovenaan (1tm7). Dat vond ik zelf een beetje teveel van het goede. :P

Slinger nogal veel rond op LA en PM, maar TMF blijft de startpagina onder de GoTfora. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

Juist, en ik ben ook weer terug van eigenlijk niet weggeweest.